To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - HONDA upgrade

M - Sob 30 Sie, 2008

Policzyłem ze bedzie 190 najmniej :)
Karaś - Nie 31 Sie, 2008

TMs napisał/a:
to d16z2 supercharged będzie :rotfl: ?? czy swap :D
Jakby co mogę tu trochę popisać :P
Ogólnie rzecz biorąc Concetro jest mega cichociemne i skręca w zasadzie jak 4gen czyli bardzo dobrze. Przy mocy rzędu 170 koni będzie super.


No nie ma co ukrywać, że ten pomysł narodził się na spocie :D Kompressssor.
Pisz co wieszzzz...

Karaś - Nie 31 Sie, 2008

eM napisał/a:
Karaś bierz:
http://www.streetracing.p...topic=57934&hl=


eM, to chyba to samo, co http://www.allegro.pl/item424787284_eaton_m62.html
Telefon jest ten sam - niestety wciąż milczy :(

Czy ktos ogarniający temat kompresorów mógłby ze mną go obejrzeć? Brak mi wiedzy w tej dziedzinie... jeszcze :D

M - Nie 31 Sie, 2008

Ja moge Ci pokazac jak moj wyglada
Karaś - Pon 01 Wrz, 2008

Halo, ktoś sie zna na tym szmelcu? Carlose?
Anonymous - Czw 11 Wrz, 2008

na civicklubie jest niejaki maciekxxx, który handluje m.in. kompletnymi swapami do hond
i często miewa ciekawe JDM owe rozbitki do rozparcelowania:)
dodatkowo daje gwarancje,
nie wiem czy znasz, jest takie forum http://hondatech.pl/
w dziale nasze projekty jest masa ciekawych swapowanych wlasnorecznie aut,
na pewno Ci pomogą

ja osobiście jeździłem civikiem 4g z tym silnikiem i chyba bym go dłubnoł jako NA
wydech dolot wałek i masz przynajmniej 150km za nieporównywalnie mniejsze pieniądze, moja tego nie doczekała bo buda już nie chciała;)

Pozdrawiam i zycze powodzenia!

M - Czw 11 Wrz, 2008

Ja mam swoj silnik od MackaXXXX, nie moge zlego slowa powiedziec.
Karaś - Czw 02 Paź, 2008

Panowie,

SERDUCHO

Znalazłem coś takiego B16A SIR I - 160Hp 111Trq 10.2 Compression (JDM)

W zestawie
- Motor
- Cable Tranny (Y1, S1, J1)
- ECU (PR3, PW0)
- Axles with Half Shaft
- Shift Linkage*
- Stock Motor Mounts*
- Alternator
- Starter
- Clutch
- Flywheel
- Intake Manifold
- Exhaust Manifold
- Fuel Rail
- Injectors
- Distributor
- Engine Harness
- Comes With All Sensors Needed
- LSD Tranny (Optional +$300)

Wygląda na to, że to może być plug & play. Niestety seryjnie o 10km mniej niż silnik eM'a ale nie ma jazdy z hydraulicznym sprzęgłem.

eM, jak przy tym silniku jest z ECU - da rade to jakoś fajnie zmapować?

HEBLE
Pytanko - czy przy swapie hamulcy z CIVA 1.8VTI 5D (przód + tył) można podmienić tarcze na te z MG ZR - tak, żeby utrzymać rozstaw sróbek 4x100? Czy jarzma będa pasować do 4g?

M - Czw 02 Paź, 2008

Bardzo dobry swap!
Do Ciebie ideał.

ECU - mistrz, moge robic na nim takie same sztuczki jak na obd1.

hebel - osraj vti 5d, bierz wilwooda

Karaś - Pią 03 Paź, 2008

Moja Buda powinna mieć takie same łapy jak Civic EF - w obu autach był montowany mój silnik. Dobrze mi się wydaje, że właśnie z tej budy pochodzi ten silnik?

Czy czegokolwiek potrzebuje do ogarnięcia elektroniki? To jest OBD0, czyli tak, jak u mnie.
Oferują do tego Hasport wiring sub-harness for EF civics that are either HF or Si models (not DX or STD) for $60. Potrzebne toto w moim przypadku?

eM napisał/a:

hebel - osraj vti 5d, bierz wilwooda

Misiu, ja chce zrobić mocniejszy tył i przód, żeby wszystko dobrze zbalansować. Chyba mnie nie stac na taaakie zakupy u Wilwooda...

M - Pią 03 Paź, 2008

Masz wielopunktowy wtrysk? Jak masz to dodajemy jeden kabelek do vteca ew. przedluzamy jakies wtyczki...

co do mount kitu hasporta to ja sie nie wypowiem.

Karaś - Pią 03 Paź, 2008

Dobrze, że nie pytasz czy mam gaźnik :D Oczywiście, że wielopunkt -> 16V
M - Pią 03 Paź, 2008

To powinno byc bajecznie,
jedyne co to trzeba bedzie przedluzyc przewody do lambady i jazda.

CHRZANEK - Pią 03 Paź, 2008

Karaś - dawaj - licze na Ciebie... :D :D :D

Kurcze to Concerto to będzie niezły sleep :D :D :D

carlose - Pon 06 Paź, 2008

spoko zrób swapa a później kompresor i będzie ponad 260 koni i 250 momentu :D i będzie już naprawde szybko..


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group