M - Sob 30 Sie, 2008 Policzyłem ze bedzie 190 najmniej Karaś - Nie 31 Sie, 2008
TMs napisał/a:
to d16z2 supercharged będzie ?? czy swap
Jakby co mogę tu trochę popisać
Ogólnie rzecz biorąc Concetro jest mega cichociemne i skręca w zasadzie jak 4gen czyli bardzo dobrze. Przy mocy rzędu 170 koni będzie super.
No nie ma co ukrywać, że ten pomysł narodził się na spocie Kompressssor.
Pisz co wieszzzz...Karaś - Nie 31 Sie, 2008
Czy ktos ogarniający temat kompresorów mógłby ze mną go obejrzeć? Brak mi wiedzy w tej dziedzinie... jeszcze M - Nie 31 Sie, 2008 Ja moge Ci pokazac jak moj wygladaKaraś - Pon 01 Wrz, 2008 Halo, ktoś sie zna na tym szmelcu? Carlose?Anonymous - Czw 11 Wrz, 2008 na civicklubie jest niejaki maciekxxx, który handluje m.in. kompletnymi swapami do hond
i często miewa ciekawe JDM owe rozbitki do rozparcelowania:)
dodatkowo daje gwarancje,
nie wiem czy znasz, jest takie forum http://hondatech.pl/
w dziale nasze projekty jest masa ciekawych swapowanych wlasnorecznie aut,
na pewno Ci pomogą
ja osobiście jeździłem civikiem 4g z tym silnikiem i chyba bym go dłubnoł jako NA
wydech dolot wałek i masz przynajmniej 150km za nieporównywalnie mniejsze pieniądze, moja tego nie doczekała bo buda już nie chciała;)
Pozdrawiam i zycze powodzenia!M - Czw 11 Wrz, 2008 Ja mam swoj silnik od MackaXXXX, nie moge zlego slowa powiedziec.Karaś - Czw 02 Paź, 2008 Panowie,
W zestawie
- Motor
- Cable Tranny (Y1, S1, J1)
- ECU (PR3, PW0)
- Axles with Half Shaft
- Shift Linkage*
- Stock Motor Mounts*
- Alternator
- Starter
- Clutch
- Flywheel
- Intake Manifold
- Exhaust Manifold
- Fuel Rail
- Injectors
- Distributor
- Engine Harness
- Comes With All Sensors Needed
- LSD Tranny (Optional +$300)
Wygląda na to, że to może być plug & play. Niestety seryjnie o 10km mniej niż silnik eM'a ale nie ma jazdy z hydraulicznym sprzęgłem.
eM, jak przy tym silniku jest z ECU - da rade to jakoś fajnie zmapować?
HEBLE
Pytanko - czy przy swapie hamulcy z CIVA 1.8VTI 5D (przód + tył) można podmienić tarcze na te z MG ZR - tak, żeby utrzymać rozstaw sróbek 4x100? Czy jarzma będa pasować do 4g?M - Czw 02 Paź, 2008 Bardzo dobry swap!
Do Ciebie ideał.
ECU - mistrz, moge robic na nim takie same sztuczki jak na obd1.
hebel - osraj vti 5d, bierz wilwoodaKaraś - Pią 03 Paź, 2008 Moja Buda powinna mieć takie same łapy jak Civic EF - w obu autach był montowany mój silnik. Dobrze mi się wydaje, że właśnie z tej budy pochodzi ten silnik?
Czy czegokolwiek potrzebuje do ogarnięcia elektroniki? To jest OBD0, czyli tak, jak u mnie.
Oferują do tego Hasport wiring sub-harness for EF civics that are either HF or Si models (not DX or STD) for $60. Potrzebne toto w moim przypadku?
eM napisał/a:
hebel - osraj vti 5d, bierz wilwooda
Misiu, ja chce zrobić mocniejszy tył i przód, żeby wszystko dobrze zbalansować. Chyba mnie nie stac na taaakie zakupy u Wilwooda...M - Pią 03 Paź, 2008 Masz wielopunktowy wtrysk? Jak masz to dodajemy jeden kabelek do vteca ew. przedluzamy jakies wtyczki...
co do mount kitu hasporta to ja sie nie wypowiem.Karaś - Pią 03 Paź, 2008 Dobrze, że nie pytasz czy mam gaźnik Oczywiście, że wielopunkt -> 16VM - Pią 03 Paź, 2008 To powinno byc bajecznie,
jedyne co to trzeba bedzie przedluzyc przewody do lambady i jazda.CHRZANEK - Pią 03 Paź, 2008 Karaś - dawaj - licze na Ciebie...
Kurcze to Concerto to będzie niezły sleep carlose - Pon 06 Paź, 2008 spoko zrób swapa a później kompresor i będzie ponad 260 koni i 250 momentu i będzie już naprawde szybko..