To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Dlaczego Stand alone a nie Piggy back

GeKo - Czw 06 Lis, 2008

CHRZANEK napisał/a:
GeKo napisał/a:
Brak równych wolnych obrotów= do tego nie jest konieczny wałek zeby zgubić obroty, wystarczy duża dawka paliwa, i auto na wolnych sie zalewa i gubi obroty


Do tego maxymalnie odelżone koło zamachowe też nie pomaga.
Poza tym jeżeli cokolwiek zaczyna się dziać dopiero jak wstanie turbina (strzelam że 3000rpm) to nikogo nie obchodzi co sie dzieje poniżej tego momentu.


Turbo raczej wstaje baaardzo wcześnie, bo maksymalne obroty w Nkach są jak w dieslach około 4600 dopiero na ostatnim biegu ciągnie się do końca.

CHRZANEK - Czw 06 Lis, 2008

GeKo: pewnie masz racje że wcześniej.
Tak palnąłem z tymi 3000rpm. Może to w rajdówce jest 2000rpm, ale podejrzewam że na to co jest poniżej (czyli zakres 0-2000rpm) stroiciele zwyczajnie zwieszają halabardę.

dzik - Czw 06 Lis, 2008

CHRZANEK napisał/a:
GeKo: pewnie masz racje że wcześniej.
Tak palnąłem z tymi 3000rpm. Może to w rajdówce jest 2000rpm, ale podejrzewam że na to co jest poniżej (czyli zakres 0-2000rpm) stroiciele zwyczajnie zwieszają halabardę.


Wrecz przeciwnie, gdyby calkowicie olali co sie dzieje nizej to turbo by wstawalo duzo pozniej.
Mysle ze bardzo sie przykladaja do tego zakresu.

ade - Sob 15 Lis, 2008

GeKo napisał/a:

Brak równych wolnych obrotów= do tego nie jest konieczny wałek zeby zgubić obroty, wystarczy duża dawka paliwa, i auto na wolnych sie zalewa i gubi obroty



no wlasnie:d czyli problem strojenia... ja tam mam zdanie, ze wiekszosc rajdowek w polsce jest niewystrojona...

kubas - Pon 16 Sty, 2012

Nie wiem czemu jeszcze nikt na forum o tym nie pisał a colin się nie chwalił.

http://www.ecumaster.com/...Prezentacja.pdf

W skrócie pierwsze polskie stand alone - cena poniżej 2k

M - Pon 16 Sty, 2012

Czekaliśmy aż to ogłosisz! :D
A tak poważnie to mega mistrz za takie pieniądze :D

GeKo - Pon 16 Sty, 2012

Raczej 2k, i póki co nie nie będzie obsługiwać elektronicznych przepustnic, ale czekam :)
Anonymous - Pon 16 Sty, 2012

hhmmm....a u mnie to by sie dało cuś więcej na tym ugrać
kubas - Pon 16 Sty, 2012

rabarbar napisał/a:
hhmmm....a u mnie to by sie dało cuś więcej na tym ugrać


Pewnie tak bo można też kręcić zapłonem :)

Anonymous - Pon 16 Sty, 2012

no to ile???
M - Pon 16 Sty, 2012

rabarbar napisał/a:
no to ile???

Raczej to Ci nic nie da. Jak wsadzisz tłusty wałek to tak.

Anonymous - Pon 16 Sty, 2012

M napisał/a:
rabarbar napisał/a:
no to ile???

Raczej to Ci nic nie da. Jak wsadzisz tłusty wałek to tak.


znaczy ponad czysta??

M - Pon 16 Sty, 2012

rabarbar napisał/a:
M napisał/a:
rabarbar napisał/a:
no to ile???

Raczej to Ci nic nie da. Jak wsadzisz tłusty wałek to tak.


znaczy ponad czysta??

Ponad serię :)
Jak chcesz uzyskać 10koni to nie ma sensu kupować standalone :)
Ale np zrobić 100koni z litra to już warto.
Wszystko kwestia budżetu.

Anonymous - Pon 16 Sty, 2012

chodziło mi o wałek ponad 300 st
Więcej niz 10 KM to juz mam (ile cholera wie,były własciciel twierdzi ze ze 140,jego brat że ze 150),auto na wiosne będzie strojone na det3,i tak sie zastanawiam czy przyszłosciowo moze kupic to SA,i czy na tym wałku co jest ugra sie cos więcej niz na det3

Yarko - Pon 16 Sty, 2012

GeKo napisał/a:
Raczej 2k, i póki co nie nie będzie obsługiwać elektronicznych przepustnic, ale czekam :)


+1

Grzesiu, rozmawiałeś z producentem kiedy może to nastąpić?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group