Anonymous - Pon 09 Lut, 2009 żeby to było widowiskowe to te fwd musiałyby ważyć <950 kg
4-łap z turbo ważący ~1100 kg bez aktywnych dyfrów to byłoby cośVlodarsky - Pon 09 Lut, 2009 1. Vlodarsky - jestem za tym, żeby za WRC weszły przednionapędowe turbo 2,0 do 300KM
2. AndreXSi, żeby to byłoby widowiskowe to te fwd musiałyby ważyć <950 kg -4-łap z turbo ważący ~1100 kg bez aktywnych dyfrów to byłoby cośmartin.h - Pon 09 Lut, 2009 Ja jak już pisałem jestem za starą klasą A8 (Delta Integrale, Celica GT4 itp.). Mogłyby też wrócić stare KitCar'y A7 typu 306 Maxi, a najlepiej jakby wróciła Grupa B CHRZANEK - Pon 09 Lut, 2009 RWD - Rajdy Wódka Dupy. Może być z turbo, ale moze być bez Vlodarsky - Pon 09 Lut, 2009 1. Vlodarsky - jestem za tym, żeby za WRC weszły przednionapędowe turbo 2,0 do 300KM
2. AndreXSi, żeby to byłoby widowiskowe to te fwd musiałyby ważyć <950 kg -4-łap z turbo ważący ~1100 kg bez aktywnych dyfrów to byłoby coś
3. martin.h, Ja jak już pisałem jestem za starą klasą A8 (Delta Integrale, Celica GT4 itp.). Mogłyby też wrócić stare KitCar'y A7 typu 306 Maxi, a najlepiej jakby wróciła Grupa B
Wybacz Radziu nie na temat pojechałeś ale ile ludzi tyle gustów. Ciekawi mnie co myślą Hondziarze no i pandowcy CHRZANEK - Pon 09 Lut, 2009
Vlodarsky napisał/a:
Wybacz Radziu nie na temat pojechałeś
Vlodziu - w praktyce to wiem że WRC zastapią samochody Super2000 z zestawem turbo (bo to jest najbardziej prawdopodobna wersja wydarzeń)
Natomiast jezeli zapodałes temat z pogranicza fantazji to pusciłem wodze i zaproponowałem zastapienie WRC kategoria tylnonapedówek. Było by chyba duzo bardziej widowiskowo niż tracace przyczepność przy kazdej zmianie biegów rajdówki TURBO FWD.
Pamiętam jeszcze dwulitrowe kit-cary i wiem ze były w stanie walczyć na suchym asfalcie z WRC.
Ale turbo w FWD to troche przerost formy nad treścia (chodzi mi o zastosowanie sportowe)Vlodarsky - Pon 09 Lut, 2009 1. Vlodarsky - jestem za tym, żeby za WRC weszły przednionapędowe turbo 2,0 do 300KM
2. AndreXSi, żeby to byłoby widowiskowe to te fwd musiałyby ważyć <950 kg -4-łap z turbo ważący ~1100 kg bez aktywnych dyfrów to byłoby coś
3. martin.h, Ja jak już pisałem jestem za starą klasą A8 (Delta Integrale, Celica GT4 itp.). Mogłyby też wrócić stare KitCar'y A7 typu 306 Maxi, a najlepiej jakby wróciła Grupa B
4. CHRZANEK, RWD - zaproponowałem zastapienie WRC kategoria tylnonapedówek. Było by chyba duzo bardziej widowiskowo niż tracace przyczepność przy kazdej zmianie biegów rajdówki TURBO FWD.
no teraz już na temat hehehe i się zrobił porządek i wróciliśmy do tematu (jakże ekscytującego)Jaco - Wto 10 Lut, 2009 1. Vlodarsky - jestem za tym, żeby za WRC weszły przednionapędowe turbo 2,0 do 300KM
2. AndreXSi, żeby to byłoby widowiskowe to te fwd musiałyby ważyć <950 kg -4-łap z turbo ważący ~1100 kg bez aktywnych dyfrów to byłoby coś
3. martin.h, Ja jak już pisałem jestem za starą klasą A8 (Delta Integrale, Celica GT4 itp.). Mogłyby też wrócić stare KitCar'y A7 typu 306 Maxi, a najlepiej jakby wróciła Grupa B
4. CHRZANEK, RWD - zaproponowałem zastapienie WRC kategoria tylnonapedówek. Było by chyba duzo bardziej widowiskowo niż tracace przyczepność przy kazdej zmianie biegów rajdówki TURBO FWD.
5. Jaco - Odchudzone S2000 bez turbo i zero elektroniki wspomagającej kierowce.Mick - Wto 10 Lut, 2009 1 Vlodarsky - jestem za tym, żeby za WRC weszły przednionapędowe turbo 2,0 do 300KM
2. AndreXSi, żeby to byłoby widowiskowe to te fwd musiałyby ważyć <950 kg -4-łap z turbo ważący ~1100 kg bez aktywnych dyfrów to byłoby coś
3. martin.h, Ja jak już pisałem jestem za starą klasą A8 (Delta Integrale, Celica GT4 itp.). Mogłyby też wrócić stare KitCar'y A7 typu 306 Maxi, a najlepiej jakby wróciła Grupa B
4. CHRZANEK, RWD - zaproponowałem zastapienie WRC kategoria tylnonapedówek. Było by chyba duzo bardziej widowiskowo niż tracace przyczepność przy kazdej zmianie biegów rajdówki TURBO FWD.
5. Jaco - Odchudzone S2000 bez turbo i zero elektroniki wspomagającej kierowce.
6. Mick (Hondziarz) - myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie Turbo w S2000, klasa S2000 bardzo mocno się rozwija i z psujących się Punto S2000 mamy już bardzo dobre 207 S2000, Fabia S2000 czy też najnowsze dziecko Proton S2000 - który oczywiście ma swoje słabe strony ale jest najtańszą możliwością do jeżdżenia w tej klasie.qbus - Nie 15 Lut, 2009 a tak btw to kolejna runda WRC za nami... w piatek na ostatnim oesie hirvonen przegral celowo z loebem aby nie jechac jako 1 na trasie w sobote... bylo to niecale 10 sek... i przegral caly rajd o 10 sek Loeb skutecznie kontrolowal przewage przez pozostale 2 dni rajdu... cieszy wygrana Skody w PCWRC.Vlodarsky - Pon 16 Lut, 2009 Loeb ma wzrok tak obojętny i zimny, że czasem się zastanawiam czy on się wogóle boi śmierci k-mart - Pon 16 Lut, 2009 To nie jest czlowiek.CHRZANEK - Wto 17 Lut, 2009
k-mart napisał/a:
To nie jest czlowiek.
To francuz
Musi skręcać Marek23 - Wto 17 Lut, 2009
Cytat:
1 Vlodarsky - jestem za tym, żeby za WRC weszły przednionapędowe turbo 2,0 do 300KM
???
Sorry, Vlodi, ale to bardzo zły pomysł.
1 Vlodarsky - jestem za tym, żeby za WRC weszły przednionapędowe turbo 2,0 do 300KM
2. AndreXSi, żeby to byłoby widowiskowe to te fwd musiałyby ważyć <950 kg -4-łap z turbo ważący ~1100 kg bez aktywnych dyfrów to byłoby coś
3. martin.h, Ja jak już pisałem jestem za starą klasą A8 (Delta Integrale, Celica GT4 itp.). Mogłyby też wrócić stare KitCar'y A7 typu 306 Maxi, a najlepiej jakby wróciła Grupa B
4. CHRZANEK, RWD - zaproponowałem zastapienie WRC kategoria tylnonapedówek. Było by chyba duzo bardziej widowiskowo niż tracace przyczepność przy kazdej zmianie biegów rajdówki TURBO FWD.
5. Jaco - Odchudzone S2000 bez turbo i zero elektroniki wspomagającej kierowce.
6. Mick (Hondziarz) - myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie Turbo w S2000, klasa S2000 bardzo mocno się rozwija i z psujących się Punto S2000 mamy już bardzo dobre 207 S2000, Fabia S2000 czy też najnowsze dziecko Proton S2000 - który oczywiście ma swoje słabe strony ale jest najtańszą możliwością do jeżdżenia w tej klasie.
7. Marek23 Turbo konie,4wd, zero elektroniki.M - Wto 17 Lut, 2009 eM - brak klas, brak ograniczen - jedynie wzgledy bezpieczenstwa dla kierowcow.
Ten jest najszybszy kto pojedzie najwiekszym potworem i przeżyje.