To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Clio 1.2 tce

nox - Czw 08 Sty, 2009

Vlodarsky napisał/a:
mi napisał/a:
saxo ma 125km/t, twardszy zawias, głębsze fotele...
C2 ma tylko 115km/t, ale próbuje nadrabiać prowadzeniem i takie tam...
...a clio mając nawet 100km/t i podstawowy zawias nie będzie hothatchem nawet gdyby bardzo chciało, życie.


mi ty szmato to nie prawda



Prosze!

mi - Czw 08 Sty, 2009

o - to jest jakaś wskazówka sugerująca, że podważasz moje zdanie.

Wróćmy proszę do clio, kto coś wie więcej o tym silniku, bo fajnie się zapowiada?

michool_vt - Czw 08 Sty, 2009

ten silnik jest nieciekawy, ale silnik vw 1,4 tsi juz jest :]
mi - Czw 08 Sty, 2009

t-jet fiatowski też niczego sobie, a to ten sam klimat - mała pojemność, mała turbinka (+ kompresor w vw czasem), spora frajda. Tak se więc pomyślałem, że może w clio będzie podobnie...
michool_vt - Czw 08 Sty, 2009

mi, jak się oriencisz w tych nowych silniczkach to może przytoczysz, co i jak marka ma, ja bym chętnie poczytał bo od dawna nie jestem na bieżąco :)
mi - Czw 08 Sty, 2009

nie znam się, nie napiszę :/

Wiem tylko tyle, że 1.4 t-jet fiatowski (120 - 180KM, w porywach 200KM) daje radę, a o fałwejowskim 1.4TSI (120 - ???KM) też dobrze gadają...

saxorulez - Czw 08 Sty, 2009

Renault pracuje nad swoim 1.4T 16v na bazie tego 98KM silnika
FreeMan - Czw 08 Sty, 2009

saxorulez napisał/a:
Renault pracuje nad swoim 1.4T 16v na bazie tego 98KM silnika


na wiosne bedzie dostepny w megane III

1.4 TCE - 130KM

mi - Czw 08 Sty, 2009

o - takie coś znalazłem:

VW 1.4 TSI:
12xKM mają tylko turbo (1.8 BAR), mocniejsze: turbo i kompresor (2.5 BAR @ 1500 RPM o_O ). Wersje: 122-125-140-160-170-180KM

...info dokładniejszego o t-jecie nie widzę na razie, ale ma kilka wersji - od 120KM (grande, delta, bravo) do 180 KM (grande abarth essesse), 200KM miał w limitowanej 500 Assetto Corse

KonradMK - Czw 08 Sty, 2009

FreeMan napisał/a:
saxorulez napisał/a:
Renault pracuje nad swoim 1.4T 16v na bazie tego 98KM silnika


na wiosne bedzie dostepny w megane III

1.4 TCE - 130KM


kuźwa, Renault to jednak kapeluszniki są śmierdzące. powinni takie coś max do modusa wkładać albo twingo a nie do megany :/

dzik - Czw 08 Sty, 2009

mi napisał/a:

VW 1.4 TSI:
12xKM mają tylko turbo (1.8 BAR), mocniejsze: turbo i kompresor (2.5 BAR @ 1500 RPM o_O ). Wersje: 122-125-140-160-170-180KM


Skad te dane?
Zwykly stary silnik z r5 gtt przy 1.4 i 1.8bara wypluje duzo wiecej.

Niemy - Czw 08 Sty, 2009

KonradMK napisał/a:
kuźwa, Renault to jednak kapeluszniki są śmierdzące



:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :jupi:

pcs - Czw 08 Sty, 2009

dzik napisał/a:
mi napisał/a:

VW 1.4 TSI:
12xKM mają tylko turbo (1.8 BAR), mocniejsze: turbo i kompresor (2.5 BAR @ 1500 RPM o_O ). Wersje: 122-125-140-160-170-180KM


Skad te dane?
Zwykly stary silnik z r5 gtt przy 1.4 i 1.8bara wypluje duzo wiecej.


dziku, ale w VW to on dmucha przy 1500 obr a w gtt przy 5100 obr :)

dzik - Czw 08 Sty, 2009

pcs napisał/a:
dzik napisał/a:
mi napisał/a:

VW 1.4 TSI:
12xKM mają tylko turbo (1.8 BAR), mocniejsze: turbo i kompresor (2.5 BAR @ 1500 RPM o_O ). Wersje: 122-125-140-160-170-180KM


Skad te dane?
Zwykly stary silnik z r5 gtt przy 1.4 i 1.8bara wypluje duzo wiecej.


dziku, ale w VW to on dmucha przy 1500 obr a w gtt przy 5100 obr :)


Tylko ze ja mialem troche wiecej niz 220Nm ;D
P.S. Te ich 120KM to bylo juz przy 4000rpm.

mi - Czw 08 Sty, 2009

dzik napisał/a:
mi napisał/a:

VW 1.4 TSI:
12xKM mają tylko turbo (1.8 BAR), mocniejsze: turbo i kompresor (2.5 BAR @ 1500 RPM o_O ). Wersje: 122-125-140-160-170-180KM


Skad te dane?
Zwykly stary silnik z r5 gtt przy 1.4 i 1.8bara wypluje duzo wiecej.

może kwestia innych priorytetów?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group