saxo ma 125km/t, twardszy zawias, głębsze fotele...
C2 ma tylko 115km/t, ale próbuje nadrabiać prowadzeniem i takie tam...
...a clio mając nawet 100km/t i podstawowy zawias nie będzie hothatchem nawet gdyby bardzo chciało, życie.
mi ty szmato to nie prawda
Prosze!mi - Czw 08 Sty, 2009 o - to jest jakaś wskazówka sugerująca, że podważasz moje zdanie.
Wróćmy proszę do clio, kto coś wie więcej o tym silniku, bo fajnie się zapowiada?michool_vt - Czw 08 Sty, 2009 ten silnik jest nieciekawy, ale silnik vw 1,4 tsi juz jest mi - Czw 08 Sty, 2009 t-jet fiatowski też niczego sobie, a to ten sam klimat - mała pojemność, mała turbinka (+ kompresor w vw czasem), spora frajda. Tak se więc pomyślałem, że może w clio będzie podobnie...michool_vt - Czw 08 Sty, 2009 mi, jak się oriencisz w tych nowych silniczkach to może przytoczysz, co i jak marka ma, ja bym chętnie poczytał bo od dawna nie jestem na bieżąco mi - Czw 08 Sty, 2009 nie znam się, nie napiszę
Wiem tylko tyle, że 1.4 t-jet fiatowski (120 - 180KM, w porywach 200KM) daje radę, a o fałwejowskim 1.4TSI (120 - ???KM) też dobrze gadają...saxorulez - Czw 08 Sty, 2009 Renault pracuje nad swoim 1.4T 16v na bazie tego 98KM silnikaFreeMan - Czw 08 Sty, 2009
saxorulez napisał/a:
Renault pracuje nad swoim 1.4T 16v na bazie tego 98KM silnika
na wiosne bedzie dostepny w megane III
1.4 TCE - 130KMmi - Czw 08 Sty, 2009 o - takie coś znalazłem:
VW 1.4 TSI:
12xKM mają tylko turbo (1.8 BAR), mocniejsze: turbo i kompresor (2.5 BAR @ 1500 RPM ). Wersje: 122-125-140-160-170-180KM
...info dokładniejszego o t-jecie nie widzę na razie, ale ma kilka wersji - od 120KM (grande, delta, bravo) do 180 KM (grande abarth essesse), 200KM miał w limitowanej 500 Assetto CorseKonradMK - Czw 08 Sty, 2009
FreeMan napisał/a:
saxorulez napisał/a:
Renault pracuje nad swoim 1.4T 16v na bazie tego 98KM silnika
na wiosne bedzie dostepny w megane III
1.4 TCE - 130KM
kuźwa, Renault to jednak kapeluszniki są śmierdzące. powinni takie coś max do modusa wkładać albo twingo a nie do megany dzik - Czw 08 Sty, 2009
mi napisał/a:
VW 1.4 TSI:
12xKM mają tylko turbo (1.8 BAR), mocniejsze: turbo i kompresor (2.5 BAR @ 1500 RPM ). Wersje: 122-125-140-160-170-180KM
Skad te dane?
Zwykly stary silnik z r5 gtt przy 1.4 i 1.8bara wypluje duzo wiecej.Niemy - Czw 08 Sty, 2009
KonradMK napisał/a:
kuźwa, Renault to jednak kapeluszniki są śmierdzące
pcs - Czw 08 Sty, 2009
dzik napisał/a:
mi napisał/a:
VW 1.4 TSI:
12xKM mają tylko turbo (1.8 BAR), mocniejsze: turbo i kompresor (2.5 BAR @ 1500 RPM ). Wersje: 122-125-140-160-170-180KM
Skad te dane?
Zwykly stary silnik z r5 gtt przy 1.4 i 1.8bara wypluje duzo wiecej.
dziku, ale w VW to on dmucha przy 1500 obr a w gtt przy 5100 obr dzik - Czw 08 Sty, 2009
pcs napisał/a:
dzik napisał/a:
mi napisał/a:
VW 1.4 TSI:
12xKM mają tylko turbo (1.8 BAR), mocniejsze: turbo i kompresor (2.5 BAR @ 1500 RPM ). Wersje: 122-125-140-160-170-180KM
Skad te dane?
Zwykly stary silnik z r5 gtt przy 1.4 i 1.8bara wypluje duzo wiecej.
dziku, ale w VW to on dmucha przy 1500 obr a w gtt przy 5100 obr
Tylko ze ja mialem troche wiecej niz 220Nm
P.S. Te ich 120KM to bylo juz przy 4000rpm.mi - Czw 08 Sty, 2009
dzik napisał/a:
mi napisał/a:
VW 1.4 TSI:
12xKM mają tylko turbo (1.8 BAR), mocniejsze: turbo i kompresor (2.5 BAR @ 1500 RPM ). Wersje: 122-125-140-160-170-180KM
Skad te dane?
Zwykly stary silnik z r5 gtt przy 1.4 i 1.8bara wypluje duzo wiecej.