106 - Pon 16 Mar, 2009 przed rajdem nie ma parku zamknietego z tego co przegladalem twoj regulamin.
dzien przed rajdem:
1. po BK - jedziesz do domu
2. rajdowke zabierasz ze soba
3. nie ma startu honorowego
dzien rajdu:
1. twoj serwis wjezdza okolo 6 tej, rozklada sie i czeka na Bad-iego
2. przyjezdzasz peugeotem kiedy ci pasuje miedzy 6:00 a 10:00
(w zaleznosci od tego co masz zrobic rano przed startem przy aucie...
kupa klocki, opony - i ile bedzie serwis na to potrzebowal czasu)
jadac z domu wjezdzasz od razu do serwisu na swoje stanowisko.
nigdzie nie stoisz nie parkujesz.
3. zbliza sie 10:00 wyjedzasz ze swojego stanowiska serwisowego.
podjezdzasz na pierwszy PKC (na wyjezdzie z serwisu, dostajesz
karte drogowa) i lecisz na pierwszy odcinek.
pozniej OS2. serwis. tankowanie. OS3 i OS4. serwis. tankowanie i do
otwocka na mete.
dopiero po mecie lecisz do parku zamknietego, zostawiasz tam puga
i czekasz na wyniki.
fydi mazowiecki jechalem 2 i 4 lata temu i w obu nie pamietam zeby byly
jakies problemu z wejsciem do serwisu. moze ten 3 lata temu byl jakis
wyjatkowy - ktos za bardzo sie przejal swoja rola.martin.h - Pon 16 Mar, 2009
106 napisał/a:
(...)w zaleznosci od tego co masz zrobic rano przed startem przy aucie...
kupa (...)
Z tym może być problem przed pierwszym startem
Najważniejsze to mieć w jednym palcu wszystkie regulaminy bo PZMłotki lubią dawać kary.Przem_106 - Pon 16 Mar, 2009 Nie bedzie tak zle. Mam nadzieje, ze w tym sezonie te mlotki parowe z PZM-u beda laskawsi dla zawodnikow, a Warszawski, to debiut 3-ligi wiec powinni szanowac zawodnikow, co nie znaczy ze tak bedzie. Napewno stresujace jest BK przy debiucie, bo zawsze szukaja dziury w calym i nigdy nie jest sie do konca pewnym czy wszystko z autem jest ok.GeKo - Pon 16 Mar, 2009 Bad-i z Twoim autem nie bęzie problemu masz książeczkę sportową auta po Szeji więc BK to będzie raczej formalność dla Ciebie.Bad-i - Pon 16 Mar, 2009 piszcie piszcie, czym wiecej czlowiek tak poczyta tym bardziej sie uodparnia na stres oraz inne pytania na ktore jeszcze nie znam odpowiedziMick - Pon 16 Mar, 2009 nie stresuj się, wszystko będzie dobrze.
Bartek wszystko skrupulatnie opisał.
jak się w czymś nie pomylisz to nie będzie kar Bad-i - Pon 16 Mar, 2009
Mick napisał/a:
jak się w czymś nie pomylisz to nie będzie kar
od tego mam Radka Anonymous - Pon 16 Mar, 2009 Dokładnie, Ty masz się skupić na zapier.dalaniu na odcinkach i przestrzeganiu ograniczeń na dojazdówkach . Od wszystkiego innego masz pilota CHRZANEK - Wto 17 Mar, 2009 Radek zna komisję techniczną na BK Bad-i - Wto 17 Mar, 2009 http://wyslijplik.pl/download.php?sid=fV89Raxa
Radek zobacz sobie od 7:30 - będzie wąsko CHRZANEK - Wto 17 Mar, 2009 Chętnie sobie zobacze - ale w tym celu musze pójść do kogoś kto ma internet bez ograniczeń. W pracy to się ciesze ze mam chociaż forum Bad-i - Wto 17 Mar, 2009 dobra gaśnica OMP ogarnięta, swoja droga to nie wiedziałem ze strazacy jeżdżą S5 Jakarti - Wto 17 Mar, 2009
Bad-i napisał/a:
dobra gaśnica OMP ogarnięta, swoja droga to nie wiedziałem ze strazacy jeżdżą S5
tylko najlepsi pcs - Wto 17 Mar, 2009
Bad-i napisał/a:
dobra gaśnica OMP ogarnięta, swoja droga to nie wiedziałem ze strazacy jeżdżą S5
to pewnie ten, ktory w koncu dal zgode na Okecie 2 Bad-i - Śro 18 Mar, 2009 dobra, kto wie czy sa jakiekolwiek wymagania dotyczące sprzetu w parku serwisowym (szczegolnie chodzi mi o folie pod samochod)?