PiTT - Nie 01 Lis, 2009 napiszę bo zaraz ktoś zamknie
niech każdy robi to co uważa, jeśli jest przekonany, że warto zakładać gaz do vtsa to droga wolna
wg. mnie nie warto, bo jeśli ktoś robi sporo km to nie powinien kupować vtsa tylko jakiegoś diesla
oczywiście patrząc pod kątem oszczędności
nie lubię gazu bo jeździłem dawno temu kilkoma autami z gazem i zawsze, ale to zawsze po pewnym czasie pojawiały się problemy
gaz bym założył do 5 litrowej bejcy albo jakiegoś wielkiego amerykańca
ale to też jeśli byłaby taka konieczność
w silnikach do 3 litrów bym odpuścił temat bo i tak robię max. 20 tyś. rocznievojt3k - Pon 02 Lis, 2009 dlatego ja wybrałem opcje codzienny klekot i dalsze poszukiwania weekendowego hothacza.
LPG to ZŁO!.Barejka - Pon 02 Lis, 2009 vojt3k, mylisz sie nie zło tylko zuo KarQ - Wto 03 Lis, 2009
agentczor napisał/a:
bo śmierdzi i tankuje go tyle, że mi to zbrzydło i nie chciałbym naciskać dzwonka na stacji wiedząc jak to kurcze pracowników
Proszę, pierwsza wypowiedź od strony kuchni skreślająca gaz
Ja nie wyobrażam sobie auta bez gazu, przecież to jakaś paranoja.
Mam hamulec, mam sprzęgło więc mam i gaz, tak Anonymous - Wto 03 Lis, 2009 Ale gdybysie wiedzieli do czego ludzie wkładają gaz
A dlaczego to robią? Dlatego, że nie stać ich na użytkowanie tych aut, ale trzeba się pokazać speed555 - Wto 03 Lis, 2009 W samym tarnowie zagazowane jest 2xEVO + 4x Impreza STI + 1x Impreza WRX. tylko ze wszystko założone w tarnowskim Czakramie przez osobe która sama jezdzi Sti na gazie i ma baaardzo duże pojęcie o tym (projektował m.in. linie montażu gazu w nowych Chevroletach na Żeraniu i szkolił tam wszystkich, a sam np. tez startuje Clio w GSMP).
Moj szef ma jedno z tych subaru (WRX) na gazie i hamowane było w Vtechu i na benzynie ma 220 koni a na gazie 223, moment troszke gorszy na gazie.
Wiec jesli nie widać róznicy to po co przepłacać:)M - Wto 03 Lis, 2009 to chyba najbardziej żenujacy temat na tym forum.
Kupić auto i wmawiac ludziom ze sie przerobiło na gaz bo tak naprawde jest fajniej a nie ze go nie stac na paliwo.martin.h - Wto 03 Lis, 2009 eM, podobno teraz gaz jest trendy M - Wto 03 Lis, 2009 na wsi zawsze jest trendy, nie masz gazu jesteś dziwny.
Ostatnio szwagier przyleciał z UK i mu tlumaczylem na przykladzie ze nie istnieje juz w polsce ani jeden polonez bez instalacji gazowej. Po prostu poldek bez gazu to jak zolnierz bez karabinu.
Umowmy sie ze te forum to nie jest miejsce do dyskusji o instalacjach gazowych.
To jest hh.org106 - Wto 03 Lis, 2009 "LPG ma około 105 octan"
to tlumaczy powszechne zainteresowanie tym paliwem Vlodarsky - Wto 03 Lis, 2009 i znowu przypomina mi się powiedzenie pewnej Pani handlowiec z pewnego francuskiego salonu samochodowego w rozmowie z trudnym klientem na samochód.
Pan : To C5 jest za drogie... ja tyle nia zapłacę
Pani : nie jest za drogie - Pana po prostu nie stać na C5, mogę Panu zaproponować C4
Pan kupił C5. Zapewne przerobił je na gaz....jozekrj - Wto 03 Lis, 2009 speed555, w warszawie tez jest parę imprez wrx/sti , foresterów turbo i legacy na LPG
koleś który to zakłada sam ma stare legacy turbo , turbinka dmucha mu 1.5 bara i naprawdę zapierdala
sam mam lpg z wyboru a stać mnie na utrzymanie samochodu i na tankowanie Pb zresztą tez ja tankuje tylko trochę mniej
instalacje 4 i 5 gen są już tak dobre ze nie ma różnicy miedzy LPG a Pb wiec po co przepłacać
a te bajki o wypalających się zaworach itp. to można wsadzić w .... martin.h - Wto 03 Lis, 2009
jozekrj napisał/a:
a te bajki o wypalających się zaworach itp. to można wsadzić w ....
Kolego, a Ty znasz trochę budowę silnika i materiały z jakich jest zbudowany? Podczas spalania gazu w komorze spalania panuje wyższa temperatura niż podczas spalania benzyny.