Michał - Pon 15 Cze, 2009 niestety, evo były i są szybsze od saxo . Im rady nie dawalismyKonradMK - Pon 15 Cze, 2009 Niby Majk waży więcej od Łukasza ale za to włączał na full ogrzewanie w aucie w efekcie czego silnik miał dodatkową chłodnicę i szedł lepiej niż seria
Citroen AX 1.6 100KM 680 kg. 15 czerwca 2009
93 rok, buda bez rdzy. Nowe zawieszenie (amortyzatory, sprezyny, wahacze, koncowki), nowe hamulce (tarcze, klocki, szczeki, bebny, przewody, plyn), nowe kompletne sprzeglo zalozone w zeszlym tygodniu. Wszystko sprawne 100%. Silnik z Peugeota 306 po remoncie 10 000 km temu. Wynik z hamowni 99,5 km 136 Nm. Przyspieszenie do 100km/h < 8 s. Vmax 190 km/h. Swiezo zrobiony przeglad.
cena: 2400
telefon: 607312848
imię i nazwisko: Wiktor Bieniek
adres: Lubartów
województwo: lubelskie
e-mail: gforce_vic@poczta.onet.plAnonymous - Pon 15 Cze, 2009
na hodze jest teraz do sprzedania po batonowe xsi. wygrywalo kiedys klase n1
w ppzm. z tego co widac to poznie bylo jezdzone w kjsach, ale i tak 4k to cena
dosc atrakcyjna. kilka przygod auto mialo... ale jak jedzie prosto to do upalania
idealne.
Mail od sprzedającego:
"samochód troche przeżył. miał jednego dacha,ale zrobiony był ok po tym incydencie , jedynie jego problem to cofnięte zawieszenie, bo kilka razy dostał i nie był dobrze naciągnięty, jeżeli dobrze go naciągnąć będzie idealnie. ma takie lekkie problemy lakiernicze, bo poprzedni właściciel nakładał folie na niego i na nim wycinał wzory więc lakier jest lekko porysowany. progi rdzewieją ale tak to jest ok. posiada płyte pod sinik. skrzynia dobrze się ma i jest to seryjna, silnik też jest seryjny ale zjada troche wicej oleju, pewnie głowice do wymiany, ale jeździ "
Dostałem też zdjęcia - IMO total schade.
Panowie, taki AX to bardziej KJSowy chyba niż torowy, hmm? Ja chcyba chcę iść w asfalt i śmiganie po torze. Będzie OK, czy lepiej szuać czegoś innego - np. jakiejś Hondy?106 - Pon 15 Cze, 2009 auto mialo duzego dacha / rolke na rajdzie krakowskim 2005. buda owinela sie
wokol klatki. kierowca wygral wtedy ze dwa odcinki w klasie n1 i troche poniosla
go fantazja.... dzwon byl gruby. pozniej zostalo odbudowane i na koniec sezonu
pug zostal sklasyfikowany na IIIcim miejscu w n1... (mial tyle samo pkt co my
ale lepszy stosunek rajdow). autem w ppzm jezdzil pawel piasecki....Greg - Pon 15 Cze, 2009 Śmietnik i tyle. Takie coś nie wchodzi w grę.106 - Pon 15 Cze, 2009 w budzecie do 10k to niestety chyba kazda rajdowka po startach w ppzm bedzie
z bogatymi przejsciami :) moze lepiej poszukac jakiegos cywila...martin.h - Pon 15 Cze, 2009 Na allegro było do sprzedania 106 Rallye 1.6 z Zabrza. Motor seryjny, ale miał klatkę, obspawaną budę, kubły, bila i dwa komplety kół. Cena wyjściowa 9 tyś., ale chyba się sprzedał bo ogłoszenie znikło.Greg - Pon 15 Cze, 2009
106 napisał/a:
w budzecie do 10k to niestety chyba kazda rajdowka po startach w ppzm bedzie
z bogatymi przejsciami moze lepiej poszukac jakiegos cywila...
Masz rację, ale weź pod uwagę ile kosztuje wstawienie klatki, kubłów, kiery, pasów, modyfikacja zawiasu i hamulców itd... Robi się niewesoło.
Seryjny AX za 1000zł się nie opłaca w porównaniu do takiego z klatką, kubłąmi itd. nawet jak jest w gorszym stanie. Jeśli nie jest dziurawy jak ten Vlodarskiego (zanim go zrobił na bóstwo) to chyba nieźle...
Już nie wiem sam.
Jak się jeździ AX? Jak to się prowadzi? Ile kosztuje jakiś zawias?
Jutro będę w robocie to zacznę zgłębiać co ma IC do AX.