kubas - Pią 21 Sie, 2009 +100kg w pugu 205 v6 z przodu wzgledem serii... ja to rozumiem tak ze dodatkowe 100kg w zakrece wypycha z niego przod i samochod okrutnie "płóży"Stf - Pią 21 Sie, 2009 TOXIC - Pią 21 Sie, 2009
widzialem go juz ale z nim jest jakaś większa sztuczka a nie tylko aku z tylu juz nie pamietam dokladnie co ale tam jakis ostry modbizon - Pią 21 Sie, 2009 mod jest taki ze z tylu zalozyli mu kola od malucha na 8-letniej gumie...KarQ - Pią 21 Sie, 2009 Poza tym wycieli wszystkie zbrojenia karoserii, wyrzucili dokładnie co się dało... nie ma skróconego rozstawu?
Kiedyś oglądałem 205 ze skróconym rozstawem, kręciła piruety jak wściekła.TOXIC - Pią 21 Sie, 2009 no no chyba cos w tym styluJanusz - Sob 22 Sie, 2009
TOXIC napisał/a:
widzialem go juz ale z nim jest jakaś większa sztuczka a nie tylko aku z tylu juz nie pamietam dokladnie co ale tam jakis ostry mod
Cytat:
Poza tym wycieli wszystkie zbrojenia karoserii, wyrzucili dokładnie co się dało... nie ma skróconego rozstawu?
Kiedyś oglądałem 205 ze skróconym rozstawem, kręciła piruety jak wściekła.
ale to tylko potwierdza ze samochód z ciężkim przodem a lekkim tyłem może skręcać, i to nawet bardzo dobrze. Tyle ze tu koleś jeździ z prędkościami 50km/h< jak sie mu przyszło wpasować w szybki łuk przy 120km/h to myślę ze by to tka fajnie nie wyglądało.TOXIC - Sob 22 Sie, 2009 Ja sie tym autem absolutnie nie sugeruje. Ten miniak to fajna ciekawostka, a nie praktyczny przyklad tego co tu omawiamy.Tomcat - Sob 22 Sie, 2009
Janusz napisał/a:
TOXIC napisał/a:
widzialem go juz ale z nim jest jakaś większa sztuczka a nie tylko aku z tylu juz nie pamietam dokladnie co ale tam jakis ostry mod
Cytat:
Poza tym wycieli wszystkie zbrojenia karoserii, wyrzucili dokładnie co się dało... nie ma skróconego rozstawu?
Kiedyś oglądałem 205 ze skróconym rozstawem, kręciła piruety jak wściekła.
ale to tylko potwierdza ze samochód z ciężkim przodem a lekkim tyłem może skręcać, i to nawet bardzo dobrze. Tyle ze tu koleś jeździ z prędkościami 50km/h< jak sie mu przyszło wpasować w szybki łuk przy 120km/h to myślę ze by to tka fajnie nie wyglądało.
No no, dobrze kminisz Januszek Im większy ciężar z przodu tym większa siła odśrodkowa na ten przód działająca, o ile przy 30-40 km/h nie jest zauważalna o tyle na szybkim łuku mocno wypycha przód na zewnątrz. No ale ja się nie znam na fizyce...Janusz - Sob 22 Sie, 2009
Tomcat napisał/a:
No no, dobrze kminisz Januszek Im większy ciężar z przodu tym większa siła odśrodkowa, o ile przy 30-40 km/h nie jest zauważalna o tyle na szybkim łuku mocno wypycha przód na zewnątrz. No ale ja się nie znam na fizyce...
ja myślałem raczej o tym ze na takim setupie tak by mu wyjebało ten tył w piździec ze kontry by nawet Chrzanek nie ogarnął.Vlodarsky - Sob 22 Sie, 2009
Janusz napisał/a:
ja myślałem raczej o tym ze na takim setupie tak by mu pomylony ten tył w piździec ze kontry by nawet Chrzanek nie ogarnął.
bluźnisz...vitesse - Nie 23 Sie, 2009
Janusz napisał/a:
ja myślałem raczej o tym ze na takim setupie tak by mu pomylony ten tył w piździec ze kontry by nawet Chrzanek nie ogarnął.
Boga sie nie boisz ?iQ - Nie 23 Sie, 2009
KarQ napisał/a:
Kiedyś oglądałem 205 ze skróconym rozstawem, kręciła piruety jak wściekła.
Stf - Nie 23 Sie, 2009
Janusz napisał/a:
Tyle ze tu koleś jeździ z prędkościami 50km/h< jak sie mu przyszło wpasować w szybki łuk przy 120km/h to myślę ze by to tka fajnie nie wyglądało
dokładnie. filmiki oczywiście niewiele wnoszą. jednak nadal pozostaje pytanie. czy takie 205 v6 będzie skręcać...?GOKART - Pon 24 Sie, 2009
jacek czajka napisał/a:
oryginalnie w starym miniaku aku jest z tyłu na wysokości środka osi. zapewne na początku nikt nie myślał o tym zabiegu w kwesti sportu. wsadzili tam gdzie było miejsce i okazało się że działa. nie wiem jaki jest rozkład masy w miniaku ale środek ciężkości wychodzi w środku auta pod podłogą, do tego gumowe twarde gruszki w zawieszeniu i oto cały sekret drogowej wersji karta
w nowym miniaku także aku jest z tyłu. Rozkład masy to bodajże 67% przód, 33% tył