To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [Przepisy techniczne, załącznik J, homologacje ]

Meehow - Wto 21 Gru, 2010

O ile się nie mylę to w grupie A wymagane są jeszcze zapinki przód + tył i osłona przewodów paliwowych ;)
CHRZANEK - Wto 21 Gru, 2010

Meehow napisał/a:
O ile się nie mylę to w grupie A wymagane są jeszcze zapinki przód + tył i osłona przewodów paliwowych


Zapinki TAK.

A osłona przewodów TAK lub NIE o ile zastosowano rozwiązanie oryginalne.

Przem - zdemontuj tylną wycieraczke i już mam prawdziwa A grupę :) :) :)

GeKo - Wto 21 Gru, 2010

W Agr możesz jeszcze zdemontować zaślepki halogenów dla lepszego chłodzenia hamulców, Natomiast jeśli myślisz o Lotosie i tu upatrujesz wyższej pozycji startowej, to z tym jest loteria. Generalnie raczej im bardziej z tyłu tym lepiej.
faldzip - Wto 28 Gru, 2010

Ja mam pytanie odnosnie hamulcow:
Otoz w homologacji Saxo, jaka widzialem, to tam mnostwo jest zdjec itp i nic z tego nie czaje :P
Chodzi mi o to, czy mozna zamontowac jakis korektor sily hamowania, inny niz seryjny i inny niz na tym zdjeciu tam (taki mozna dostac za gruba kase w peugeot racingshop - a jak chcialbym jakis inny). Np. chcialbym puscic z pompy 2 przewody - jeden przod, drugi tyl, te z przodu w trojnik i do zaciskow, a ten z tylu puscic srodkiem, dac korektor potem trojnik i do zaciskow. Czy jak zrobie to na miedzianych przewodach i jakims korektorze z wajcha to bedzie git? Przyznam, ze auto ma byc do KJS tylko ale wqrwia mnie niesamowicie ten seryjny korektor, bo to trzeba demontowac kolo a potem robic jakas gimnastyke zeby tam nim pokrecic troche, a zaraz sie okaze, ze za bardzo w ktoras strone i znowu to samo... A wystarczy opony zmienic na inne, deszcz popadac albo co i juz przydaloby sie inne ustawienie.

106 - Wto 28 Gru, 2010

twoje (jesli podpis jest zgodny z rzeczywistoscia) saxo nie ma homologacji
Janusz - Wto 28 Gru, 2010

a ja mam takie pytanie. czy w clio tez jest ten myk co w 106 z tylna wycieraczka?? czyli jak się nie ma tylnej wycieraczki to jest A grupa?? bo nie wiem czy moje clio to juz A grupa czy jeszcze nie :rotfl:
faldzip - Wto 28 Gru, 2010

106 napisał/a:
twoje (jesli podpis jest zgodny z rzeczywistoscia) saxo nie ma homologacji

No wiem, bo silnik nie ten ktos wsadzil :P ale byl dobry wczesniej.
Chodzi mi o rozwiazanie takie, ktore pozwoli mie bezstresowo udac sie na BK przed KJSem, nawet w ak polskim :P

Jaco - Wto 28 Gru, 2010

Janusz napisał/a:
a ja mam takie pytanie. czy w clio tez jest ten myk co w 106 z tylna wycieraczka?? czyli jak się nie ma tylnej wycieraczki to jest A grupa?? bo nie wiem czy moje clio to juz A grupa czy jeszcze nie :rotfl:



Janusz grubo idziesz :faja:

grzech - Wto 28 Gru, 2010

faldzip napisał/a:
106 napisał/a:
twoje (jesli podpis jest zgodny z rzeczywistoscia) saxo nie ma homologacji

No wiem, bo silnik nie ten ktos wsadzil :P ale byl dobry wczesniej.
Chodzi mi o rozwiazanie takie, ktore pozwoli mie bezstresowo udac sie na BK przed KJSem, nawet w ak polskim :P


w AK polskim zapomnij ...tam potrafia uwalic na BK prze KJSami auta, ktore wczesniej startowalo w PZMocie i tam przechodzilo badania bez problemu. W ak polskim na BK przed kjsem to albo seria albo homologacja/zalacznik J, cos pomiedzy to prawie na pewno out na BK (czasami cos przechodzi ale to zalezy na jakiego sedziego trafisz).

faldzip - Wto 28 Gru, 2010

No ale ja tylko silnik mam nieadekwatny do homologacji :P No ale tym sie nie zajmujmy, zalozmy ze mam Saxo VTS (bo takie mam :P ) i chce miec taki uklad, ze mam pompe na dwa wyjscia, przod na trojnik i tyl tez ale jeszcze po drodze jakis korektor sily hamowania - jakis z co ma wajche i juz - da sie cos takiego osiagnac zyjac nadal w zgodzie z ludzmi czcacymi zalacznik J i homolagacje? I nie kupujac koniecznie korektora PugSporta za 300 ojro tylko jakis za 300zeta? :>
GeKo - Wto 28 Gru, 2010

Janusz, Gdybys mial Ragnottiego to mogłaby wtedy być Nka
Janusz - Śro 29 Gru, 2010

GeKo napisał/a:
Janusz, Gdybys mial Ragnottiego to mogłaby wtedy być Nka


czyli mam A grupe ?? jeah :jupi: :jupi: zawsze mi się marzyła fura w topowej specifikacji :devil:

qbica - Śro 29 Gru, 2010

faldzip napisał/a:
da sie cos takiego osiagnac zyjac nadal w zgodzie z ludzmi czcacymi zalacznik J i homolagacje? I nie kupujac koniecznie korektora PugSporta za 300 ojro tylko jakis za 300zeta? :>

Nie da się bo w homologacji jest taki korektor a nie inny. Jeśli bedziesz miał inny to nie bedzie zgodny z homologacja i tyle. Startuj tam gdzie Cie puszcza z takim rozwiązaniem, albo męcz się z takim korektorem jaki masz :]

Anonymous - Pon 06 Cze, 2011

czy otulina na klatkę wymagana na wysokości głowy ma jakieś specjalne oznaczenie?

Albo inaczej: mam otulinę na której jest nadrukowane "AF2-045" - czy to ta?

misiek86electro - Pon 06 Cze, 2011

coś tu znajdziesz napewno :

http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=14



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group