Meehow - Wto 21 Gru, 2010 O ile się nie mylę to w grupie A wymagane są jeszcze zapinki przód + tył i osłona przewodów paliwowych CHRZANEK - Wto 21 Gru, 2010
Meehow napisał/a:
O ile się nie mylę to w grupie A wymagane są jeszcze zapinki przód + tył i osłona przewodów paliwowych
Zapinki TAK.
A osłona przewodów TAK lub NIE o ile zastosowano rozwiązanie oryginalne.
Przem - zdemontuj tylną wycieraczke i już mam prawdziwa A grupę GeKo - Wto 21 Gru, 2010 W Agr możesz jeszcze zdemontować zaślepki halogenów dla lepszego chłodzenia hamulców, Natomiast jeśli myślisz o Lotosie i tu upatrujesz wyższej pozycji startowej, to z tym jest loteria. Generalnie raczej im bardziej z tyłu tym lepiej.faldzip - Wto 28 Gru, 2010 Ja mam pytanie odnosnie hamulcow:
Otoz w homologacji Saxo, jaka widzialem, to tam mnostwo jest zdjec itp i nic z tego nie czaje
Chodzi mi o to, czy mozna zamontowac jakis korektor sily hamowania, inny niz seryjny i inny niz na tym zdjeciu tam (taki mozna dostac za gruba kase w peugeot racingshop - a jak chcialbym jakis inny). Np. chcialbym puscic z pompy 2 przewody - jeden przod, drugi tyl, te z przodu w trojnik i do zaciskow, a ten z tylu puscic srodkiem, dac korektor potem trojnik i do zaciskow. Czy jak zrobie to na miedzianych przewodach i jakims korektorze z wajcha to bedzie git? Przyznam, ze auto ma byc do KJS tylko ale wqrwia mnie niesamowicie ten seryjny korektor, bo to trzeba demontowac kolo a potem robic jakas gimnastyke zeby tam nim pokrecic troche, a zaraz sie okaze, ze za bardzo w ktoras strone i znowu to samo... A wystarczy opony zmienic na inne, deszcz popadac albo co i juz przydaloby sie inne ustawienie.106 - Wto 28 Gru, 2010 twoje (jesli podpis jest zgodny z rzeczywistoscia) saxo nie ma homologacjiJanusz - Wto 28 Gru, 2010 a ja mam takie pytanie. czy w clio tez jest ten myk co w 106 z tylna wycieraczka?? czyli jak się nie ma tylnej wycieraczki to jest A grupa?? bo nie wiem czy moje clio to juz A grupa czy jeszcze nie faldzip - Wto 28 Gru, 2010
106 napisał/a:
twoje (jesli podpis jest zgodny z rzeczywistoscia) saxo nie ma homologacji
No wiem, bo silnik nie ten ktos wsadzil ale byl dobry wczesniej.
Chodzi mi o rozwiazanie takie, ktore pozwoli mie bezstresowo udac sie na BK przed KJSem, nawet w ak polskim Jaco - Wto 28 Gru, 2010
Janusz napisał/a:
a ja mam takie pytanie. czy w clio tez jest ten myk co w 106 z tylna wycieraczka?? czyli jak się nie ma tylnej wycieraczki to jest A grupa?? bo nie wiem czy moje clio to juz A grupa czy jeszcze nie
Janusz grubo idziesz grzech - Wto 28 Gru, 2010
faldzip napisał/a:
106 napisał/a:
twoje (jesli podpis jest zgodny z rzeczywistoscia) saxo nie ma homologacji
No wiem, bo silnik nie ten ktos wsadzil ale byl dobry wczesniej.
Chodzi mi o rozwiazanie takie, ktore pozwoli mie bezstresowo udac sie na BK przed KJSem, nawet w ak polskim
w AK polskim zapomnij ...tam potrafia uwalic na BK prze KJSami auta, ktore wczesniej startowalo w PZMocie i tam przechodzilo badania bez problemu. W ak polskim na BK przed kjsem to albo seria albo homologacja/zalacznik J, cos pomiedzy to prawie na pewno out na BK (czasami cos przechodzi ale to zalezy na jakiego sedziego trafisz).faldzip - Wto 28 Gru, 2010 No ale ja tylko silnik mam nieadekwatny do homologacji No ale tym sie nie zajmujmy, zalozmy ze mam Saxo VTS (bo takie mam ) i chce miec taki uklad, ze mam pompe na dwa wyjscia, przod na trojnik i tyl tez ale jeszcze po drodze jakis korektor sily hamowania - jakis z co ma wajche i juz - da sie cos takiego osiagnac zyjac nadal w zgodzie z ludzmi czcacymi zalacznik J i homolagacje? I nie kupujac koniecznie korektora PugSporta za 300 ojro tylko jakis za 300zeta? GeKo - Wto 28 Gru, 2010 Janusz, Gdybys mial Ragnottiego to mogłaby wtedy być NkaJanusz - Śro 29 Gru, 2010
GeKo napisał/a:
Janusz, Gdybys mial Ragnottiego to mogłaby wtedy być Nka
czyli mam A grupe ?? jeah zawsze mi się marzyła fura w topowej specifikacji qbica - Śro 29 Gru, 2010
faldzip napisał/a:
da sie cos takiego osiagnac zyjac nadal w zgodzie z ludzmi czcacymi zalacznik J i homolagacje? I nie kupujac koniecznie korektora PugSporta za 300 ojro tylko jakis za 300zeta?
Nie da się bo w homologacji jest taki korektor a nie inny. Jeśli bedziesz miał inny to nie bedzie zgodny z homologacja i tyle. Startuj tam gdzie Cie puszcza z takim rozwiązaniem, albo męcz się z takim korektorem jaki masz Anonymous - Pon 06 Cze, 2011 czy otulina na klatkę wymagana na wysokości głowy ma jakieś specjalne oznaczenie?
Albo inaczej: mam otulinę na której jest nadrukowane "AF2-045" - czy to ta?misiek86electro - Pon 06 Cze, 2011 coś tu znajdziesz napewno :