To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [S] beeeMWuuuuu e39 530i touring

fydi - Śro 06 Sty, 2010

Cytat:
nie mówię, że to złe auto, ale to fura, przy której awaryjnie musisz mieć zawsze kilka tysi w portfelu na "a nóż widelec". W końcu to klasa średnia wyższa i wszystko musi odpowiednio kosztować. Chyba, że wszystkie awarie leczysz chińszczyzną to ok, ale przy tej klasie to mija się z celem.

eee to chyba wiadomo, w końcu to BMW -Będziesz Miał Wydatki :faja:

PiTT - Śro 06 Sty, 2010

hmm, no to widocznie bardzo dobrze trafiłem to poza tym wspomnianym zawieszeniem nie działo się nic złego
jedyne awarie to korek od odpowietrzenia układu chłodzącego - chyba 7 zł.
czujnik położenia wałka - to najpoważniejsza awaria, coś ok 200-300zł.
no i zapobiegawczo uszczelka pod pokrywą zaworów i wymiany na bieżąco
mam cały plik z wydatkami na bmw i poza rzeczami które sobie wymyślałem :) to nie było nic niespodziewanego
a wspomnę 99r. ponad 240tyś przebiegu
dobre auto i tyle, ale może faktycznie udana sztuka

M - Śro 06 Sty, 2010

ja mysle po prostu ze to normalna sztuka, tylko zaden hanldarz je nie "ożenił"
tzn taka mam nadzieje

PiTT - Śro 06 Sty, 2010

eM napisał/a:
ja mysle po prostu ze to normalna sztuka, tylko zaden hanldarz je nie "ożenił"
tzn taka mam nadzieje

ile masz teraz przebiegu?
ja kupowałem przy 237 000 z pełną książką serwisową od wyjazdu z salonu a potem mój pliczek XLS

M - Śro 06 Sty, 2010

275 :)
pcs - Śro 06 Sty, 2010

ja moze jestem subiektywny, ale wbrew opinii uzytkownikow golfow 2, nowsze niemieckie auta oznaczaja mega wydatki jesli chce sie naprawiac na porzadnych czesciach a nie chinskich lub ze szrotu. E39 moze jest jeszcze ostatnim, ktore warto kupic starsze niz 5 lat ..
Walle - Śro 06 Sty, 2010

ufam swojemu mechanikowi, ufam wielu przeczytanym opiniom o tym aucie, ufam kuzynowi, któremu m52b28 rozwalił się 1500km od domu na amen - nie warto. Wyjątki tylko potwierdzają regułę.

Nie chcę być tu "złowróżko", ale to nie jest tani w utrzymaniu samochód, choć bardzo przyjemny w użytkowaniu. Z motorem m54 jedzie, jest dość cichy i komfortowy, można się odprężyć i cieszyć układem jezdnym i reakcją na polecenia. Tylko nie można kupic tego auta za ostatnie pieniądze, bo ciężko go naprawić u ryśka w garażu. U Marcela tak, ale nie u ryśka ;D

k-mart - Śro 06 Sty, 2010

Walle, mi temat mechaniki i uzytkowania zadnej marki nie jest obcy.

Nie jest to pierwsze e39 w moim czy mojego starego posiadniu, bylo pare innych oraz nie jest to jedyny model bmw, wiec mi marka oraz polaczone z nia koszta rowniez nie sa obce. km rocznie klepiemy bardzo duzo, jakos problemow nie bylo.

Ale nie bede sie wdawal w dyskusje, jako ze juz kiedys chciales przekonac mojego kolege Marka23 ze jestes bardzo szybki w swoim rwd, wiec zapewne w tym temacie tez masz racje.

Walle - Śro 06 Sty, 2010

karwa, a takeigo ładnego posta napisałem.

Nie jestem szybki i nie skręcam, ewentualnie na prostej, ale nie może byc kolein i muszą byc conajmniej dwa pasy. Nie rozpędzam się wiecej niż 130+ bo mi się drzewa w jedno zlewają. No i jak widzisz z moich dwóch aut ani jedno nie jest szybkie i nie skręca

Podoba mi się bejca (już nawet e39 530d prawie kupiłem 2 latka temu...) tylko ja mam spaczone spojrzenie na auta - staram się zawsze znaleźć kompromis między osiagami, przyjemnością z jazdy, ekonomią, kosztami użytkowania itp - co latwe nie jest. Ale to stąd, ze nie mam zawsze wolnych 5-6 tysi, żeby zrobic turbo, wymienić wtryski, albo nivo. Po prostu moim zdaniem im bardzoej skomplikowana fura tym większa możliwość wysypania się. Tak więc moje zdanie jest nieco spaczone :)

Ale wnętrze tego e39 jest kozak, kolor kozak (Tede też miał białe e38 ;D ) i trzymam kciuki za kogoś kto to auto kupi....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group