To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - VIN AUDI

mi - Wto 04 Sty, 2011


Bart - Wto 04 Sty, 2011

Bart napisał/a:
Tutaj bardziej prawdopodobne jest cofnięcie licznika o jakieś 0.5mln, serio.


swoją drogą, kurza twarz, wykrakałem...

Vlodarsky - Wto 04 Sty, 2011

A później jedzie taki biedny Warszawiaczek na Śląsk albo do Wielkopolski i kupuje auto nietłuczone po małym przebiegu... :lol2: :lol2: :lol2: śmieszy mnie jak rodak rodaka dyma w dupe... oby temu oszustowi się żona w łóżku zesrała
Janusz - Wto 04 Sty, 2011

Vlodarsky napisał/a:
rodak rodaka dyma w dupe...


w dupę harata powinno być ;p

nox - Wto 26 Kwi, 2011

MAm prośbe o sprawdzenie auta

Obydwa Viny to vw golf 2008 1.9 tdi 105 Km Czarny 5 drzwiowy z polskiego salonu , rzekomo bezwypadkowe z przebiegiem ok 67 tyś

WVWZZZ1KZ9W076124

oraz drugi prawie taki sam

WVWZZZ1KZ8P080337


z góry dzięki jak by sie dało sprawdzić w miarę szybko to będę bardzo wdzięczny

vitesse - Wto 26 Kwi, 2011

przepraszam ze zapytam
czy tu sie napije vin'a ?

nox - Śro 27 Kwi, 2011

Naprawde nikt ?
Janusz - Śro 27 Kwi, 2011

eee no ja :)
ale jutro, przypomnij sie prosze na tel. albo Pw

KarQ - Śro 18 Maj, 2011

Janie Januszu, pomożesz z VINem VW :?:
Janusz - Śro 18 Maj, 2011

Cytat:
Janie Januszu, pomożesz z VINem VW :?:


zapodaj jutro PW i jakies info, o tym samochodzie :P

KarQ - Śro 18 Maj, 2011

Info takie, że w poprzednim motorze przy 220000 obrócił się imbus napędzający wałki w pompie olejowej, przez co zatarł się silnik i turbina :)

Kolejny (obecny) motor znalazłem z przebiegiem (ponoć) 90000 z roku 2008, po wyglądzie zewnętrznym vs. zatarty motor mógł faktycznie tyle mieć, ale teraz znów zaczęły się wibracje co wskazuje ponownie na wałki wyrównujące w pompie i tak się zastanawiam czy aby na pewno ma te 90000km :)

Dywagując, właśnie sobie uświadomiłem, że ch.. a nie sprawdzisz mi historię motoru bo mam VIN auta a nie silnika :wall:

Janusz - Śro 18 Maj, 2011

Cytat:
Info takie, że w poprzednim motorze przy 220000 obrócił się imbus napędzający wałki w pompie olejowej, przez co zatarł się silnik i turbina :)

Kolejny (obecny) motor znalazłem z przebiegiem (ponoć) 90000 z roku 2008, po wyglądzie zewnętrznym vs. zatarty motor mógł faktycznie tyle mieć, ale teraz znów zaczęły się wibracje co wskazuje ponownie na wałki wyrównujące w pompie i tak się zastanawiam czy aby na pewno ma te 90000km :)

Dywagując, właśnie sobie uświadomiłem, że ch.. a nie sprawdzisz mi historię motoru bo mam VIN auta a nie silnika :wall:



czyli 2.0TDI zmielony ołówek napędzający pompę oleju. KLASYKA. jak kupiłeś silnik nawet mający 90000 ale ten z przed poprawki systemu napędzania pompy oleju to możesz mieć pecha i powtórke z rozrywki ;/ niestety nie powiem CI czy twój nowy silnik jest z przed poprawki czy juz po, bo nie pamiętam kiedy to zmienili ;/ ale postaram się dowiedzieć coś jutro :)

KarQ - Śro 18 Maj, 2011

Lada dzień jadę na przeróbkę tego fuckupa, drugi raz zatarcia chcę uniknąć :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group