To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Ogłoszenia komercyjne - Opony sportowe

Anonymous - Śro 21 Lip, 2010

styku napisał/a:
Wykaż różnice w produkcji przy nakładaniu samego bieżnika. Czyli etap końcowy produkcji nowej i bieżnikowanej. Ja napisałem co uważam i mam na to argumenty.

Czy w nowej oponie też bieżnik nakłada się na stary bieżnik? Bo to co widać na zdjęciu to własnie pozostałość po poprzednim bieżniku.

Goodyear którego pokazałeś jest inaczej zniszczony niż opona którą pokazałem ja... jest starty, zyżyty ale się nie rozwarstwia

Anonymous - Śro 21 Lip, 2010

Ale to nie ma znaczenia. Bo proces wulkanizacji łączy gumę i tu i tu.
Tłumaczę, że dlatego właśnie powstają nasze nowe opony.
Na zdjęciu widać, że opona GY się nie starła ale oderwał się spory kawał bieżnika.
Starcie jest wtedy kiedy opona równomiernie dookoła jest równo zjechana.
Czy to wyjdzie stara guma od spodu czy płótna nowej opony opona jest uszkodzona i koniec. Nie oczekujesz chyba, że opona bieżnikowana będzie się uszkadzała w ten sam sposób co nowa?

Anonymous - Śro 21 Lip, 2010

Eh... mijmy się.

Maxsport jest produkowany u Was, tak?
Na zdjęciu jest maxsport RB5, rozwarstwiony i z wystającym starym bieżnikiem, tak?

Co mnie i innych potencjalnych klientów obchodzi specyfika procesu wulkanizacji, skoro widzę efekt: spapraną oponę, potencjalnie niebezpieczną. Widocznie proces albo przygotowanie do niego jest nieskuteczne, wadliwe, lub jakkolwiek to nazwać.

Bart - Śro 21 Lip, 2010

Jesteś po drugiej stronie barykady!
GeKo - Śro 21 Lip, 2010

styku, jasne że OS może wyglądać tak jak pokazałeś, ale tu głównie sprawa się tyczy asfaltowych OSów a nie szutrów. Czyli czy taka opona wytrzyma dziurawą Michałkową czy np powyłażą bąble jak to ma miejsce w Markgumach. Bo cięcia z Michałkowej to i MichelinaN20 potrafią załatwić.

AndreXSi, To co pokazałeś to chyba stary typ Maxsporta jeszcze jak boki były jak w cywilnej oponie w sensie balony, teraz już chyba robią o kształcie walca. Z tymi co pokazałeś to pamietam że bieżnik się potrafił na środku płatami odkleić, potem coś chyba poprawiono.

Styku jedno jeszcze pytanie, jak z wyważaniem waszych kół, bo znam przypadki że markguma nie potrafili wyważyć.

Anonymous - Śro 21 Lip, 2010

bart napisał/a:
Jesteś po drugiej stronie barykady!

Oł je.

CHRZANEK - Śro 21 Lip, 2010

Dobra.

Znam "Szeszkina" i faktycznie jest to człowiek ktorego opinia może być bardzo miarodajna.
Jest to kilkukrotny mistrz Polski w Rallycrossie, od paru lat upala w RPP więc pojęcia i doświadczenia ma wiecej niz my wszyscy razem wzięci.

Jestem za.

Kiedy testy ???

Anonymous - Śro 21 Lip, 2010

Druga rzecz: jak wygląda różnica w cenie pomiędzy Waszymi slickami a R888?
TOXIC - Śro 21 Lip, 2010

AndreXSi, przeciez było wczensiej. nie wiem jak stoi teraz r888 ale cos kolo 300 tak ?

195/50R15 masz 150zeta

wychodzi dobrze o ile wlasciwosci jezdne beda akceptowalne

Anonymous - Śro 21 Lip, 2010

Opony sportowe profil, czyli to:
http://www.oponysportowe.net/

Na slicki cen nie było.

Przem_106 - Śro 21 Lip, 2010

styku napisał/a:

Ale to już jest opona dla III ligi. W każdym większym czy mniejszym rajdzie ktoś już ma jakąś naszą oponę. Szeszko na Bałtyku zrobił piękny wynik lądując chyba na 4 tym miejscu.


CHRZANEK napisał/a:


Znam "Szeszkina" i faktycznie jest to człowiek ktorego opinia może być bardzo miarodajna.
Jest to kilkukrotny mistrz Polski w Rallycrossie, od paru lat upala w RPP więc pojęcia i doświadczenia ma wiecej niz my wszyscy razem wzięci.

Jestem za.

Kiedy testy ???


Tez znam Szeszkina i wiem jedno, ze cały Lotos przecisnął na nowych BF Goodridge ex Michelinach i min stąd jego 4 miejsce :)

Anonymous - Czw 22 Lip, 2010

MaxSport kiedyś nie był przez nas produkowany. Obecnie sliki znów ktoś inny produkuje. My nadal szutry i grassy MaxSporta.
Dla mnie sprawa jest prosta. Sprzedałem oponę, coś jej jest chce ją mieć. Co z tego, że będzie jakaś awaria jeśli jestem w stanie dzięki analizie poprawić produkt. I o każdym dzwonie wiem. Jeśli nie wiem to nie ode mnie opona i mnie nie do końca ten temat interesuje. Poza tym jak napisałem opracowujemy nowe opony. Natomiast i tak MaxSport moim zdaniem jest był i chyba zostanie lepszy niż większość opon bieżnikowanych które widziałem.

GeKo w rajdzie Polski jak byłem bogate teamy nie wyważały nawet opon.
Ale jeżeli pytasz ogólnie no bo w końcu mamy też te opony półslikowe i deszczówki bardziej cywilne to raczej wszystko się mieści w 50g. Jeżeli więcej to jest przeceniane do bardziej normalnego używania albo upalania. Żeby sprawdzić ile ma opona pasuje mieć felgę na 0 g najpierw a takich felg nie ma za wiele.

AndraXSi
Różnica w cenie zależy od rozmiaru. Czym mniejsza opona tym mniejsza różnica. Cena za slika 14'' teraz jest 240 pln. Ale w 17'' będzie to już różnica 300. To samo jeśli chodzi medie. Ceny raczej nie wzrosną. Mogą spaść. Opony na mieszance sportowej bez wzmocnionych boków i deszczówki są znacznie tańsze. Ceny już podałem.

Co do Szeszkina zeszły Bałtyk walczył na moich oponach i na zeszłym Kormoranie był na moich oponach. Corolla testowała też moje deszczówki na Barbórce.

M - Czw 22 Lip, 2010

Cena slika 195/50/15 lub 205?
Anonymous - Czw 22 Lip, 2010

185/55 R 15 teraz za 250 pln.
anjas - Czw 22 Lip, 2010

to rzeczywiście niewielka różnica pomiędzy 195/55/15 r888, które można kupić za 280 za sztukę na allegro:
http://allegro.pl/item115..._toyo_r888.html



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group