To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Ogłoszenia komercyjne - MILLERSOILS-WARSZAWA.PL

Cartoon - Sob 26 Lut, 2011

Vlodarsky, jak to jest z tymi płynami hamulcowymi? :]
Z tego co widzę, masz dwa w ofercie- oba DOT4... w tym jeden przeznaczony do sportu.
Millers nie robi DOT5.1??

Vlodarsky - Nie 27 Lut, 2011

Nie, nie robi. DOT 4 podobno jest lepszym wyjściem w samochodach wyczynowych ponieważ jest na bazie glikolu a nie silikonu. Temp wrzenia i tak jest wyższa niż w dot 5 - jeśli chcesz to mam płyn hamulcowy dot 5,1 ELF który jest mieszalny z dot4 bo też jest na bazie glikolu, ale trzeba go znacznie czesciej wymieniac -ale argumenty millers oils mnie osobiście przekonały i polecam raczej ten DOT 4 300+
saxorulez - Nie 27 Lut, 2011

Szykuj butelke dla dla mnie plus olej do silnika :)
W przyszlm tygodniu wpiuje sie na liste naprzeglad wioseny, jak rok temu ogarniamy wszystko no limit i belka w dol

Bart - Nie 27 Lut, 2011

saxorulez napisał/a:
belka w dol



Morton napisał/a:

Vlodarsky - Nie 27 Lut, 2011

saxomistrzu przyjedź zostawić saxo jak Paula będzie odbierać C3 pluriel :-)
saxorulez - Nie 27 Lut, 2011

Paula i C3 :)
saxorulez - Pon 28 Lut, 2011

http://www.youtube.com/wa...feature=related

czy on nie ma amortyzatoró - UPSIDE DOWN włożonych z tyłu? Czy mi sie wydaje

Vlodarsky - Pon 28 Lut, 2011

tloczysko na gorze, a cylinder na dole jest normalnie i tu chyba tez tak jest- slabo widze bo na telefonie sobie odpalilem
k-mart - Pon 28 Lut, 2011

saxorulez napisał/a:
http://www.youtube.com/watch?v=o5ONR9DwA0s&feature=related

czy on nie ma amortyzatoró - UPSIDE DOWN włożonych z tyłu? Czy mi sie wydaje


Nie koniecznie.

Ale ten

http://www.youtube.com/wa...AXcokHq7wg&NR=1

ma nawet przedenie wlozone "UPSIDE DOWN"

saxorulez - Wto 01 Mar, 2011

Vlodarsky napisał/a:
tloczysko na gorze, a cylinder na dole jest normalnie


sądziłem ze jest inaczej...

k-mart - Wto 01 Mar, 2011

mnie ciekawi jak Bad-i ogarnal mocowania w 106 ze udalo mu sie wlozyc przednie amory odwrotnie.
No i jak to sie ma w praktyce, przechytrzyc fabryke :>

Bad-i - Wto 01 Mar, 2011

k-mart napisał/a:
mnie ciekawi jak Bad-i ogarnal mocowania w 106 ze udalo mu sie wlozyc przednie amory odwrotnie.
No i jak to sie ma w praktyce, przechytrzyc fabryke :>


zawiasem zajmuje sie Helena Racing

Cartoon - Śro 02 Mar, 2011

Vlodarsky, a jak wygląda temat chłonięcia wody przez ten 300+? tzn jak często trzeba go wymieniać? :)
Vlodarsky - Śro 02 Mar, 2011

od najmniej chłonącego do najbardziej - dot 4 --> dot 4 300+ --> dot 5,1

ktoś na serwisie na rajdach mi opowiadał, że któraś ekipa po każdej pętli spuszcza z rajdówki płyn z przewodów :)

z drugiej strony gdzieś czytałem, że 1% wody w układzie obniża o kilkadziesiąt stopni temp wrzenia.

Cartoon - Śro 02 Mar, 2011

No dobra, to przekonałeś mnie w tym momencie do zakupu ;)
Zaleję go przy okazji montażu przewodów w oplocie. Rozumiem, że 1l starczy? :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group