M - Wto 22 Mar, 2011 Chodzi mi o to żeby nie bujać w obłokach tylko skonkludować czymś technicznie wykonalnym a nie modyfikacją która po opłaceniu, wykonaniu i podsumowaniu spowoduje że właściciel spuści głowe i wystawi auto na otomoto.
Stąd prośba aby swoje propozycje podawać rozsądnie i żeby nie były oderwane od ziemi.
Ja sie na francuzach nie znam ale proponowałbym swap motoru/skrzyni i komputera z czegoś co pasuje lub zapodanie wałków i ogarnięcie komputera.
Rzeźbienie ze strokerami za wielkie pieniądze, rozwiercaniem bloku to hardcore dla najwiekszych twardzieli.kubas - Wto 22 Mar, 2011
M napisał/a:
Chodzi mi o to żeby nie bujać w obłokach tylko skonkludować czymś technicznie wykonalnym a nie modyfikacją która po opłaceniu, wykonaniu i podsumowaniu spowoduje że właściciel spuści głowe i wystawi auto na otomoto.
Stąd prośba aby swoje propozycje podawać rozsądnie i żeby nie były oderwane od ziemi.
Ja sie na francuzach nie znam ale proponowałbym swap motoru/skrzyni i komputera z czegoś co pasuje lub zapodanie wałków i ogarnięcie komputera.
Rzeźbienie ze strokerami za wielkie pieniądze, rozwiercaniem bloku to hardcore dla najwiekszych twardzieli.
Tylko że wkładanie cięższego silnika psuje sposób w jaki się ten samochód prowadzi.bizon - Wto 22 Mar, 2011
kubas napisał/a:
M napisał/a:
Lepiej nie rzeźbić w gównie
tak
M - k20 czy k24 ?
blok k24, czapka k20, stroker na 2.7 -> 330hpBad-i - Wto 22 Mar, 2011 Maciek przejedz sie moim pugiem. Auto sprawdzone i bardzo latwe w budowie bizon - Wto 22 Mar, 2011
M napisał/a:
Ja sie na francuzach nie znam ale proponowałbym swap motoru/skrzyni i komputera z czegoś co pasuje lub zapodanie wałków i ogarnięcie komputera.
+8 miliardowkamil - Wto 22 Mar, 2011 To prawda, dlatego chciałem wiedzieć ile to kosztuje i czy ta zabawa to jakiś mega progres czy za połowę kasy wydłubac silnik tak jak saxoruleza Mucha - Wto 22 Mar, 2011 K27 na gaznikach?bizon - Wto 22 Mar, 2011
Mucha napisał/a:
K27 na gaznikach?
na palnikach chyba Bad-i - Wto 22 Mar, 2011
kamil napisał/a:
To prawda, dlatego chciałem wiedzieć ile to kosztuje i czy ta zabawa to jakiś mega progres czy za połowę kasy wydłubac silnik tak jak saxoruleza
Nie wydłubiesz za połowe kasy silnika jak Saxorulez - bo my mamy prawie identyczny setup. Czyli zeby bylo latwiej, nasze silniki i kompy kosztuja tyle samo M - Wto 22 Mar, 2011
Bad-i napisał/a:
Maciek przejedz sie moim pugiem. Auto sprawdzone i bardzo latwe w budowie
No właśnie, może dobij targu z Kamilem, wymieńcie się motorownią i komputerami a ty opendzlujesz 106 z zyskiem większym niż w wersj zbandlowanej kubas - Wto 22 Mar, 2011
kamil napisał/a:
To prawda, dlatego chciałem wiedzieć ile to kosztuje i czy ta zabawa to jakiś mega progres czy za połowę kasy wydłubac silnik tak jak saxoruleza
a ja chcę pomógł !!Janusz - Wto 22 Mar, 2011
M napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Maciek przejedz sie moim pugiem. Auto sprawdzone i bardzo latwe w budowie
No właśnie, może dobij targu z Kamilem, wymieńcie się motorownią i komputerami a ty opendzlujesz 106 z zyskiem większym niż w wersj zbandlowanej
to może niech się wymienia 106'tkami
Badi nie chcesz clio na wymianę?? kamil - Wto 22 Mar, 2011 no to chooj, nie będzie engine a la saxorulez&Bad-i i nie będzie 1.8. kurwa idę do Dekady !M - Wto 22 Mar, 2011
kubas napisał/a:
M napisał/a:
Chodzi mi o to żeby nie bujać w obłokach tylko skonkludować czymś technicznie wykonalnym a nie modyfikacją która po opłaceniu, wykonaniu i podsumowaniu spowoduje że właściciel spuści głowe i wystawi auto na otomoto.
Stąd prośba aby swoje propozycje podawać rozsądnie i żeby nie były oderwane od ziemi.
Ja sie na francuzach nie znam ale proponowałbym swap motoru/skrzyni i komputera z czegoś co pasuje lub zapodanie wałków i ogarnięcie komputera.
Rzeźbienie ze strokerami za wielkie pieniądze, rozwiercaniem bloku to hardcore dla najwiekszych twardzieli.
Tylko że wkładanie cięższego silnika psuje sposób w jaki się ten samochód prowadzi.
Imho większa pojemność o 0,2 (szklanka do herbaty) nie musi oznaczać od razu bóg wie jak zwiekszonej wagi silnika, ale nie wiem jak we francuzach.