za 10k zl kupuje to rallye, ma juz krotka skrzynie, wkladam 16v, dolot wydech 2 cale, kubel, pasy jakis zawias moze nie profi, ale zawsze cos do tego mozna wyrwac jakies 4 r888 po kims wywalam srodek i zamykamy sie smialo w 10kzl za reszte kupujem gitare martinowi H
Czyli ile cie ten samochod wyjdzie - bo coś zle chyba licze ?martin.h - Nie 10 Kwi, 2011
Stf napisał/a:
może ktoś mi napisać wyraźne za (w puntkach) - przemawiające za sensem odbudowy 106rallye - bardzo proszę, bo chyba nie zdaję sobie sprawy z tego co to jest za samochód legenda...
Stf, napiszę teraz całkiem serio. Mnie nie stać na Clio, kupiłem Rallye bo zawsze podobał mi się ten samochód, nie rozumiem o co Ci chodzi z tą odbudową, gdybym chciał mieć nowy samochód to taki bym kupił.
Stf zrozum, każdy kupuje to na co go stać i co mu się podoba. Koniec. Kurfa. Kropka.Barejka - Nie 10 Kwi, 2011 za 10tys damy rade tak jak karku napisal na gratach z drugiej reki i bedzie to auto dajace duzo funu i nie ebdzie szkoda jak przypierdoly w plotBonczek - Nie 10 Kwi, 2011
Stf napisał/a:
może ktoś mi napisać wyraźne za (w puntkach) - przemawiające za sensem odbudowy 106rallye - bardzo proszę, bo chyba nie zdaję sobie sprawy z tego co to jest za samochód legenda...
1) marzenia
2) bycie miłośnikiem modelu
Nie wszystko w życiu da się ubrać w cyfry i na tej podstawie decydować.KarQ - Nie 10 Kwi, 2011 Tylko po co kupować Rally mk1, żeby swapować 16V
Taniej i rozsądniej wziąć nowsze i zdrowe S16 z końca produkcji za nie wiele więcej niż 10k i mieć wszystko w serii.Barejka - Nie 10 Kwi, 2011 KarQ, co fakt to fakt tylko zobacz na mojego grata jest mniej pognity i wymeczony niz nie jedno saxo/106 po 96 roku KarQ - Nie 10 Kwi, 2011 Wydaje mi się, że te białe Rally 16V za 12,5 jest OK.
Poll ma S16 z 2003roku i pewnie za 15k oddałby ją. Cenił chyba 16 ( )
W niemcowni też można znaleźć ładną S16 za 3k ojro.
Wybór jest spory.KarQ - Nie 10 Kwi, 2011 Dla mnie sens kupna mk1 Rally ma tylko jeden i wyłączny sens:
1. Odbudowa, przywrócenie do serii, wylizanie, wychuchanie i przejażdzki w słoneczne niedzielne popołudnie, po czym znów garaż.
W jakiejkolwiek innej formie tylko i wyłącznie mk2/saxo 16V.
Ja bym tego nie zrobił bo tego nie czuję i nie mam pożądania posiadania takiego unikatu.Michał - Nie 10 Kwi, 2011
Barejka napisał/a:
KarQ, co fakt to fakt tylko zobacz na mojego grata jest mniej pognity i wymeczony niz nie jedno saxo/106 po 96 roku
dokladnie, wręcz perełka
to jest bardzo dobry temat. Prosze , piszcie dalej ...KarQ - Nie 10 Kwi, 2011 Przy(b)rudzona maska nie mówi o reszcie blacharki, ale fakt Majk, te zdjęcie prezentuje apetycznie Puga Michał - Nie 10 Kwi, 2011 Przybrudzona rdzą ...Bonczek - Nie 10 Kwi, 2011 Temat jest prawie ekspercki Anonymous - Nie 10 Kwi, 2011 Badi wołasz za swojego puga 25 klocków??
KarQ, z demobilu sa lepsze bo juz sprawdzone Greg - Nie 10 Kwi, 2011
KarQ napisał/a:
Tylko po co kupować Rally mk1, żeby swapować 16V
Chyba jedyny sens jaki mógłbym zauważyć to niższa masa. Chyba, że ktoś ma sentyment do tej budy. Anonymous - Nie 10 Kwi, 2011 a duza roznica w masie??