kubas - Nie 02 Paź, 2011 Kurde te pododbicia to jest dramat przy takim zawieszeniu... Trochę podniesienie belki by pomogło ale wtedy dupa będzie bardziej bokami na płaskim latać. Jak dobija do tych poliuretanów to zawias już nie pracuje i dlatego tak sobie skacze... Generalnie nie łatwy temat taka belka przy podbiciach...Jacek - Nie 02 Paź, 2011 generalnie 205 to nie łatwy temat, wystarczy popatrzeć na filmy z różnych imprez we Francji czy Belgii. czas zmienić furę..tak zawsze jest po rajdzie Anonymous - Nie 02 Paź, 2011 wtrące moje 0.05pln-ja tam sie na autach i rajdach nie znam,dwieściepiona napewno nie jest idealnym autem,napewno nie da sie tym konkurowac w rajdach z jakimis tajperami ale takiej frajdy z jazdy nie daje żadne inne fwd,nawet moje rwd wymięka w tym temacieJacek - Nie 02 Paź, 2011 frajda frajdą a wynik wynikiem..to nie był rajd pod to auto i wcale się nie usprawiedliwiam. jedno jest pewne: uczy pokoryKoto - Nie 02 Paź, 2011 Duda już długo jeździ w FWD, czy Maluch to taka dobra szkoła?kubas - Nie 02 Paź, 2011
Jacek napisał/a:
frajda frajdą a wynik wynikiem..to nie był rajd pod to auto i wcale się nie usprawiedliwiam. jedno jest pewne: uczy pokory
Ojj tak bo gdyby ratownie nie poszło to mogliście sie spotkać z tym słupem... Ale ładnie ogarnąłeś! Gratki 205 rula! Rasputin - Nie 02 Paź, 2011 Karwa spóźniłem się trochę i onboard Jacka już nie działa,zresztą jak większość filmików w tym temacie matt - Nie 02 Paź, 2011 pany, generalnie dzięki za sugestie, są one 100% potwierdzeniem tego co sam wywnioskowałem zarówno z wewnętrznych odczuć jak i analizy onboardów, aczkolwiek jak to zwykle zwykle bywa na onboardzie widać z 70% wrażeń jakie się ma live siedząc w aucie, przed tyskim wypięliśmy serwo dodatkowo i też jeszcze uczę się jazdy bez niego, wcale to nie jest takie proste
jedyne co bym polemizował to z Przemem, że za późne odkręcanie gazu z zakrętów, staram się unikać sytuacji gdy na jeszcze skręconych kołach daje pełen sandał, czekam na wyprostowanie kół i/lub pewność że jest trakcja i dopiero wtedy ogień ... właśnie z kamilem z którym jechałem i który pilotuje "na codzień" mateusza kubata w rpp rozkminialismy jego styl jazdy i tam jest: odpowiednie shamowanie, wejscie w zakret na raz, wyprostowanie i dopiero sandał, bez szarpaniny tj. dodawania i odpuszczania gazu w zakręcie
jacek, zapodaj sowjego onboarda jeszcze raz, nie załapałem sięKoto - Nie 02 Paź, 2011 Zakręt jest początkiem prostej, nie końcem, im wcześniej dasz gaz tym szybszy będziesz przed następnym zakrętem, oczywiście nie pełny but od razu tylko stopniowo. Ktoś, gdzieś kiedyś uczył, że gaz w zakręcie dajesz wtedy kiedy będziesz pewien, że już go nie odejmiesz. Wyczucie tego to sporo zyskanego czasu (podobno ).Jacek - Pon 03 Paź, 2011 matt, oes rekord coś tam zmieniał chyba i na razie nie działa
EDIT: ktoś włamał mu się na konto w YT i je zlikwidował Marek23 - Pon 03 Paź, 2011
Koto napisał/a:
Ktoś, gdzieś kiedyś uczył, że gaz w zakręcie dajesz wtedy kiedy będziesz pewien, że już go nie odejmiesz
Jackie Stewartkubas - Pon 03 Paź, 2011 Koto - Pon 03 Paź, 2011 Top Gear to może nie najlepszy program do nauki skręcania, ale jak Jackie Stewart coś mówi to tak musi byc qbus - Pon 03 Paź, 2011
Koto napisał/a:
Duda już długo jeździ w FWD, czy Maluch to taka dobra szkoła?
Od tego roku... "nasz" mechanik budował to auto razem z młodym
Cytat:
są one 100% potwierdzeniem tego co sam wywnioskowałem zarówno z wewnętrznych odczuć jak i analizy onboardów, aczkolwiek jak to zwykle zwykle bywa na onboardzie widać z 70% wrażeń jakie się ma live siedząc w aucie
Powtórze to co chłopaki ale generalnie wygląda to tak jakby Ci mocno brakowało wiary w siebie, sporo zawachań, podobnie wygląda jazda Klaudi, na takich oesach jak te jeszcze straty spowodowane taką jazdą nie są tak duże, raz odcinki krótkie dwa mało szybkich miejsc ale niestety na rpp taka jazda to zamykanie tyłów, no i dohamowania wydają się zdecydowanie zbyt wczesne. Nie wiem z czego to wynika ale chyba generalnie nie jesteś zbyt zadowolony z siebie po tym rajdzie? Bywało lepiej przecież.Janusz - Pon 03 Paź, 2011
rabarbar napisał/a:
a tam sie na autach i rajdach nie znam,dwieściepiona napewno nie jest idealnym autem,napewno nie da sie tym konkurowac w rajdach z jakimis tajperami ale takiej frajdy z jazdy nie daje żadne inne fwd,nawet moje rwd wymięka w tym temacie
nie ma takiej kurka opcji żeby taka 205 dawała więcej funu niz podobnie zmodzone RWD Rabi, poprostu nie ma!!