To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - megane coupe f7r vs xsara vts vs almera gti

GeKo - Pią 29 Lip, 2011

co do 306 Czesi którzy mają Maxi mówili że 250-260KM to nie problem na 4P, każde kolejne 10KM budżet rośnie lawinowo, coś mniej więcej w rodzaju chcesz 265 to dolicz 25% wyjściwego budżetu, chcesz 275 to dolicz 60% chcesz 300 dolicz 100%
Przy 250-260KM panewki 2 razy w sezonie się wymienia i 3 sezon im auto lata w górach bez problemów.

martin.h - Pią 29 Lip, 2011

CHRZANEK napisał/a:
Nigdy nie byłem posiadaczem 2litrówki


Ja też, ale nieźle musi dawać w czachę ;D

http://sztukawina.pl/inde...chk=1&Itemid=61

EmerytRs2 - Pią 29 Lip, 2011

doliczacie koszt zakupu lawety :rotfl:

myślę że clio ph1 to najlepszy wybór :]
na twoim miejscu jakbym miał autko typu saxo vts na codzien, i budzet koło 30k to bym chyba cos budował ale celował w tył napęd.
na razie to takie lużne rozmowy kto co by chciał.
306 w polsce jest mało.


a zx buda jak się ma? do xsary i 306?

Stf - Pią 29 Lip, 2011

ale ja nie mam budżetu, nie składam auta. poza tym napisałem żeby robić 250KM z 2.0 trzeba mieć 25-30kpln ale na sam silnik... a do tego:

zawias: 12
sadev: 30
hebel: 12
zaklatkowanie J i pomalowanie: 12
carbony i inne duperele: 10
osprzęt typu kubły, kiera, wydech, ręczny: 8
felgi i opony: 10

a pewnie żeby zgodne z homo było to trzeba dorzucić trochę...
czyli takie fajne Clio z prawdziwego zdarzenia ponad 120kpln wychodzi na wstepie.

ale jeśli ktoś by chciał to podobno takie Cliówki robią po 1:43 na Poznaniu... podobno tańsze od evo w utrzymaniu, podobno... :)

GeKo - Pią 29 Lip, 2011

Stf, policzyłeś wszystko na bodziato :) Dlatego lepiej kupić byłą pucharówke na sadevie, za połowę tej kasy :]
Stf - Pią 29 Lip, 2011

pucharówka nie ma silnika więc trzeba doliczyć 30kafli. nie ma też pewnie hebli więc kolejne 12. pucharówki zawias też myślę wymagałby przeróbek. chcesz czy nie chcesz - ponad 100 wychodzi za taką do robienia 1:42-1:43.
GeKo - Pią 29 Lip, 2011

W sumie masz rację. :)
Anonymous - Pią 29 Lip, 2011

ulalal a zaczeła sie rozmowa się od strupa za pare kafli :lol2: ale skoro o takich budżetach tu mowa to nie lepiej kupic Radicala lub cos podobnego??
http://www.radicalsportsc...arshowroom.aspx

PiTT - Pią 29 Lip, 2011

saxo STF'a idzie do 200 praktycznie równo z cx7 o_O
całkiem zdrowa ta seria :>

Stf - Sob 30 Lip, 2011

hyhy ano saxofon dzisiaj jak nigdy miał chęci na wyższe prędkości. do 210 całkiem sprawnie mu poszło, po tym myślę że vmax w okolicach 220-230 ulokowany...licznikowych. ale to już inny właściciel ewentualnie sprawdzi :)
PiTT - Sob 30 Lip, 2011

Stf napisał/a:
hyhy ano saxofon dzisiaj jak nigdy miał chęci na wyższe prędkości. do 210 całkiem sprawnie mu poszło, po tym myślę że vmax w okolicach 220-230 ulokowany...licznikowych. ale to już inny właściciel ewentualnie sprawdzi :)

cholera, powiem Ci że nie cholery nie mogłem Cię dojść :>
przy 2zł delikatnie zacząłem się zbliżać, ale dystans w sumie cały czas zachowany taki sam
przypomina mi się historia z golfami, szły łeb w łeb :]

Bad-i - Sob 30 Lip, 2011

Stf napisał/a:
ale ja nie mam budżetu, nie składam auta. poza tym napisałem żeby robić 250KM z 2.0 trzeba mieć 25-30kpln ale na sam silnik... a do tego:

zawias: 12
sadev: 30
hebel: 12
zaklatkowanie J i pomalowanie: 12
carbony i inne duperele: 10
osprzęt typu kubły, kiera, wydech, ręczny: 8
felgi i opony: 10

a pewnie żeby zgodne z homo było to trzeba dorzucić trochę...
czyli takie fajne Clio z prawdziwego zdarzenia ponad 120kpln wychodzi na wstepie.

ale jeśli ktoś by chciał to podobno takie Cliówki robią po 1:43 na Poznaniu... podobno tańsze od evo w utrzymaniu, podobno... :)


dlatego wlasnie budujac takie auto najlepiej jest zrobic saxo - budzetowo wychodzi najtaniej a jest topowe ;)

Jezeli chodzi o 2.0 - to wychodzi finansowo tak jak napisales. Jedno tylko ALE.... Do Saxo kupisz Sadeva za 30k, ale do 2.0 niestety juz za 2x tyle (chyba ze trafisz uzywke ale ja na taka jakos nie trafilem)

106 - Sob 30 Lip, 2011

bad-i czemu skrzynia jest 2x drozsza?
chodzi o to ze do saxo wklada sie 5 biegowe a do 2.0 6 biegowe? i stad taka roznica
w cenie? bo same skrzynie sa przeciez uniwersalne a roznia sie mocowaniem przy
obudowie... jakos tak to bylo...

Bad-i - Nie 31 Lip, 2011

106 napisał/a:
bad-i czemu skrzynia jest 2x drozsza?
chodzi o to ze do saxo wklada sie 5 biegowe a do 2.0 6 biegowe? i stad taka roznica
w cenie? bo same skrzynie sa przeciez uniwersalne a roznia sie mocowaniem przy
obudowie... jakos tak to bylo...


dokładnie tak, do saxo jak wiesz wkladamy skrzynie od C2R2. A tutaj wiadomo; skrzynia jest mniejsza, mniej skomplikowana oraz polityka Citroena jest inna. Ta sama skrzynia jest homolgowana wlasnie do saxo i podobno bardzo popularna w Saxo we FR.

Jezeli chodzi o 6 biegow to pozostaje juz tylko skrzynia o symbolu ST-75 ktora jest o wiele drozsza, dodatkowo polosie sa o wiele drozsze :(

Dodam bo mało osob o tym myśli i nie zdaje sobie sprawy, ale polosie potrafia kosztowac ~5k/sztuke :/ Oczywiscie polosie nie sa wliczone w cenie skrzyni :]

Misiek_lbn - Nie 31 Lip, 2011

http://moto.allegro.pl/me...1731478853.html
myślę że dobra cena do tego co zrobione, na początek w sam raz :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group