To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Przeróka układu hamulcowego z X na H + montaż korektora.

GeKo - Sob 14 Sty, 2012

Czyli że tak jest źle?

radzio - Sob 14 Sty, 2012

Wyglada na to ze jest git
GeKo - Sob 14 Sty, 2012

W sumie nie ogarniam jak to można założyć inaczej, w sensie inaczej sie przecież nie da.
radzio - Sob 14 Sty, 2012

Niektorzy zakladaja korektor Za lapa,
Vlodarsky - Nie 15 Sty, 2012

No bo po co ograniczać siłę ręcznego ? :)
GeKo - Nie 15 Sty, 2012

Jak dla mnie to nie ma znaczenia czy przed czy za. Bo albo już z korektora pójdzie mniejsza siła na łapę, albo korektor i tak przytnie moc na tylne koła. Tak to rozumiem, może źle. :] Nie skupiałem się nad tym.
Janusz - Nie 15 Sty, 2012

GeKo napisał/a:
Bo albo już z korektora pójdzie mniejsza siła na łapę,


no właśnie nie, bo przecież łapa ma swoja pompkę, wiec jak będzie za korektorem to wtedy robi ciśnienie takie jak może. a jak jest przed to wtedy pompka robi swoje Cieśninie ale jeszcze korektor je weryfikuje :)

przynajmniej tak ja to prostolinijnie rozumiem.

Vlodarsky - Nie 15 Sty, 2012

Cytat:
Jak dla mnie to nie ma znaczenia czy przed czy za. Bo albo już z korektora pójdzie mniejsza siła na łapę, albo korektor i tak przytnie moc na tylne koła. Tak to rozumiem, może źle. :] Nie skupiałem się nad tym.


Janusz napisał/a:
no właśnie nie, bo przecież łapa ma swoja pompkę, wiec jak będzie za korektorem to wtedy robi ciśnienie takie jak może. a jak jest przed to wtedy pompka robi swoje Cieśninie ale jeszcze korektor je weryfikuje :)


+1

Kenet - Czw 19 Sty, 2012

Jest jakaś alternatywa dla wilwooda z dźwignią? Ewentualnie gdzie dostanę taniej niż w re5pekcie? :>
kubas - Czw 19 Sty, 2012

Kenet napisał/a:
Jest jakaś alternatywa dla wilwooda z dźwignią? Ewentualnie gdzie dostanę taniej niż w re5pekcie? :>


jak chciałem pół roku temu wilwooda z dźwignią to nigdzie nie było...

Mrozu - Sob 21 Sty, 2012

Jak odpowietrzyć pompę hamulcową w clio 3, bo chyba zapowietrzyliśmy przy wymianie przewodów hamulcowych na stalowy oplot, bo od momentu wymiany przewodów auto lekko mi ściąga i pedał twardnieje dopiero przy 2 zapompowaniu
GeKo - Sob 21 Sty, 2012

Mrozu, Uuuu to CLIP się może przydać.
Mrozu - Sob 21 Sty, 2012

No właśnie też mi się gdzieś o uszy obiło, że bez Clipa nie odpowietrzę tylko zastanawiam się dlaczego? Zawory w pompie nie puszczą?
Vlodarsky - Sob 21 Sty, 2012

W C2 VTS swoim tak miałem... cała procedura była. Otwierał kolejne zawory i mówił kiedy wciskać hebel a kiedy puszczać.
Mrozu - Sob 21 Sty, 2012

No dobra to muszę podbić do reno, ciekawe ile mnie skasują


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group