Rynek UK jest specyficznym rynkiem i tam często wypuszczają limitowane wersje (np. po 50szt) których w reszcie Europy nie uświadczysz
To czemu w necie nic o tym nie ma? Czemu zaden magazyn typu "Evo" o tym nie napisał?M - Pon 03 Paź, 2011 Proszę o kulturę w temacie - prośba szczególnie do Marasa Shymek - Pon 03 Paź, 2011 BO ja to w Fakcie czytałem
W necie było i się zmyło. Jak znajde to skopiuje Marek23 - Pon 03 Paź, 2011
Upalam rasta - Pon 03 Paź, 2011 No właśnie powinieneś być przecież na Cargo Zadir - Pon 03 Paź, 2011 Czyli trzeba montować Dolot z Clio Evo R3, o którym pisał Geko,
gdzie to do kupienia jest?GeKo - Pon 03 Paź, 2011 w RenaultMarek23 - Pon 03 Paź, 2011 Shymek - Pon 03 Paź, 2011 Jest jeszcze opcja2: http://www.dijonautoracin...-200-255cv.html
225KM / 233Nm GeKo - Pon 03 Paź, 2011 bez kutych tłoków doprężających to ja słabo to widze na samych wałkach dolocie i programie.Zadir - Pon 03 Paź, 2011 Myślę że nie ma co się bić o kilka koni, zrobimy dolot, wydech, program i jak będzie ponad 200 to ok Shymek - Pon 03 Paź, 2011 Ciekawe ile na żywo ma w serii Podjedź do Tuneupu nich chłopaki zmierzą GeKo - Pon 03 Paź, 2011 Shymek, Jesteś w stanie się dowiedzieć od żabojadów co tam siedzi?
Ten dolot co żabojady pokazują to w Renault ponad 4k kosztuje. i wymaga sporych przeróbek pod maską, w Hiszpani można kupić kopię tego za 600 ojro.
aku zbiorniki płynów, dużo modzenia.
Jedno co mnie jeszcze zastanawiało zawsze, tam wbudowany w kolektor jest jakiś jeszcze jeden cat nazywany precat i nie wiem czy jego też nie wywalają, ale po francuskiemu to ja nic nie kumkam . Tak ogólnie z tak wkręconą sondą jak tam na obrazku to będzie sadzić błędami po desce grubo.
Ten wykres jest bardzo ładny ale dopiero od 3000. To chyba to co piszą w UK że przy decatcie siada dół w tych autach.
Ten już niespecjalnie, duży dół w środkowym zakresie a góra też niespecjalna
Przy czym do 3000 jest bardzo fajnie.
jogi - Pon 03 Paź, 2011 http://www.madenoracing.com/performance/115/
W tej holenderskiej firmie modzą Clio Sporty nawet do takich wartości:
max. power 226 HP @ rpm
max. torque 231 NM @ rpm
za jedyne 7400 ejro
Mają też sportowe caty (100cel), kolektory wylotowe 4-2-1 do ClioIII
ps.
robią też Twingo RS na 210KM (swap z Clio II + multum przeróbek)
Dobrze ,że nie podali ceny , bo pewnie zabija.