Bart - Sob 05 Lis, 2011 szara bluza z wiadomym logo również pasowała by do zestawu ŁukaszS3 - Sob 05 Lis, 2011
Jaco napisał/a:
Zawsze podobało mi się EVO, ale boksterki w STI tak fajnie bulgoczą
Ale idąc w pełen performance i zakładając równej długości kolektory cały czar STI pryska...Jaco - Sob 05 Lis, 2011
ŁukaszS3 napisał/a:
Jaco napisał/a:
Zawsze podobało mi się EVO, ale boksterki w STI tak fajnie bulgoczą
Ale idąc w pełen performance i zakładając równej długości kolektory cały czar STI pryska...
Ryba napisał/a:
Do żadnego z nich nie wchodzą w gre żadne mody. Tak jak fabryka wypuściłą.
więc zostajemy przy serii i STI dalej sobie bulgota koma600 - Sob 05 Lis, 2011 evo ŁukaszS3 - Sob 05 Lis, 2011
Jaco napisał/a:
więc zostajemy przy serii i STI dalej sobie bulgota
Ale jeśli wydech zostaje total seria to brzmi jak 2.0 wolnossak. Serio nic nie słychaćJaco - Sob 05 Lis, 2011
ŁukaszS3 napisał/a:
Jaco napisał/a:
więc zostajemy przy serii i STI dalej sobie bulgota
Ale jeśli wydech zostaje total seria to brzmi jak 2.0 wolnossak. Serio nic nie słychać
oj tam oj tam marcinstachon - Sob 05 Lis, 2011 Jeżeli mówimy o kwocie 70-80 tys to najlepszy wybór to Sti i trochę kasiory zostanie w kieszeni. Mowie oczywiście o wersji przed "lanosowej" na plus przemawia dźwięk,wydech i ogólnie chyba lepszy wybór na jakieś tam trasy, częściej widuje się STI niz Evo na trasie. W mojej mieścinie lata gość STI normalnie na codzien i jest tez jeden Evo 8. Powiem szczerze ze Evo przerobiony wydech i tylko go słychać z 500m a subaru seryjne i bardzo szybko sie porusza,ciszej i chyba jest sprawniejsze w mieście.Idzie zima = 4 naped.
A w ankiecie zaznaczone M3 z powodu ze ostatnio mam auto z tym znaczkiem.
Pozdr.ŁukaszS3 - Nie 06 Lis, 2011 Przede wszystkim jeśli te krótkie trasy będziesz pokonywał samochodem to ja bym sobie odpuścił auto z suszarkąEmerytRs2 - Nie 06 Lis, 2011 swoją drogą niezły temat.
Evo se na dojazdy 1.5 !! km kupujo Miniac - Nie 06 Lis, 2011
Nath napisał/a:
Evo twarde? to przeciez mozna z niego zrobic, ze bedzie lusterkami rysowal krawezniki na zakretach, ale czy po to sie kupuje M3/EvO/StI ? Predzej czy pozniej ten dupowoz wlasciciel bedzie chcial poprawic, a drogi w tym kierunku w Evo ma mocno przetarte..
To wcale nie chodzi o 'twardy' zawias. Normalna jazda EVO strasznie człowieka wku@^!a. Miałem wcześniej STi i aż chciało się rano wsiadać i jechać. Trasa/miasto/wycieczka. W EVO jest wszystko maksymalnie wyostrzone - układ kierowniczy/mocowanie silnika i napędów/reakcja turbiny. To że najmniejszy ruch kierownicy = zamiana pasa przy 200km/h, to że na koleinach zwariujesz. To wszystko powoduje, że nie ma szans na relax za kółkiem. Wibracje mimo wałków balansowych też zwyczajnie męczą. Te opinie potwierdzi Ci wiele osób, które mają porównanie.
Aha.. żeby nie było. Nie porównuje tego ze swoim trackday'oym (chociaż jest bardzo wygodny i widzę Was w nim ), ale o totalnie seryjnym. btw. tylko takie EVO ma sens
Dla mnie STI all the way! Na co dzień jest super. Akurat bulgot subaru do mnie w ogóle nie przemawia, za to wszystkie inne 'smaczki' JAK NAJBARDZIEJ! Wnętrzę EVO to taksówka...
M3 E46 zamula na maxa...
W Subaru docenisz każde 100m z 1.5km do pracy.. szczególnie w zimę
.. a i podriftować w lato można
marcinstachon - Nie 06 Lis, 2011 http://allegro.pl/impreza...1903310530.html Bart - Nie 06 Lis, 2011 o co chodzi?anjas - Nie 06 Lis, 2011 właśnie...martin.h - Nie 06 Lis, 2011
Co w tym śmiesznego bo nie wiem z czego się śmiać?
Ryba szukałbym na Twoim miejscu własnie takiego jak w linku marcinstachon - Nie 06 Lis, 2011 to wlasnie moja propozycja dla kolegi!
Chyba obecnie najlepsza impreza w tej budzie jaka jest wystawiona na sprzedaz.
Polecam!