PiTT - Wto 03 Sty, 2012 a może klasy mocowe?
->100KM
101->140KM
141->200KM
201+
?Yarko - Wto 03 Sty, 2012 nie da się wprowadzić idealnego podziału, zawsze ktoś będzie pokrzywdzony, przy pojemnościowym występują sytuacje, że w jednej klasie startuje golfuar 1.8 90KM i ITR 1.8 230KM, na jakiś oficjalnych zawodach raczej nikogo nie interesuje, to że golf nie ma najmniejszych szans, ale przy klubowo-koleżeńskich zarówno jeden jak i drugi Pan nie ma się z kim ścigać Yarko - Wto 03 Sty, 2012
PiTT napisał/a:
a może klasy mocowe?
to jest dobry pomysł, ale wg Twojego podziału ja jestem w klasie np. z EVO 500KM PiTT - Wto 03 Sty, 2012
Yarko napisał/a:
PiTT napisał/a:
a może klasy mocowe?
to jest dobry pomysł, ale wg Twojego podziału ja jestem w klasie np. z EVO 500KM
taki luźny pomysł, oczywiście można podzielić jeszcze 201-250 oraz 250+
nie wiem, w sumie mi wszystko jedno
bo od razu można dodać klasy "na slicku" M - Wto 03 Sty, 2012 Mocowo też można ale to musielibyśmy określić moc na kołach np na 3 biegu i podzielić ją przez wagę.
I tak czas końcowy pokazuje kto jest najszybszy, nikt tego nie zmieni.zefir - Wto 03 Sty, 2012 dokladnie jak nie moc, to pojawi sie kompleksowosc modyfikacji i opona.
nigdy sie nie dogodzi jak ktos bedzie miał napinke na wygranie klasy.
Ja bardziej obstawiam za stworzeniem listy generalki czasow na kazdym torze/obiekcie w Polsce, choc to i tak nie jest miarodajne, gdyz RallyLand, NMnP czy Ułęż tez pewnie maja inne konfigiracje poustawiane.
A nie wydaje mi sie zeby sie udało zrobic np. 6 eliminacji HH gdzie beda wszyscy zainteresowani.kamil - Wto 03 Sty, 2012 też mi się wydaje, ze podział mocowy jest ciekawym pomysłem w naszych realiachfaldzip - Wto 03 Sty, 2012 ta, i zaraz kazdy bedzie w swojej wlasnej klasie i sie bedzie scigal sam ze soba, choc i tak wszytkie klasy zgarnie kubas.
Wiadomo, ze nie jezdzimy tu jakimis parowami 2.0 50KM, tylko hotheczami i podzial pojemnosciowy jest jak dla mnie spoko, choc moim 98KM Saxo raczej nie mam szans z Cifem 160KM ale wali mnie to, bo wynik wynikiem, ale nic nie poprawia umiejetnosci jak zdrowa rywalizacja, a o to tu chodzi M - Wto 03 Sty, 2012
kamil napisał/a:
też mi się wydaje, ze podział mocowy jest ciekawym pomysłem w naszych realiach
Sama moc o niczym nie świadczy
W uproszczeniu można zrobić moc/waga i to jest jakieś info anjas - Wto 03 Sty, 2012 ja bym poszedł w dwie klasy: N/A i doładowani. I oczywiście generalka.
Aha, i ewentualne nagrody proponuję już na samym początku sezonu przekazać Raście i Kubasowi, żeby nie czekali kilka miesięcy.Yarko - Wto 03 Sty, 2012 można również wprowadzić podział wg. czasów z kwalifikacji, każdy z zawodników robi po 2 kółka kwalifikacyjne na czas, podsumowujemy kwalifikacje i na tej podstawie wyłaniane są 2 lub 3 klasy faldzip - Wto 03 Sty, 2012 to moze zrobmy podzial na klasy wg Bristolskiej Skali:
http://pl.wikipedia.org/w...rmowania_stolca
?M - Wto 03 Sty, 2012
anjas napisał/a:
ja bym poszedł w dwie klasy: N/A i doładowani. I oczywiście generalka.
Też jestem za tym, to będzie najprostsze, jest nas niewielu a chodzi o to żeby dać szanse też tym bez doładowania ponieważ mocowo jest przepaść.
Yarko napisał/a:
można również wprowadzić podział wg. czasów z kwalifikacji, każdy z zawodników robi po 2 kółka kwalifikacyjne na czas, podsumowujemy kwalifikacje i na tej podstawie wyłaniane są 2 lub 3 klasy
To będzie zniechęcać kierowców do mocnej jazdy w kwalifikacjach PiTT - Wto 03 Sty, 2012 a może zaczniemy jeździć i jak już będzie lista z czasami to pomyślimy jak to podzielić na klasy? M - Wto 03 Sty, 2012 To jest otwarta dyskusja
Kwestia klas jest mało ważna ale można by to w końcu uporządkować