To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - Puchar Hothatch.org 2012

PiTT - Wto 03 Sty, 2012

a może klasy mocowe?
->100KM
101->140KM
141->200KM
201+
?

Yarko - Wto 03 Sty, 2012

nie da się wprowadzić idealnego podziału, zawsze ktoś będzie pokrzywdzony, przy pojemnościowym występują sytuacje, że w jednej klasie startuje golfuar 1.8 90KM i ITR 1.8 230KM, na jakiś oficjalnych zawodach raczej nikogo nie interesuje, to że golf nie ma najmniejszych szans, ale przy klubowo-koleżeńskich zarówno jeden jak i drugi Pan nie ma się z kim ścigać ;)
Yarko - Wto 03 Sty, 2012

PiTT napisał/a:
a może klasy mocowe?


to jest dobry pomysł, ale wg Twojego podziału ja jestem w klasie np. z EVO 500KM ;)

PiTT - Wto 03 Sty, 2012

Yarko napisał/a:
PiTT napisał/a:
a może klasy mocowe?


to jest dobry pomysł, ale wg Twojego podziału ja jestem w klasie np. z EVO 500KM ;)

;)
taki luźny pomysł, oczywiście można podzielić jeszcze 201-250 oraz 250+
nie wiem, w sumie mi wszystko jedno
bo od razu można dodać klasy "na slicku" :D

M - Wto 03 Sty, 2012

Mocowo też można ale to musielibyśmy określić moc na kołach np na 3 biegu i podzielić ją przez wagę.
I tak czas końcowy pokazuje kto jest najszybszy, nikt tego nie zmieni.

zefir - Wto 03 Sty, 2012

dokladnie jak nie moc, to pojawi sie kompleksowosc modyfikacji i opona.

nigdy sie nie dogodzi jak ktos bedzie miał napinke na wygranie klasy.
Ja bardziej obstawiam za stworzeniem listy generalki czasow na kazdym torze/obiekcie w Polsce, choc to i tak nie jest miarodajne, gdyz RallyLand, NMnP czy Ułęż tez pewnie maja inne konfigiracje poustawiane.
A nie wydaje mi sie zeby sie udało zrobic np. 6 eliminacji HH gdzie beda wszyscy zainteresowani.

kamil - Wto 03 Sty, 2012

też mi się wydaje, ze podział mocowy jest ciekawym pomysłem w naszych realiach
faldzip - Wto 03 Sty, 2012

ta, i zaraz kazdy bedzie w swojej wlasnej klasie i sie bedzie scigal sam ze soba, choc i tak wszytkie klasy zgarnie kubas.
Wiadomo, ze nie jezdzimy tu jakimis parowami 2.0 50KM, tylko hotheczami i podzial pojemnosciowy jest jak dla mnie spoko, choc moim 98KM Saxo raczej nie mam szans z Cifem 160KM ale wali mnie to, bo wynik wynikiem, ale nic nie poprawia umiejetnosci jak zdrowa rywalizacja, a o to tu chodzi :)

M - Wto 03 Sty, 2012

kamil napisał/a:
też mi się wydaje, ze podział mocowy jest ciekawym pomysłem w naszych realiach

Sama moc o niczym nie świadczy :)
W uproszczeniu można zrobić moc/waga i to jest jakieś info :)

anjas - Wto 03 Sty, 2012

ja bym poszedł w dwie klasy: N/A i doładowani. I oczywiście generalka.

Aha, i ewentualne nagrody proponuję już na samym początku sezonu przekazać Raście i Kubasowi, żeby nie czekali kilka miesięcy.

Yarko - Wto 03 Sty, 2012

można również wprowadzić podział wg. czasów z kwalifikacji, każdy z zawodników robi po 2 kółka kwalifikacyjne na czas, podsumowujemy kwalifikacje i na tej podstawie wyłaniane są 2 lub 3 klasy :)
faldzip - Wto 03 Sty, 2012

to moze zrobmy podzial na klasy wg Bristolskiej Skali:
http://pl.wikipedia.org/w...rmowania_stolca
?

M - Wto 03 Sty, 2012

anjas napisał/a:
ja bym poszedł w dwie klasy: N/A i doładowani. I oczywiście generalka.

Też jestem za tym, to będzie najprostsze, jest nas niewielu a chodzi o to żeby dać szanse też tym bez doładowania ponieważ mocowo jest przepaść.

Yarko napisał/a:
można również wprowadzić podział wg. czasów z kwalifikacji, każdy z zawodników robi po 2 kółka kwalifikacyjne na czas, podsumowujemy kwalifikacje i na tej podstawie wyłaniane są 2 lub 3 klasy

To będzie zniechęcać kierowców do mocnej jazdy w kwalifikacjach :)

PiTT - Wto 03 Sty, 2012

a może zaczniemy jeździć i jak już będzie lista z czasami to pomyślimy jak to podzielić na klasy? ;D
M - Wto 03 Sty, 2012

To jest otwarta dyskusja :)
Kwestia klas jest mało ważna ale można by to w końcu uporządkować :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group