Bonczek - Pon 09 Sty, 2012 To jak już będziesz kupował jakiś samochód od Marcela i nie otrzymasz przed podpisaniem umowy fot uszkodzeń, napraw etc. to wtedy pisz te swoje banialuki bo opinie komuś jest bardzo łatwo spier*olić, szczególnie w sieci, gorzej później to wyprostować.Maciusiowy - Pon 09 Sty, 2012
Bonczek napisał/a:
opinie komuś jest bardzo łatwo spier*olić, szczególnie w sieci, gorzej później to wyprostować.
1. co innego jak ktoś sobie sam spie.rdolił już wcześniej (patrz np. srebrne evo6 gabinet),
2. jakoś nie planuję zakupu fury od Marcela,
3. a Ty rozumiem jesteś rzecznikiem prasowym MBeverything Bonczek - Pon 09 Sty, 2012 EVO kupił mój znajomy, który jest bardzo zadowolony z samochodu do dziś - panowie z Auto GT stwierdzili, że rzadko przyjeżdża do nich EVO 5/6 w tak dobrym stanie. Więc gdzie ta "lipa"?
Co planujesz, a czego nie, totalnie mnie nie interesuje - dla sprostowania nie jestem rzecznikiem prasowym.Mrozu - Pon 09 Sty, 2012 Ta srebrna co była lakierowana? Potwierdzam, że mechanicznie była w bardzo dobrym stanie a na tym zależało nabywcy z tego co widziałemBonczek - Pon 09 Sty, 2012 Tak, o niej mowa M - Pon 09 Sty, 2012 Cieszę się że wszystko wyjaśnionerasta - Pon 09 Sty, 2012 Oryginalny nie będę
Za 35K kupujesz Focus MK2 2.0 TDCI w pakiecie Titanium. Masz tma wszystko co da się wsadzić do fury - pełen wypas. W serii wychodzi na rolkach średnio 150 kuca, po wirusie robi się szatan. Części tanie jak barszcz. Bolączki jak w każdym dieslu - dwumasa, jakieś nieszczelności, przyda się usunąć FAP. Ale jest tego w huj i ceny tanie jak barszcz.GeKo - Pon 09 Sty, 2012 Bonczek, Maciusiowy akurat miał na myśli nie to lekko smyrnięte, tylko to które Marcel wkleił z tej ładnej strony, a Bart pokazał że brakuje w nim pół tyłu.
Niestety ale Marcel już ze 2 razy tak zdjęcia wrzucił.
Proste że decydując się na zakup każdy by zobaczył te zdjęcia, bo chciałby zobaczyć z każdej strony co kupuje zwłaszca jeśli bierze uszkodzone auto, co nie zmienia faktu że jak tu wrzuca foty aut do zakupu to powinien pokazywać z każdej strony, a nie tylko tą ładną.
Gdyby nie to myślę że nie byłoby takich niesmaków tutaj związanych z MB.GeKo - Pon 09 Sty, 2012 rasta, I pompa która wytwarza "szkło" idzie na wtryski najpierw wtryski idą w ciul, a potem pada sama pompa. Bonczek - Pon 09 Sty, 2012 GeKo, luzik rasta - Pon 09 Sty, 2012
GeKo napisał/a:
rasta, I pompa która wytwarza "szkło" idzie na wtryski najpierw wtryski idą w ciul, a potem pada sama pompa.
Doskonały nie jest (to nie Zetec ) ale oferuje wiele jak za taką kasę.KarQ - Pon 09 Sty, 2012 GeKo, Mówisz o 2.0 czy każdy tdci? Sporo tego jeździ i większych problemów ludzie z nimi nie maja.anjas - Pon 09 Sty, 2012
rasta napisał/a:
przyda się usunąć FAP
to on ma FAP?
Z tego co kojarzę to chyba nie.rasta - Pon 09 Sty, 2012 Jam mówimy o roczniki 2007/2008 to ma.GeKo - Pon 09 Sty, 2012 1.8tdci to wtryski ponoć non stop.
2.0 jest OK silnik ten sam co w PSA i Volvo tylko pompa ma wadę fabryczną zaciera się wytwarzając opiłki które zabijają wtryski. A wtryski i pompa kosztuja w chuj hajsu.
Dlatego Diesel wg mnie jest fajny do 1 awarii
typu, wtryski, pompa, turbo, dwumas. I wszystko co zaoszczędziłeś na dystrybutorze wywalasz w 1 naprawę, ale to moje zdanie