To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Bo lubię zapitalać

Janusz - Nie 26 Lut, 2012

Kamill napisał/a:
Bedziesz crazy frog :)
http://filmy.scigacz.pl/Vintage_Burnout


:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Ryba - Pon 27 Lut, 2012

Dżony, fajne te kafej rejsery - mają stajla.

widzę Cię na takim :faja:

http://www.infinitylist.c...ort-film-solus/

nox - Pon 27 Lut, 2012

ta jak sie dowiedziaęłm Honda CL350 z "Dziewczyna z Tatuażem " jest niezła :)
mi - Pon 27 Lut, 2012

nox napisał/a:
ta jak sie dowiedziaęłm Honda CL350 z "Dziewczyna z Tatuażem " jest niezła :)

pisaaaaałem już o tym zgapiaczu jeden.
Nie możesz na motocyklu jeździć, ktoś musi alimenty płacić.

Janusz - Pon 27 Lut, 2012

nox napisał/a:
ta jak sie dowiedziaęłm Honda CL350 z "Dziewczyna z Tatuażem " jest niezła :)


jest, ale to taki trochę undergroundowy kafej rejser :) ale też fajny, choć najlepszy był w nim dźwięk :) niestety lekka sciema z tym wkładaniem sie w winkle na kolanie, bo widać wcześniej było że ma oponę kostkę :rotfl:

edit: ryba masz więcej takich produkcji ?? film kurde jakby o mnie... chudzina w czarnym kasku, czarnej kurtce, dżinach i trampkach na motorze :D tyle ze z przyszłości, ale w sumie tak sobie to mniej wiecje wyobrażałem :rotfl:
wiesz może jaka to yamaha?? myślałem ze xj ale chyba nie bardzo jednak ;/

Pirania - Pon 27 Lut, 2012

Zef, a Ty do czego się przymierzasz ?

Ja w tym roku choruję na http://www.motocykl-online.pl/testy/Kawasaki_Z_750

zefir - Pon 27 Lut, 2012

nie wiem Pati, najbardzie skłania mnie do zrobienia prawka, to że nasi zajebiści ustawodawcy chcą coś tam namieszać w nim :)

generalnie wszystko rozbija sie o kase ale myśle że na początek do będzie pułap do 14k zł i mam kilka typow (fazer, sv650 ,generalnie coś wygodniejszego do 750cm3 i w miare zwrotnego)

Ryba - Pon 27 Lut, 2012

Piter, kup sobie horneta 600. Takiego jak mój, tylko 600.
W cenie do 12k kupisz już jakiś 2003-2004 powiedzmy, wieczny silnik, klasyczny wygląd.
Do miasta spoko.
Jak porobie ładne foto, to się nakręcisz ;]

Bonczek - Pon 27 Lut, 2012

Ja celuję w CBR albo CRF - zobaczymy co weźmie górę :)
Ryba - Pon 27 Lut, 2012

Bonku, crf na supermoto to marzenie, ale zanim podejmiesz jakąś decyzję, poczytaj o kosztach utrzymania - są chorodalne.
Jak CBR to tylko litr, godny uwagi jest jeszcze CBR954RR, jako ciekawostka ma największą tarczę ze wszystkich plastików - 330mm.
Jeśli chcesz 600tkę, to ja bym się pchał jednak w YZF-R6, kręci się do magicznych 18000 rpm :]

Bonczek - Pon 27 Lut, 2012

O tym CRF wiem jak z kosztami, bo mi mówił ziom, który jeździ i serwisuje krosówki :faja:
A CBR ja to akurat rozkminiam bo po siostrze chyba przejmę F3 600 - na początek powinno wydać :]

EDIT:
Z resztą mam kolegę, który lata Monster`em i ciągle mi tylko mówi, trzeba było kupić CBR tam się tylko napęd robi i się lata :faja:

Ryba - Pon 27 Lut, 2012

To nie pierdol tylko dawaj foto siorki :]
Rasputin - Pon 05 Mar, 2012

Nie ma odpowiedniego tematu to zapytam tutaj.
Kumpel przymierza sie do kupna motoru i chce abym pojechał z nim looknąć bo on jest anyt motoryzacyjny. Na furach coś się znam(odróżniam malucha od dużego Fiata) ale na motocyklach ni huhu.
Na co zwrócić uwagę? Czy ten model jest usterkowy? O ten dokładnie egzemplarz się rozchodzi:
http://otomoto.pl/kawasak...0-M3006426.html

Ryba - Pon 05 Mar, 2012

elo,
nie wiem jak konkretnie z GPZ, podrzuce Ci ogól rzecz na które trza patrzeć:

Dobrze, jak posiada się miernik ciśnienia cylindra, najlepiej jak ma 13barów UWAGA: Sprawdzać na rozgrzanym silniku.
Rozpędzić się do co najmniej 100km/h i puścić kierownice i sprawdzić, czy prosto jedzie.
Sprawdzić stan opon (każda opona ma tester, guma nie może pokryć się z punktem w bieżniku).
Sprawdzić tabliczki na ramie i silniku.
Sprawdzić stan układu napędowego (polecam odkręcić pokrywę przedniej zębatki i sprawdzić stan zębów).
Po rozgrzaniu motocykla odkręcić manetkę gazu na maxa aby zobaczyć, czy wszystko w miarę równo chodzi.
W trakcie jazdy dać motocyklowi po garach aby zobaczyć, czy nic nie cieknie.
Dobrze, jak jest zimno na dworze, ponieważ widać czy parują zegary, jak tak to coś było kombinowane z przebiegiem.
Przed przyjazdem na oględziny kazać sprzedawcy bardzo dokładnie wyczyścić motocykl. Dzięki temu od razu widać wszystkie korozje, wżery, zaśniedzenia poszczególnych części motocykl. Tak to pomyśli się, że to brudne jest a potem ...........
Przed przyjazdem na oględziny nie kazać sprzedawcy odpalać motocykla, silnik ma być zimny. Wtedy wiemy, że motocykl nie ma problemów z odpalaniem na nierozgrzanym silniku.

Bonczek - Pon 05 Mar, 2012

Ryba napisał/a:
Rozpędzić się do co najmniej 100km/h i puścić kierownice i sprawdzić, czy prosto jedzie


Rybson ogarniesz mi ten punkt jak będę kupował? :faja:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group