CHRZANEK - Wto 06 Mar, 2007 E mikson a Toyote Starlet widziałeś ??
Myslę że bardziej chodzi o koszta wytworzenia, łatwośc montazu itp.Vlodarsky - Wto 06 Mar, 2007 A czy komuś się kiedyś przewinęły jakieś zdjęcia z dolotem do mojego wechikułu ?saxorulez - Wto 06 Mar, 2007
mikson napisał/a:
producenci standardowo nie stosuja takich wlotow przy seryjnych autkach bo wiedza ze tak jest,
mikson mam wkleić Ci zdjeci seryjnych samochodów które zasysaja przodem ?? czy mi to oszczędzisz.
Druga sprawa czy Punto S2000 to seryjny samochód?
Trzecia sprawa to mając taki filtr należy dbać o jego czystość.Anonymous - Wto 06 Mar, 2007 poprosze o liste autek z takim rozwiazaniem seryjnie
oczywiscie trzeba dbac o filtr ale filtr nigdy w 100% ci nie filtruje i pamietaj o tymCHRZANEK - Wto 06 Mar, 2007 Mikson: poprosze o liste autek z takim rozwiazaniem seryjnie
1) Toyota StarletAnonymous - Wto 06 Mar, 2007 nie odgrzewamy starych modeli starlet juz nie produkuja od 8lat chyba
next modelsaxorulez - Wto 06 Mar, 2007 Saxo VTS
106 S16
Saxo VTR 1.6 i 1.4
106 Xsisaxorulez - Wto 06 Mar, 2007 Anonymous - Wto 06 Mar, 2007 podales dwa auta,
jakies inne?
oki robia z przodu przyznaje, udowodniles mi to
nadal twierdze ze powietrza dostaje silnik wtedy zimnego wiecej ale i brudu tezVlodarsky - Wto 06 Mar, 2007 Citroen ZX jeszcze (chciałem wrzucić swoje 3 grosze)
a na zdjęciu jest to czego mi brakuje do pełni szczęścia ale trudno się mówi... nie było wtedy takich w sprzedaży akurat Dariano - Wto 06 Mar, 2007 Nie do przesady nikt z nas nie jezdzi w jakims rallycrossie zeby sie bac o silnik tylko uzywamy samochodow do normalnej jazdy ja o moj stozek i jego czystosc jestem spokojny czyszcze go 2 razy w roku i jakis mocno styrany nigdy nie jest.Anonymous - Wto 06 Mar, 2007 stargany to stozek nie bedzie tylko twoj silnik
sporo w tym temacie bylo na forum streetracingu,
im na filtr trafia wiecej bezposrednio powietrza
niewazne skad z nadkola, spod maski to wiecej dostaja sie brudu
cos za cos, w wyczynowym sporcie sraja na to bo silnik ma miec osiagi,
ale w normalnym uzytkowaniu skraca sie zywotnosc silnika,
a jezeli filtr nigdy nie oczysci ci powietrza w 100% to zawsze cos
przejdzie tylko zaleznie od tego skad podajesz powietrze wiecej lub mniej
testy skutecznosci filtrow masz w watku obok,Loko - Wto 06 Mar, 2007 For Focus kolejne auto które zaciaga powietrze przodem.Niemy - Wto 06 Mar, 2007
mikson napisał/a:
stargany to stozek nie bedzie tylko twoj silnik
sporo w tym temacie bylo na forum streetracingu,
im na filtr trafia wiecej bezposrednio powietrza
niewazne skad z nadkola, spod maski to wiecej dostaja sie brudu
cos za cos, w wyczynowym sporcie sraja na to bo silnik ma miec osiagi,
ale w normalnym uzytkowaniu skraca sie zywotnosc silnika,
a jezeli filtr nigdy nie oczysci ci powietrza w 100% to zawsze cos
przejdzie tylko zaleznie od tego skad podajesz powietrze wiecej lub mniej
testy skutecznosci filtrow masz w watku obok,
oczywiscie ze tak!
'sportowe' filtry powietrza-'mokre' maja wieksza przepuszczalnosc w stosunko do filtrow tradycyjnych-bawelnianych
wieksza przepustowosc filtra=wiecej syfu w silniku
dlatego tez czesto padaja od tego przeplywomierze
cos za cosszymlorek - Wto 06 Mar, 2007 Dobrą alternatywą myśle że byłaby wkładka w miejsce orginalnego filtra jakiegoś renomowanego producenta. Poprawi samopoczucie, da jakiś minimalny przyrost i zachowa żywotność silnika