To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [PPRC] - klasa narodowa, czyli taniej być nie może ???

CHRZANEK - Czw 11 Paź, 2012

GeKo napisał/a:
Jest chyba jeszcze sprawa krótkiej skrzyni która była w pakiecie ospojlerowania Abarth


Seicento Abarth (bo o nim pisze teraz Geko) miał inny numer homologacji niż zwykłe seicento sporting.
W klasie narodowej takie samochody nie moga jeździć.
Dopuszczone są tylko samochody zgodne z homologacjami: 5529 oraz 5593.

Seicento Sporting Abarth ma numer homologacji 5595 i oprócz krótszego przełożenia głównego oraz V biegu ma seryjne progi oraz lotkę na klapie :) - ale nie mozna tym jeździć w narodowej.

qbus - Czw 11 Paź, 2012

pit napisał/a:
GeKo, jak skladki? Nie mówię o automobilklubie tylko o PZM, klub do licencji nic nie ma.


GEKO ma rację, opłata licencji to jest ubezpieczenie które zawierasz na dany okres, nie płacimy do tyłu za coś z czego nie korzystałliśmy. Co innego opłata składki członkowskiej w klubie, klub do licencji ma tyle że bez jego zgody/pieczątki/potwierdzenia wpłaty licencji nie dostaniesz :)
Klubu też nie możesz zmienić bez zgody tego poprzedniego.

A co do samej inicjatywy... jest mega, jakbym mieszkał bliżej już budowałbym taką furę. :)

Mick - Czw 11 Paź, 2012

To nie temat o klubach, ale przejrzyjcie sobie statuty waszych klubów i będzie wzmianka o tym, że jak członek nie opłaca składki przez okres 2 lat, zostaje automatycznie wykreślony z listy członków.

Więc w tym przypadku, kolega może sobie przyjść opłacić składkę za ten rok lub przyszły i wyrobić licencję. Ba nawet może bez problemu przejść do innego automobilklubu.

Ale fakt Qba ma racje, w momencie gdy jesteś pełnoprawnym członkiem automobilklubu, to przy zmianie na inny Twój obecny musi wyrazić na to zgodę.


Wracając do PPRC, wczoraj przeglądałem sobie ceny gołych SC i jest tego trochę w cenie do 3 K z silnikami 1.1 SPI.
Kuner, dla Ciebie mistrz opcja jest jeden Sej "zdekompletowany" - czyli brakuje mu elementów wnętrza, bez papierów za chyba 600 PLN :) a wszystko inne i tak przecież masz ;)

CHRZANEK - Czw 11 Paź, 2012

Tylko jeszcze jedna uwaga:

Jeżeli samochód JEST zarejestrowany to w dowodzie rejestracyjnym musi to być sporting (zresztą mozna to zweryfikowac po numerze VIN).
Jezeli auto jest budowane z vana lub zwykłej S-ki to będzie to niezgodne z załącznikiem J.

Natomiast jeżeli jest to złom użytkowy bez prawa rejestracji (i bez numerów VIN) to nie ma mozliwości zweryfikowania tego i wszystko jest OK :)

Takie skomplikowane to troche :)

Anonymous - Czw 11 Paź, 2012

a jak z wyposeżenie wnętrza ? Jakie są szanse ze będą mogły byc z utraconą homo.
A jak z ubiorem to wszystko trzba mieć ?

Bart - Czw 11 Paź, 2012

:rotfl: :rotfl: :rotfl:
Anonymous - Czw 11 Paź, 2012

Bart mam rebus : %%iJ :lol2:
was79 - Czw 11 Paź, 2012


CHRZANEK - Czw 11 Paź, 2012

Czesiu - to nie jest jeszcze potwierdzone.

Na rok 2012 fotel, pasy oraz kompletny ubiór zawodnika (kask, balaklawa, koszulka, kalesony, skarpety buty, kombinezon i kask) musiał mieć aktualną homologację.
Efekt: 0 startujących w klasie narodowej w sezonie 2012

Na rok 2013 być może będa dopuszczone elementy z utracona homologacją - ale nie będzie to dotyczyć kasku który jest najważniejszym elementem i powinien nmiec aktualną homologacje.

Na razie nie potrafie na to pytanie jednoznacznie odpowiedzieć. Taki wniosek musi być pozytywnie zatwierdzony przez OKSS, a może nawet GKSS który zatwierdza regulaminy.

Starania są żeby było jak najtaniej.

no name - Czw 11 Paź, 2012

Greg napisał/a:
Patrzyłem na ogłoszenia. Za 5k można już kupić CC nawet z klatą, ale nie zawsze 1.1 więc trzeba szukać jakiegoś swapa, ale i tak koszt klatki odchodzi.

Nawet mój był za tyle wystawiony :]
Greg napisał/a:
One wszystkie miały klatki skręcane? To jest norma? I z jednym pałąkiem w drzwiach?

Dokładnie z taką klatką mam, klatka Kałuży skręcana, pałąk również skręcany co ma swoje plusy, po demontażu na ulicę wygodniej się wsiada ;)

Yarko - Czw 11 Paź, 2012

pomysł jest mega i może na prawdę doprowadzić do odbicia się polskiego rallycrossu od dna, ale żeby było zainteresowanie, to regulamin musi być pro zawodniczy, graty i ubranie z utraconą homo dopuszczone, jakieś ułatwienia w zdobyciu licencji i pomoc merytoryczna przy kupowaniu/budowaniu auta - choćby jakiś poradnik na www

no i zasadnicze pytanie, do kogo głównie ma być skierowana oferta ?

- starzy wyjadacze, którzy kiedyś się ścigali, ale zrezygnowali z jakiś powodów ( finansowych, rodzinnych ), przywrócenie "dawnej atmosfery" itd.

- zupełnie nowi ludzie, którzy chcą się ścigać, są kompletnie zieloni w temacie homologacji, załączników, regulaminów itd. nie bardzo mają czas na mozolne budowanie auta i walkę z organizatorami, chcą przyjechać i się pościgać

no name - Czw 11 Paź, 2012

Yarko napisał/a:
no i zasadnicze pytanie, do kogo głównie ma być skierowana oferta ?

Myślę że do jednych i drugich bo nie koliduje to ze sobą.

Mick - Czw 11 Paź, 2012

pomysł powstał tak na prawdę ze względu na przesiadkę młodych z Szajowozów do czegoś co ma bryłę samochodu, jak wiadomo młodzi gniewni nie śmierdzą groszem, dlatego coś takiego by jeszcze spinało się z ich budżetem, samochód mogą zostawiać na torze tak jak wcześniej Szajowóz, dzień przed zawodami przyjechać i sobie coś tam ponaprawiać i przygotować do zawodów.

Oczywiście dla nas czyli dla starych, ten pomysł jest najbardziej też ok, bo pozwala nam to na "stare lata" pojeździć sobie dla fun-u i wykosić kilku młodych jak będą za bardzo szaleć ;)

CHRZANEK - Czw 11 Paź, 2012

no name napisał/a:
Dokładnie z taką klatką mam, klatka Kałuży skręcana, pałąk również skręcany co ma swoje plusy


Po grubszym dzwonie w którym klatka nie ucierpiała można ją łatwo przełożyć do nowego nadwozia :)

Yarko - Czw 11 Paź, 2012

no name napisał/a:
Yarko napisał/a:
no i zasadnicze pytanie, do kogo głównie ma być skierowana oferta ?

Myślę że do jednych i drugich bo nie koliduje to ze sobą.


ludzie niezwiązani do tej pory z motorsportem mają znacznie trudniej, dlatego bardzo jasny i przejrzysty regulamin, ułatwienia w zdobyciu licencji, wskazówki dotyczące zakupu/budowy samochodu to bardzo dużo, popytajcie swoich znajomych jak postrzegają motorsport w polsce, większość stwierdzi, że sport jest drogi, regulaminy skomplikowane, zdobycie wiedzy znacznie utrudnione, wygrywają Ci, którzy są cwaniakami i potrafią obejść regulamin itd. zmiana sposobu myślenia to sprawa kluczowa



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group