To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wywalenie katalizatora.

EmerytRs2 - Czw 23 Cze, 2011

155 kkm
imo tak właśnie było.
(tylko czemu akurat ja mam takie szczęście)??

może jeszcze zakombinuje przekładkę 1 z 2, tylko już nie pamiętam, czy w 2 grzałka nie była padnięta.

na razie checka nie wywaliło

GeKo - Czw 23 Cze, 2011

EmerytRs2 napisał/a:
najgorsze ejst to że po wywaleniu kata moze ci wywalic sonde

Na chłopski rozum to nie ma znaczenia. Sonda i tak pracuje przed katem i spaliny jej uszkodzić nie mogą.
Dziś podłączałem clio z padniętym podgrzewaczem. Efekt taki że sonda nie pracuje w pełnym zakresie. Także napraw kabel, ewentualnie nową sondę. Nowy Bosch okolice 180zł.

jarek-malopolska - Czw 23 Cze, 2011

Hehe ale mam pytanie, nawet nie wiem jak sie do niego zabrac zeby było wiadomo o co mi chodzi ;)
Po wywaleniu kata wywaliło mi check engine w saxo.. Druga sonda była luzno-lipa, pozniej opcja ze "slepa kiszka"-dalej nic. Pojechałem na komputer i tak jak by drugej sondy nie było-zero napiecia w niej, itp. A pytanie jest takie?
Czy jesli sonde pierwsza(ta co jest przed katalizatorem) włoze w miejsce drugiej-oczywiscie nie chodzi mi o wkrecienie jej tylko o wpiecie w kostke drugiej to bedzie smigac? Innymi słowy czysonda nr1. (ta w kolektorze wydechowym) i sonda nr2. (ta za katalizatorem) róznia się czymś czy sa takie same a róznica jest na poziomie ECU?
:rotfl: wiem gruubo zakrecone

GeKo - Czw 23 Cze, 2011

W clio tak, a jak jest w saxo nie wiem. Generalnie napięcie na 2 sondzie praktycznie się nie zmienia.
Greg - Czw 23 Cze, 2011

Bonczek napisał/a:
Na prawdę z jednej strony zaczynam was podziwiać :faja:

"My" "Was" też.

:rotfl:

Bonczek - Czw 23 Cze, 2011

Wyjechało już 106 czy nadal na warsztacie? ;D
Greg - Czw 23 Cze, 2011

Bonczek napisał/a:
Wyjechało już 106 czy nadal na warsztacie? ;D

Spawam i szpachluję nadkola i progi + całośc w lakier. ;) :rotfl:

Bonczek - Pią 24 Cze, 2011

;)
jarek-malopolska - Pią 24 Cze, 2011

GeKo napisał/a:
W clio tak, a jak jest w saxo nie wiem. Generalnie napięcie na 2 sondzie praktycznie się nie zmienia.

Dzieki Grześ ^_^

korek171 - Pon 25 Lip, 2011

Pany, jako że mi wywala błąd starzenia się kata, a trzeba też pomyśleć nad ciut lepszym wydechem i kolektorem... - zrobił już ktoś raz a dobrze porządek z drugą sondą i może opisać sprawdzony patent. Czy po prostu metoda prób i błędów, albo ślepa kiszka, albo swobodnie przyczepiona gdzieś sonda z dostępem do czystego tlenu.... Zastanawiam się nad 2 opcją(porada jednego kolegi z hh), tylko nie wiem czy nie będzie komp świrował- oczywiście tylko porady ekspertów hh się liczą :rotfl:
misiek86electro - Wto 26 Lip, 2011

ja mam zrobioną "ślepa kiszka" jest OK
Kryha - Wto 26 Lip, 2011

W tamtym tygodniu wywaliłem u siebie kata i teraz trochę pośmierduje mi beną z wydechu. Głowa boli jak się na wstecznym jedzie i wącha. Znacie jakieś dobre zatyczki do nosa :faja:
martin.h - Wto 26 Lip, 2011

Kryha napisał/a:
W tamtym tygodniu wywaliłem u siebie kata i teraz trochę pośmierduje mi beną z wydechu. Głowa boli jak się na wstecznym jedzie i wącha. Znacie jakieś dobre zatyczki do nosa :faja:


Klej "Kropelka" :faja:

Anonymous - Wto 26 Lip, 2011

Kryha napisał/a:
W tamtym tygodniu wywaliłem u siebie kata i teraz trochę pośmierduje mi beną z wydechu. Głowa boli jak się na wstecznym jedzie i wącha. Znacie jakieś dobre zatyczki do nosa :faja:


ja w swojej BMW też mam wyciętego kata , ale bene czuje tylko chwile po zgaszeniu , gdy jestem na zewnątrz , i świeżo po odpaleniu gdy zamykam bramę

PiTT - Czw 11 Sie, 2011

czy wydech ze 106 s16 pasuje do Saxo vts?
chodzi mi o mocowania i końcowkę



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group