Michał - Nie 06 Sty, 2008 oczywiscie dla niepoznaki okleja samochód na zielono, barwy wojenneMaciek - Nie 06 Sty, 2008
r26rulez napisał/a:
Maciek napisał/a:
964 które pokazał Radziu ładniejsze i do tego "bad boys, bad boys. what you gonna doo...."
tylko ze w filmie to bylo 993 )
ide o 0.5l ze to 964 anjas - Nie 06 Sty, 2008
Michał napisał/a:
oczywiscie dla niepoznaki okleja samochód na zielono, barwy wojenne
hehe, ten zielony to niejaki Foka ze Skierniewic. Jego yaris to było 1.0 zrobione na jakieś 90 koni. Nazwał się kiedyś w podpisie "TS killer" bo skilował na jakimś spocie yarisa TS
Próbowałem się z nim kilka razy umówić, ale jakoś nie wyszło. Ale podpis przynajmniej zniknął r26rulez - Nie 06 Sty, 2008
Maciek napisał/a:
ide o 0.5l ze to 964
kurde teraz to juz sam nie wiem
trzeba to jakos sprawdzicMichał - Pon 07 Sty, 2008 wkurwiacie mnie
1994 911 [964] 3.6 Turbo.
*****1994
**Porsche 964 Turbo 3.6
At a Glance...
Model 964 Turbo 3.6
Year 1994
Units Built 63
0-60 mph 4.5 seconds
0-1/4 mile 12.9 seconds
Top speed 174 mph / 280 km/h
Skidpad 0.91 g
Transmission 5-Speed Manual
Engine
Type Turbocharged Flat 6
Valvetrain SOHC 2 valves / cylinder
Displacement 3600 cc / 220 cubic inches
Bore x Stroke 3.9 in x 3.0 in
Horsepower 355 hp @ 5500 rpm
Torque 384 ft lbs @ 4200 rpm
Maximum Engine Speed 6600 rpm
Compression Ratio 7.5 : 1
Chassis & Body
Layout Rear Engined / Rear Wheel Drive
Body/Frame Unit Steel
Weight 1470 kg / 3241 lbs
Wheelbase 2272 mm / 89 inches
Front Track 1443 mm / 57 inches
Rear Track 1488 mm / 59 inches
Length 4275 mm / 168 inches
Width 1775 mm / 70 inches
Height 1310 mm / 52 inches
Ratios
Horsepower Per Liter 98.6 hp/Liter
Horsepower Per Tonne 241.5 hp/Tonne
Kilogram Per Horsepower 4.1 kg/hp
Wheels
Front Rims 8Jx18 H2
Rear Rims 10Jx18 H2
Front Tires 225/40ZZR-18
Rear Tires 265/35ZR-18
Front Brakes 12.7 in
Rear Brakes 11.8 inMichał - Pon 07 Sty, 2008 lipa, nie ma 100 koni z litra Maciek - Pon 07 Sty, 2008 Anonymous - Pon 07 Sty, 2008
widziałem ją ostatnio w Dekadziestrick - Pon 07 Sty, 2008 http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4133552CHRZANEK - Pon 07 Sty, 2008 Przez te cholerne rury w środku nie można sie dostać do schowka...
22,000 za auto z aktualnymi homologacjami to chyba nie jest zla cena.Bad-i - Pon 07 Sty, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Przez te cholerne rury w środku nie można sie dostać do schowka...
22,000 za auto z aktualnymi homologacjami to chyba nie jest zla cena.
ale te rury jakies takie biedneqbus - Pon 07 Sty, 2008 Typowa pucharowa klatka... pierwsza rzecz jaka trzeba by zmienic po zakupie auta, chyba w sumie skrecana wiec wyrzucic ja nie bylo by jakims probleme. Auto znam, dojezdzalo do mety, nie walone mocno, w sumie warte tej kasy.saxorulez - Pon 07 Sty, 2008 o.. to ja bym tą klatkę kupił od kogoś