To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Tu się witamy...

strick - Nie 19 Kwi, 2009

p106rallye napisał/a:
witam skny ,czy przypadkiem nie widuję Cię często na Ligocie ?


Masz rejestracje SK:xxxxM?


Witam :)

Anonymous - Nie 19 Kwi, 2009

siema siema, ladnie ladnie!
Anonymous - Nie 19 Kwi, 2009

Witam , Kolegów !!!

Piękne Clio , ale Sunny jeszcze Fajniejszy (jak dla Mnie )

Szczepanek - Nie 19 Kwi, 2009

Hello, hello. Clio bardzo fajne, ma cos w sobie to autko. :) Sunny za to z pro-zdjeciami, hehe.
Anonymous - Nie 19 Kwi, 2009

dzięki :) jak się podoba to jeszcze jedno foto wkleję



no i wykres :



;)

aktualnie szukam jakiegoś fajnego Clio Sport, a z tym to niestety jest ciężko... :/

Anonymous - Nie 19 Kwi, 2009

yarko
http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=5305

lukp - Nie 19 Kwi, 2009

witam wszystkich nowych, widzę ze kolejny czarny sport trafił na forum :) :)
saxorulez - Nie 19 Kwi, 2009

Yarko,

tzn ze sunnego już nie ma? Kurde mega mi sie podoba.. rozumiem że to było NA?
na jakich gratach to budowałeś jeśli nie tajemnica (może być PW)

saxorulez - Nie 19 Kwi, 2009

skny,

witamy kolejnego sporta

Anonymous - Nie 19 Kwi, 2009

sunny został sprzedany, ale dalej jeździ po Wawie
naturally aspirated :) , SR20VE przypłynął z japonii i został wsadzony do Nissana Sunny.
podstawowe modyfikacje takie jak trochę ostrzejsze wałki od silnika SR16VE, regulowane kółka rozrządu, wydech 2.5 cala, chiński kolektor wydechowy, dolot, przepływomierz o większej średnicy, pompa walbro, odcinka przesunięta z 7500 na 8500, wszystko wystrojone na ecumasterze i złożone przez Coobcia :)

saxorulez - Nie 19 Kwi, 2009

Yarko napisał/a:
SR20VE


czyli ile tam wyjściowo byłem.. myślałem że to SR20DE i już się podnieciłem. Anyway bardzo ciekawy wynik.

Czy swap jest plug and play?

GeKo - Nie 19 Kwi, 2009

Skny, Skała to ty? dobrze kojarzę:) To się przedstaw że ty skręcać też ładnie potrafisz :)
Anonymous - Nie 19 Kwi, 2009

w serii jest niby 187KM, silnik jest P&P, ostatni swap zajął Coobciowi około 6-8h ( wyjęciae starego silnika i odpalenie nowego ).
SR20DE jest dużo mniej rozwojową jednostką, SR20VE posiada zmienne fazy rozrządu ( oddzielnie sterowany wałek ssący i wydechowy - 2 solenoidy ), znakomitą głowice ( dużo większe kanały ssące i wydechowe od SR20DE, dół silnika wyposażony w natrysk oleju na denko tłoka.

Kamilbike - Nie 19 Kwi, 2009

siemasz Jarku:) Kurde zakrec sie obok clio Mortona, moje zdanie na temat tego wozu juz znasz ;) Pozdrawiam nowych i mam nadzieje ze bedzie Wam dobrze u nas na forum ;D
Anonymous - Nie 19 Kwi, 2009

Witam,
Łukasz z Poznania. Wcześniej jeździłem CTR EP3, teraz GTI DSG:




Samochód po kilku programach w różnych firmach, przykładowe wykresy:





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group