To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - 2009 RSMP PZM GSMP

Jaco - Śro 21 Paź, 2009

Frycz też zaczynał on motocrossu, a i Kajto też coś po lesie jeździ...


http://www.rally24.com/ra...y-car-3575.html

GeKo - Śro 21 Paź, 2009

właśnie jeszcze Frycz :)
Bad-i - Śro 21 Paź, 2009

qbus napisał/a:
w rpp jezdzi gosc co nazywa sie Bozyk, lagadulla do niego wsiadl do auta teraz, Ci to podobno ida z pieknym rozmachem, treningi w szkolach rajdowych we wloszech, francji czy finlandi i ponoc zakupione juz 2xprotony s2000 dla niego i Beltowskiego... co z tego wyjdzie sie okaze ale pompa przed sezonem juz jest wielka.

ten Bozyk to bardzo miły gosc, rozmawiałem z nim na Warszawskim. Zrobil na mnie dobre wrazenie w sensie podejscia do tego sportu, ale nic sie nie chwalil ze bedzie tak ostro szedl. Wtedy jechal VW Polo (zreszta chyba do tej pory nim jezdzi).

ŁukaszS3 - Pon 26 Paź, 2009

http://rallyonline.pl:84/...=pnews&&s=24842

No i pościgane w mojej okolicy :/

Bad-i - Pon 26 Paź, 2009

teraz pytanie jak to jest z punktami do RD3L - bo jezeli nie mam na to roku to nie musze wypozyczac auta na Wałsze tylko jechac tak czy siak w przyszlym roku Warszawski jako 3 liga :(

najwazniejsze pytanie: u kogo w PZMOT najlepiej sprawdzic jezeli chodzi o pkt do R1 i czas ich zdobywania ?

ŁukaszS3 - Pon 26 Paź, 2009

Zadzwoń do PZMotu i tam Cię odpowiednio kobita czy koleś połączy z kim trzeba... Ja tak zawsze robiłem
Bad-i - Pon 26 Paź, 2009

ŁukaszS3 napisał/a:
Zadzwoń do PZMotu i tam Cię odpowiednio kobita czy koleś połączy z kim trzeba... Ja tak zawsze robiłem


zgodnie z regulaminem:

REGULAMIN UZYSKIWANIA
LICENCJI RAJDOWEJ KIEROWCY stopnia „R1”
1. Licencję rajdową kierowcy stopnia „R1” może uzyskać kierowca posiadający
prawo jazdy kategorii B, będący członkiem Automobilklubu lub Klubu zrzeszonego
w Polskim Związku Motorowym, posiadający licencję rajdową kierowcy stopnia
„R2”.
2. Warunkiem uzyskania licencji rajdowej kierowcy stopnia „R1” jest uzyskanie
21 punktów poprzez ukończenie w charakterze kierowcy następujących rajdów:
2.1 RD-3L „O1” - 3 punkty
„O2” - 6 punktów
„O3” - 10 punktów
2.2 RPP - 7 punktów
2.3 Kandydat do licencji kierowcy stopnia „R1”, w rajdach RPP, może wystartować
maksymalnie 3 razy, jadąc na końcu stawki bez pomiaru czasu.
2.4 Uzyskanie 21 punktów jest dopuszczone poprzez łączenie startów zarówno
w rajdach RD-3L oraz RPP. Kandydat musi uzyskać poświadczenia o ukończeniu
rajdów na załączniku P-3 do wniosku o wydanie Licencji kierowcy stopnia „R1”.
3. Po spełnieniu warunku zawartego w punkcie 2, wypełniony wniosek o wydanie
licencji kierowcy stopnia „R1” wraz z załącznikiem P-3, trzema fotografi ami
i adaniami lekarskimi należy złożyć w ZO PZM oraz wnieść stosowną opłatę. ZO
PZM dokona rejestracji w kartotece kierowców sportu samochodowego i astępnie
wystawi licencję rajdową kierowcy stopnia „R1”.
4. Ubezpieczenie NNW na licencji kierowcy stopnia „R1” będzie wznawiane na
kolejny sezon po wniesieniu opłaty przedłużającej ważność licencji.
5. Licencja kierowcy stopnia „R1” upoważnia do :
5.1 Udziału w charakterze kierowcy w rajdach RPP i RMPST oraz w GSMP i ich
odpowiednikach na terenie krajów UE oraz w charakterze pilota w rajdach RD-3L,
RPP oraz RMPST
5.2 Udziału w charakterze pilota w rajdach RSMP i FIA po uzyskaniu w ZG PZM
licencji „R co-driver”.
5.3 Zawodnicy posiadający certyfi kat i licencję kierowcy stopnia „B”, „C” lub
„R cross country” po uzyskaniu na załączniku P-3 potwierdzeń o ukończeniu
minimum 7 awodów w swojej konkurencji mogą wystąpić do właściwego ZO PZM
o wydanie licencji kierowcy stopnia „R1” po wcześniejszym zdaniu egzaminu przed
Komisją Egzaminacyjną OKSS.
Zatwierdzono przez GKSS w dniu, 17 grudnia 2008 r.


wyglada na to ze nie ma ograniczeń czasowych - w regulaminie uzyskania R2 juz takie sa
No nic chyba pozostaje spokojnie robic auto i przygotowac sie ze Warszawski znowu na koncu stawki (lub jak bedzie 10 aut to 3 liga)

dzwoniłem do PZMOTu - oczywiscie nic nie wiedza. Wydaje im sie ze w domysle chodzi o jeden sezon aczkolwiek nie sa tego pewni (zapytalem gdzie w powyzszym regulaminie jest domysł). Musze skierowac pismo do GKSS z zapytaniem itd..... Inaczej moga mi przepasc pkt z Warszawskiego

Mick - Pon 26 Paź, 2009

Ten punkt jest dla mnie baardzo istotny:
"5.3 Zawodnicy posiadający certyfi kat i licencję kierowcy stopnia „B”, „C” lub
„R cross country” po uzyskaniu na załączniku P-3 potwierdzeń o ukończeniu
minimum 7 awodów w swojej konkurencji mogą wystąpić do właściwego ZO PZM
o wydanie licencji kierowcy stopnia „R1” po wcześniejszym zdaniu egzaminu przed
Komisją Egzaminacyjną OKSS. "


Czyli nie będę musiał jeździć tych cholernych KJSów oraz 3 ligi :)

106 - Pon 26 Paź, 2009

Cieszyńska Barbórka odwołana

Zarząd Automobilklubu Cieszyńskiego z przykrością zawiadamia, że 36 edycja Rajdu Cieszyńska Barbórka została odwołana. Brak wystarczających środków finansowych zgromadzonych przez Automobilklub, jak i ogromne problemy ze skonfigurowaniem trasy, wykonaniem dokumentacji rajdowej, ograniczają możliwości przeprowadzenia na niezbędnym poziomie bezpiecznych i atrakcyjnych zawodów.

W chwili obecnej sytuacja rajdu jest na tyle poważna, że czas, jaki potrzebny byłby do sfinalizowania przygotowań przerasta nasze - organizatora możliwości. Wszyscy działacze naszego klubu pracują społecznie. Niestety, jako klub na dzień dzisiejszy nie dysponujemy wystarczającymi środkami finansowymi, żeby zatrudnić osoby, które poświęcą cały swój czas na wykonanie wszelkich niezbędnych prac przy rajdzie.

Chcemy przeprosić przede wszystkim sponsorów zaangażowanych w ten projekt, zawodników, kibiców, działaczy pomocnych klubów oraz Polski Związek Motorowy za niezrealizowane obietnice przygotowania fantastycznej imprezy dla nas wszystkich - miłośników rajdów. Przepraszamy Burmistrzów miast Ustroń, Jastrzębie Zdrój oraz Cieszyn, Wójta Gminy Brenna oraz koordynatorów z ramienia Policji i Straży Pożarnej, jednocześnie dziękując im za wielkie wsparcie w dotychczasowej współpracy.

martin.h - Pon 26 Paź, 2009

No k.u.r.w.a mać, wszystko było podobno zapięte na ostatni guzik, a tu taki zonk :/

Bad-i, jakbyś czytał wszystkie posty to pisałem, że nie ma ograniczeń czasowych na zdobycie R1.
Niejaki Emil Leszczyński jeździł w tym roku 3 Ligę, w trakcie sezonu wyrobił R1 i jeździ w RPP.

Anonymous - Pon 26 Paź, 2009

zgada sie martin.h.,ale Emil zrobił 21 pkt w półroku a Bad-i pyta czy jak bedzie miał w tym roku np. 14 pkt to czy one sie przenosza na nastepny rok i wystarczy zdobyc 7 w 2010 i starac sie o R1 ;)
martin.h - Pon 26 Paź, 2009

Marcel 08 napisał/a:
zgada sie martin.h.,ale Emil zrobił 21 pkt w półroku a Bad-i pyta czy jak bedzie miał w tym roku np. 14 pkt to czy one sie przenosza na nastepny rok i wystarczy zdobyc 7 w 2010 i starac sie o R1 ;)


Punkty się przenoszą.
A z Leszczyńskich chodziło mi o to, że jak się ktoś zepnie to w jednym roku może wszystko zrobić, nawet KJS'y. Trzeba tylko mieć dużo czasu, kasy i jeździć wszystko co się odbywa.

Anonymous - Pon 26 Paź, 2009

zgadza sie ale z KJSami jest tak, że 4 w ciągu roku lub 6 w ciagu 2 lat i teraz czy 21 pkt z R2 w ciagu roku zeby zdobyć R1 czy 21 w ciagu 1-2-3 lat czy wiecej .... kapiszi ;D
martin.h - Pon 26 Paź, 2009

Marcel 08 napisał/a:
zgadza sie ale z KJSami jest tak, że 4 w ciągu roku lub 6 w ciagu 2 lat i teraz czy 21 pkt z R2 w ciagu roku zeby zdobyć R1 czy 21 w ciagu 1-2-3 lat czy wiecej .... kapiszi ;D


Rozumię, 21 pkt. można zdobywać nawet 10 lat. Przeczytałem cały regulamin uzyskiwania licencji i nie ma żadnych ograniczeń czasowych. W KJS'ach i RPP są, ale w RD-3L nie.

Tutaj regulamin, można poczytać (str. 19) -> http://www.pzm.pl/userfil...09_01_04_09.pdf

CHRZANEK - Pon 26 Paź, 2009

"Cieszynka" odwołana...

Nosz lewa twoja mać...

Bad-i: nie pojeździmy sobie w tym roku :( :( :(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group