Podzial napinkowy musi byc coby mobilizacje pobudzic. a co !
Co innego Vodka Spot. wlasnie tego niektorzy odroznic nie moga. A to inny grunt przeciez.
+1
was79 napisał/a:
Swoją drogą Kielce, to fajna opcja, bo Krak, W-wa, Łuć, Szlonsk ma po ok. 150 km dojazd
+1 choć raz nie miałem najdalej na tor tylko poczekajmy aż wyremontują leśny Tomcat - Nie 12 Sie, 2012
Janusz napisał/a:
Stf napisał/a:
Podzial napinkowy musi byc coby mobilizacje pobudzic. a co !
Co innego Vodka Spot. wlasnie tego niektorzy odroznic nie moga. A to inny grunt przeciez.
+1
was79 napisał/a:
Swoją drogą Kielce, to fajna opcja, bo Krak, W-wa, Łuć, Szlonsk ma po ok. 150 km dojazd
+1 choć raz nie miałem najdalej na tor tylko poczekajmy aż wyremontują leśny
a myślisz że Cię tam wpuszczą ? niestety to nie takie łatwe...
Gratulacje Januszek, już Ci mówiłem gdzie Cię widzę Janusz - Nie 12 Sie, 2012
Tomcat napisał/a:
Gratulacje Januszek, już Ci mówiłem gdzie Cię widzę
tja, faktycznie, objechałem seryjne 206 o sekunde szczerze mówiąc to bardziej robiłem wrażenie ze jade niz faktycznie jechałem głośny wydech i podtrzymanie turbo robią robotę Marek23 - Nie 12 Sie, 2012 Januszek na jakich oponach jezdziles?Barejka - Nie 12 Sie, 2012
Marek23 napisał/a:
Januszek na jakich oponach jezdziles?
gumowych przedjanuszkowych zefir - Nie 12 Sie, 2012 dojechalismy do domu, szkoda ze malo osob zostalo na wieczornej integracji, bo byla jeszcze okazja na spacer po torze zefir - Nie 12 Sie, 2012 Januszek wyjatkowo opony malinowe Bart - Nie 12 Sie, 2012 Czesiek jaki miał czas?
Janusz - Nie 12 Sie, 2012
Marek23 napisał/a:
Januszek na jakich oponach jezdziles?
Cytat:
Januszek wyjatkowo opony malinowe
ale widziałeś te które ze soba przywiozłem i które lezały pod hangarem?? czy te na których jeździłem i na których klasycznie pokazał sie drut ?? bo miałem ze sobą 6 szt (jebać biedę)
latałem na r888, z przodu miałem śmietniki od Rudella a z tyłu docięte wyglądające całkiem ok. Z tym ze okazało sie ze miałem je grubo przepompowane i chyba temu nie widziałem wyraźniej różnicy miedzy drogowymi kumho albo dlatego ze ten tor specyficzny jest, tu fajnie jakby sie wypowiedział ktoś kto tez latał na serii i na r888 np
FOTY!! dawać FOTY !!was79 - Nie 12 Sie, 2012 i twierdziłeś, że moje potenze trzymają lepiej Konrad - Nie 12 Sie, 2012 Dzięki Bonczkowi za organizację i chłopakom za towarzystwo, jak na pierwszy raz wyjeździłem się i franca się nie zepsuła.
ale widziałeś te które ze soba przywiozłem i które lezały pod hangarem?? czy te na których jeździłem i na których klasycznie pokazał sie drut ?? bo miałem ze sobą 6 szt (pomylonyć biedę)
latałem na r888, z przodu miałem śmietniki od Rudella a z tyłu docięte wyglądające całkiem ok. Z tym ze okazało sie ze miałem je grubo przepompowane i chyba temu nie widziałem wyraźniej różnicy miedzy drogowymi kumho albo dlatego ze ten tor specyficzny jest, tu fajnie jakby sie wypowiedział ktoś kto tez latał na serii i na r888 np
FOTY!! dawać FOTY !!
Musiałeś przepompować, tam bardzo czuć różnicę w oponach. My tam zazwyczaj latamy na 2,1 przod, 2,0 tył na ciepło.arssss - Nie 12 Sie, 2012
konradone napisał/a:
Dzięki Bonczkowi za organizację i chłopakom za towarzystwo, jak na pierwszy raz wyjeździłem się i franca się nie zepsuła.