To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - 2009 RSMP PZM GSMP

106 - Pon 26 Paź, 2009

bez jaj. jakby auto kosztowalo 400tys to pasecki nie sprzedawal by swoich
za 120 - 160 tys. wystarczy zobaczyc po ile chodza uzywane... az takiej
utraty na wartosci nie ma...

http://www.rallycarsforsa...etails&id=43377

niby mozna miec saxo Nkowe za 20k i za 120k pln, ale w przypadku c2r2
specyfikacja jest w miare podobna, wiec imho jak r2 to r2

GeKo - Pon 26 Paź, 2009

fydi napisał/a:
Pewne źródło jest tylko jedno ... martin.h, !!!

:lol: :lol: :lol:

martin.h - Pon 26 Paź, 2009

106 napisał/a:
bez jaj. jakby auto kosztowalo 400tys to pasecki nie sprzedawal by swoich
za 120 - 160 tys. wystarczy zobaczyc po ile chodza uzywane... az takiej
utraty na wartosci nie ma...

http://www.rallycarsforsa...etails&id=43377

niby mozna miec saxo Nkowe za 20k i za 120k pln, ale w przypadku c2r2
specyfikacja jest w miare podobna, wiec imho jak r2 to r2


Pytanie jaka to specyfikacja, bo jest zwykła i MAX. Info jest od użytkownika Mixer z naszego forum, który ma wtyki u Porębskiego.

I dochodzi jeszcze pytanie co wchodzi w skład kitu, bo fotele, kiera, pasy raczej nie. Dochodzą pewnie jeszcze felgi, opony, nie wiadomo jak z boczkami itp.

Marek23 - Pon 26 Paź, 2009

Nie ma bata,że C2 R2 400 tysi, nawet w maxie. Z tego pamietam, pierwsze zwykłe około 180 tysi
Bart - Pon 26 Paź, 2009

podważasz wiedzę martina.h?!
martin.h - Pon 26 Paź, 2009

Marek23 napisał/a:
Nie ma bata,że C2 R2 400 tysi, nawet w maxie. Z tego pamietam, pierwsze zwykłe około 180 tysi


Swego czasu Rallytechnology miało wystawionego MAX'a za 50 tyś Euro, co daje ponad 200 tyś zł za używkę w asfaltowej specyfikacji. Dochodzi do tego kit szutrowy, który do tanich nie należy i robi się niezła sumka.

I jeszcze jedno: ceny używanych rajdówek mają się nijak do tego ile trzeba przeznaczyć na zbudowanie nowego egzemplarza.

GeKo - Pon 26 Paź, 2009

Wszystko OK, ale nie 2xtyle. chyba ze ciężarówką kół i zapasem częsci.
Marek23 - Pon 26 Paź, 2009

martin.h napisał/a:

Swego czasu Rallytechnology miało wystawionego MAX'a za 50 tyś Euro, co daje ponad 200 tyś zł za używkę w asfaltowej specyfikacji.

Sprawdzę to, bo za tydzień u nich będę.

k-mart - Pon 26 Paź, 2009

nie widze roznicy miedzy c2 vts a c2 r2, no moze po za klatka i kublami.
Anonymous - Pon 26 Paź, 2009

a ja mimo podszywania sie widze roznice miedzy Toba a Badim
GeKo - Pon 26 Paź, 2009

Właśnie, który wyższy Badi czy Kej? ;D
martin.h - Pon 26 Paź, 2009

Marek23 napisał/a:
martin.h napisał/a:

Swego czasu Rallytechnology miało wystawionego MAX'a za 50 tyś Euro, co daje ponad 200 tyś zł za używkę w asfaltowej specyfikacji.

Sprawdzę to, bo za tydzień u nich będę.


Spytaj się ile ich wyszło zbudowanie MAX'a.

Bad-i - Pon 26 Paź, 2009

GeKo napisał/a:
Właśnie, który wyższy Badi czy Kej? ;D


nie widziałeś mnie za kierownicą ??

Dobra kto ma dobre wtyki u Gorskiego czy u kogos innego z GKSS ?? potrzebuje rzetelne informacje

Marek23 - Pon 26 Paź, 2009

Bad-i jednak :rotfl:
Martinh, wypytam...

Bad-i - Pon 26 Paź, 2009

Marek23 napisał/a:
Bad-i jednak :rotfl:


Mareczku na razie nic nie wiem. Szkuta tez nic nie wie. Jedyne co wiem to ze podobno ma byc jakis komunikat GKSS i chcialbym wiedziec co w nim będzie ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group