To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - 2009 RSMP PZM GSMP

106 - Pon 26 Paź, 2009

ile ich wyszlo czy ile wyszlo klienta ktoremu budowali? ;)

martin masz racje jak dodasz do auta nowych 50 felg + 50 opon, wyjdzie ci
prawie 100k wiecej ale to chyba nie o to chodzi...

Mick - Pon 26 Paź, 2009

Koledzy,
jako że znam dobrze Grzesia Grono - pierwszego właściciela C2R2 w polsce wiem jakie są tego koszty. tak jak już mówiliście kupuje sie KIT do złożenia z francji, do którego musisz mieć swoje c2 vts, nawet ze wszelkimi dodatkami nie wychodzi 200 tys.

co do MAX, to jest to każde C2R2, oczywiście ze względu na pomyłki mówiono, że są c2r2 oraz c2r2 max - ale o tym może powiedzieć najwiecej Vłodi :)

speed555 - Pon 26 Paź, 2009

Dobrowolski sprzedaje maxa za 200 tyś , wiec podejrzewam ze zbudowanie kosztuje nie wiele więcej.
GeKo - Pon 26 Paź, 2009

Bad-i napisał/a:
nie widziałeś mnie za kierownicą ??


Widzialem jak kaskiem rysowałeś dach w 106 :D , ale Kej mikry też nie jest.

GeKo - Pon 26 Paź, 2009

Mick napisał/a:
co do MAX, to jest to każde C2R2, oczywiście ze względu na pomyłki mówiono, że są c2r2 oraz c2r2 max
R2Max ma hydrauliczną wspomę inny hamulec z tyłu i lepszy zawias z tyłu, tym sie na pewno różni a czym jeszcze to nie wiem.
Anonymous - Pon 26 Paź, 2009

A to czym jechał Habaj to jest max ? Bo z tego co widać to nie ma kłówki ,a sekwencje , która pewnie sporo kosztuje.

martin.h - Pon 26 Paź, 2009

p106rallye napisał/a:
A to czym jechał Habaj to jest max ? Bo z tego co widać to nie ma kłówki ,a sekwencje , która pewnie sporo kosztuje.


Habaj ma MAX'a, ale zwykłe też mają sekwencję.

Anonymous - Pon 26 Paź, 2009

żaden c2r2 nie ma kłówki, wszystki mają sekwencję
w specyfikacji max jest dodatkowo to co napisał GeKo i zdaje mi się że jakieś drobne modyfikacja motoru

martin.h - Pon 26 Paź, 2009

AndreXSi napisał/a:
żaden c2r2 nie ma kłówki, wszystki mają sekwencję


Każda sekwencja to kłówka :faja:

GeKo - Pon 26 Paź, 2009

sekwencja to też kłówka tylko system zmiany biegów jest sekw. a nie w ukł. H
Anonymous - Pon 26 Paź, 2009

ok, użyłem skrótu myslowego :P
Anonymous - Pon 26 Paź, 2009

To nie wiedziałem ,że każda c2r2 ma sekwencyjną kłówke ;D
strick - Pon 26 Paź, 2009

p106rallye napisał/a:
To nie wiedziałem


O kutwa, to niesamowite... Piter czegos nie wiedzial o_O

;)

martin.h - Wto 03 Lis, 2009

Wiemy więcej nt. rajdowej kariery Marka Nygi:

Autoklub.pl napisał/a:
Marek Nyga, zdobywca tytułu Mistrza Polski w grupie N oraz Wicemistrza Polski w generalce kategorii I GSMP zapowiedział, że w sezonie 2010 ma zamiar rozpocząć przygodę z rajdami od Rajdowego Pucharu Polski. Jeszcze nie podjął decyzji co do samochodu, którym będzie jeździł. Jest ona uzależniona od ostatecznego ustalenia regulaminów na sezon 2010. Marek rozważa starty Lancerem Evo IX w klasie N4 - lub Citroenem C2 R2

Jako, że rajdowe odcinki znacznie różnią się charakterystyką od tych znanych z wyścigów górskich, Nyga postanowił solidnie się przygotować do sezonu na rajdowych trasach. W tym celu, podobnie jak miało to miejsce przez sezonem 2009, rozpoczął cykl treningów na rajdowych ustawieniach swojego Lancera. Przygotowania mają również na celu pracę nad formą przed zbliżającym się Rajdem Barbórka, w którym Marek zapowiedział swój udział.

Marek Nyga: - Muszę popracować nad zupełnie odmienną strategią jazdy podczas rajdów. Na wyścigu daję z siebie 100% koncentracji podczas krótkiego podjazdu, podczas rajdu tę koncentrację muszę utrzymać przez cały dzień. W rajdach pasjonuje mnie jednak zmienność nawierzchni oraz spora doza improwizacji. Po ostatnich testach jestem bardzo zadowolony, ponieważ ten styl jazdy bardzo mi pasuje. Mam zamiar wykorzystać przerwę w sezonie, aby gruntownie się przygotować do tej zmiany stylu jazdy.



Czyli tak jak gadałem zwyciężył rozsądek i będzie C2R2, chyba, że w RPP zezwolą na starty klasy N4-

GeKo - Wto 03 Lis, 2009

Czyli po raz kolejny zmierzą się Pieniądze z ułańską fantazją :D . W Górach ogarniał to myśle że i tu da radę.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group