Jakarti - Pon 16 Lis, 2009 fajnie jest objechac GTI V cieniasem.
dlatego
kwestia potrzeb - co kto lubi.PiTT - Pon 16 Lis, 2009
Jakarti napisał/a:
fajnie jest objechac GTI V cieniasem.
dlatego
kwestia potrzeb - co kto lubi.
heheh,
po pierwsze primo -> seryjne gti nie jest szybkie, więc bardzo dużo cywilnych aut daje mu radę
po drugie primo -> ciekawe czy to przekłada się na osiągi bo równie dobrze może się okazać że to nie jedzie w takim setupie
po trzecie primo ultimo -> naprawdę masa ludzi ma to w dupie czy go objedzie cc czy maluch
Cartoon - Pon 16 Lis, 2009
Kod:
Masa 758kg z kompletnym wnetzrem
Osiągi ~ok 6-7s @100 (brak trakcji)
Takie czasy to robi zapewne cc 1,2 16v...Kamilbike - Pon 16 Lis, 2009 PiTT teraz mysle ze by wciagnal tego CC. Jesli w CC bylby dobry kapec byloby juz ciezej ale dalej dalbys rade powyzej 100kmh, jednak 100KM wiecej u Ciebie swoje zrobi. Ja mialem taka popierdulke i powiem szczerze ze strach tym jechac wiecej niz 120-140kmh. Kiere trzymasz zebami, rece trzymaja drzwi zeby nie odpadly.Anonymous - Pon 16 Lis, 2009 a jeszcze jedno cena Powala : http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10611790KarQ - Pon 16 Lis, 2009
Cytat:
wiadomo że to pewnie pojedzie w miarę szybko ze świateł i chyba tylko taki jest jego cel
Raczej z tym będzie też problem. Przejechałem się kiedyś CC 1.2T ~120KM i był problem z autem, bo latało po całej drodze przez skręcającą się budę.
Zastanawia mnie jaki jest sens takich swapów. Brak trakcji, wyrywanie kiery, nie rozumiem tego
Sens jest taki sam jak wsadzanie klowki i szpery do C2R2.
Mimo to jest brak trakcji, wyrywanie kiery, nie rozumiem tego.Kamilbike - Pon 16 Lis, 2009 Cena tego cienkiego to cena budy z silnikiem. Seria zawias oraz hebel. Takze mozna powiedziec ze kupujacy placi za koszt przekladki silnika i samego silnik, bo buda to pewnie sprawa groszowa.Jakarti - Wto 17 Lis, 2009
Cytat:
PiTT teraz mysle ze by wciagnal tego CC. Jesli w CC bylby dobry kapec byloby juz ciezej ale dalej dalbys rade powyzej 100kmh, jednak 100KM wiecej u Ciebie swoje zrobi. Ja mialem taka popierdulke i powiem szczerze ze strach tym jechac wiecej niz 120-140kmh. Kiere trzymasz zebami, rece trzymaja drzwi zeby nie odpadly.
PiTT napisał/a:
heheh,
po pierwsze primo -> seryjne gti nie jest szybkie, więc bardzo dużo cywilnych aut daje mu radę
po drugie primo -> ciekawe czy to przekłada się na osiągi bo równie dobrze może się okazać że to nie jedzie w takim setupie
po trzecie primo ultimo -> naprawdę masa ludzi ma to w dupie czy go objedzie cc czy maluch
je jebe. to taka metafora..
proba zrozumienia czlowieka co chce zrobic z cc F1..bizon - Wto 17 Lis, 2009 blee, temat do narzekania zamkniety...
a w wenezueli litr benzyny kosztuje podobno 13gr...M - Wto 17 Lis, 2009 pańszczyzne musisz odrobic i na swoich panów zapracować anjas - Wto 17 Lis, 2009
eM napisał/a:
pańszczyzne musisz odrobic i na swoich panów zapracować
albo odkryć duże złoża ropy w PL, to może cenę się uda zbić gdyby odpadł transport, cła itd. Zostałoby tylko "trochę" podatków (pewnie ze 2zł na litrze )M - Wto 17 Lis, 2009 i strzał w tył czaszki od GRU lub KGBKamilbike - Wto 17 Lis, 2009 bizon pamietam jak kiedys w TVN24 bylo okazywane jak gdzie w jakims panstwie ludzie byli zalamani bo cena benzyny skoczyla o 50% do gory, koszt po przeliczneiu u nas po podwyzce wynosil jakies 30gr
Co do cen paliwa to pamietam jak w 1994 roku benzyna kosztowala 1.8zl bizon - Śro 18 Lis, 2009
Kamilbike napisał/a:
ludzie byli zalamani bo cena benzyny skoczyla o 50% do gory, koszt po przeliczneiu u nas po podwyzce wynosil jakies 30gr