To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - 2009 RSMP PZM GSMP

speed555 - Wto 03 Lis, 2009

przeciez w RPP nie wolno uzywać C2R2 wiec nie wiem co oni w tej informacji prasowej piszą
martin.h - Wto 03 Lis, 2009

speed555 napisał/a:
przeciez w RPP nie wolno uzywać C2R2 wiec nie wiem co oni w tej informacji prasowej piszą


Można, Kochanowski takim jeździ.

speed555 - Wto 03 Lis, 2009

hmm na sekwencji napewno nie można...chyba że wkładają skrzynie zwykłe kłówki.
Anonymous - Wto 03 Lis, 2009

Kasprzyk też jeździ C2R2, na pewno na sekwencji
speed555 - Wto 03 Lis, 2009

http://www.pzm.pl/userfil...2009_010409.pdf

7.3
Samochody homologowane, jako Super 1600, Super 2000, R2B, R2C, R3C, R3T,
R3D i Kit Car o pojemności silnika powyżej 1600 cm3 - nie są dopuszczone.

Anonymous - Wto 03 Lis, 2009

widzocznie startują z inną homologacją w a6
Jaco - Wto 03 Lis, 2009

Jak Chmielewski dostał od Citroen Sport kit do budowy MAXA to w WRC napisali, że była to niespodzianka za 35 000 EURO.. czyli ok 147 000 PLN...
GeKo - Wto 03 Lis, 2009

speed555, bo C2 R2 jeździ w klasie R2 a nie R2B w 2007 dopiero na Barbórkę odkryli to w regulaminie.
qbus - Śro 04 Lis, 2009

Kochman tez jezdzil c2r2 na sekwencji. Bo to jest homologowane jako A6 chyba z tego co mi wiadomo.
Anonymous - Pią 06 Lis, 2009

Dzisiaj wpadł mi w ręce katalog-cennik-oferta na forda fieste w specyfikacji R2. Koszt samochodu z kitem asfaltowym - 152000 netto . Moc 163-170KM(pisało,że w zależności od paliwa).Skrzynia sadev - 5 biegów.Zawieszenie - Reiger.Hamulce - AP Racing przód : 310mm (asfalt) , 285mm(szuter) ; tył - 280mm. Koszt wynajmu - ok 35 tyś netto za dwudniowy rajd.
Anonymous - Pią 06 Lis, 2009

p106rallye napisał/a:
Koszt samochodu z kitem asfaltowym - 152000 netto

Tani puchar :lol2: :wall:


EDIT: kuźwa, Euro czy PLN? bo jak PLN to odszczekuję :rotfl:

qbus - Pią 06 Lis, 2009

no chyba PLN bo za ta cene w euro to mozna s1600 kupic :)

tanie to to nie jest ale biorac pod uwage spec techniczna to niestety musi tyle kosztowac,

Anonymous - Pią 06 Lis, 2009

PLN oczywiście ;)
Tutaj stronka - http://www.fiestar2.com/

Anonymous - Pią 06 Lis, 2009

Jak pln to konkret, nadaje się ;)
martin.h - Sob 07 Lis, 2009

Cytat:
O tym, że nie jest łatwo, wszyscy wiemy! Sytuacja gospodarcza ostatnich miesięcy również nie pomaga i nie rokuje by na odcinkach specjalnych pojawiło się więcej samochodów. Nowe inicjatywy koncernów motoryzacyjnych w klasie R2 to znakomita idea wychodząca do zawodników z nowymi rozwiązaniami w zakresie techniki oraz wysokim poziomem rywalizacji. Jednak są to kolejne projekty, gdzie z i tak małych budżetów oraz jakże często naszych własnych kieszeni trzeba wyciągnąć kilkadziesiąt tysięcy euro na sam zakup rajdówki.

Wraz z grupą naszych sponsorów oraz przy wsparciu i akceptacji ze strony osób zaangażowanych w rozwój naszego ulubionego sportu, 2Brally wychodzi do Was z propozycją wzięcia udziału w cyklu pucharowym CLIO SPORT RALLY CUP.

Wiele elementów cyklu, jak regulaminy, komunikaty, itp. jest obecnie w fazie akceptacji, jednak w telegraficznym skrócie zamysł jest następujący:

* do pucharu dopuszczone będą wszystkie samochody Renault Clio Sport PH1, PH2, PH2 Ragnotti i nowe Clio Sport 3 w specyfikacji N3 z wyłączeniem kłowych skrzyń biegów (czyli wszystkie na seryjnych skrzyniach, nawet jeśli homologowane w N3);
* uczestnik cyklu zobowiązany będzie do zakupienia i doposażenia samochodu rajdowego w up-grade kit, w skład którego wchodzić będzie: regulowane zawieszenie, elektronika, klocki, kombinezony, itp.; cena up-grade kitu nie jest jeszcze ostatecznie zatwierdzona, ponieważ negocjujemy ceny dla poszczególnych elementów, a jest to zależne od ilości uczestników cyklu; zakładamy jednak przedział w granicach 20.000 - 25.000 PLN netto;
* w cyklu będzie obowiązywały opony wyczynowe (slick, media/wet) od jednego dostawcy;
* wpisowe do cyklu na każdą eliminację wynosić będzie 50% kwoty wpisowego określonej przez regulaminy dla klasy N3 (kwoty dla zawodników z reklamą organizatora);
* cykl rozegrany będzie na nawierzchniach asfaltowych i obejmie najprawdopodobniej 6 eliminacji w ramach RSMP (jeśli braknie, cykl uzupełnimy eliminacjami RPP po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami decydującymi o kalendarzach); będzie to sprecyzowane po ukazaniu się kalendarzy imprez na 2010 rok;
* wszyscy uczestnicy cyklu będą zgłaszani przez 2Brally do wspólnego serwisu; w ramach możliwości parków serwisowych i za zgodą organizatorów będzie dla wszystkich wspólny serwis pod namiotami i na matach serwisowych zapewnianych przez 2Brally;
* do dyspozycji zawodników w parku serwisowym będzie obsługa w zakresie wymiany opon, cateringu, dostępności części oraz doradztwa technicznego w zakresie eksploatacji i naprawy Clio Sport;
* główną nagrodą na koniec cyklu dla zwycięzcy będzie Renault Clio;
* nagrody za miejsce 2 i 3 w cyklu nie sa jeszcze określone;
* na każdym z rajdów za 1 - 2 - 3 miejsca w cyklu pucharowym CLIO SPORT RALLY CUP wręczane będą puchary oraz nagrody w postaci voucherów o określonych wartościach, które będzie można wykorzystać na zakup opon, części eksploatacyjnych, zapłacenie wpisowego do cyklu, itp.

Jesteśmy przekonani, że koncepcja ta może dla wielu z Was stanowić ciekawą alternatywę. Dlatego też bardzo proszę wszystkich potencjalnie zainteresowanych o zgłaszanie do nas akcesu. Prosimy o przesłanie e-maila zwrotnego potwierdzającego zainteresowanie. Oczywiście, korespondencja ta nie jest zobowiązująca, jednak stanowi konieczną podstawę do stworzenia odpowiednich zapisów w regulaminach na sezon 2010. Oczekujemy na Wasze stanowisko do piątku, 13 listopada 2010 roku (mamy nadzieję, że bedzie szczęśliwy)!

Uruchomienie cyklu pucharowym CLIO SPORT RALLY CUP zależy w dużej mierze od Was.

Pozdrawiamy i do zobaczenia na Rajdzie Barbórka 2009.


Bartłomiej Boruta



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group