kamil - Wto 09 Paź, 2012 no to spokojnie Po prostu ciekawi mnie jak Ci spod namiotu zareagowali gdy ktoś faktycznie przytargał sobie używkę SR3 z UK za jakieś 20 tys funciaków.
W końcu jak coraz więcej Prosie, Lambo i koników na torze.dEF - Wto 09 Paź, 2012 Ale przecież mamy taką sytuację jak mówisz.
Chłopaki z 7Motorsport kupili Radicala za ~120k PLN i jeździli nim na Poznaniu...
Z Radicalem to ja widzę dwa zasadnicze problemy:
Po pierwsze primo - w Polsce jest praktycznie tylko jeden tor, który się nadaje do jazdy Radicalem i jest to Pozen
Po drugie primo - wszystko jest super do póki coś nie klęknie... u chłopaków klęknął motor... jak się odezwali do Radicala ile by kosztował nowy to usłyszeli kwotę rzędu 90k PLN... Niby silnik Hayi, ale pomodzony bardzo... między innymi zupełnie inny wał i takie tam...
Więc po trzech wyścigach mają duuuuży ból głowy...PieQt - Wto 09 Paź, 2012
rasta napisał/a:
Mówisz amatorskie spotkanie
to że impreza jest na torze, i część samochodów jest profi i część uczestników poci jaja w nomexie, nie powoduje, że nie jest to amatorska impreza - czytaj rasta co napisałem
dlatego też ubezpieczyciele wpisują w wyłączeniach ubezpieczenia TD buni - Wto 09 Paź, 2012 Jezdzilem Radicalem po Poznaniu i ubezpieczenie jest do kwoty 40k z jakims tam malym wkladem . Pow tej kwoty placi sie 100% . Tak samo dziala ubezpieczenie fur w wypozyczalniach przy ringu.
Koszty barierek na poznaniu sa promocyjne porownujac do barierek na ringu.
organizator powinien miec wykupione nnw na takie imprezy . One powinny pokryc koszty barier.rasta - Wto 09 Paź, 2012
dEF napisał/a:
Ale przecież mamy taką sytuację jak mówisz.
Chłopaki z 7Motorsport kupili Radicala za ~120k PLN i jeździli nim na Poznaniu...
Z Radicalem to ja widzę dwa zasadnicze problemy:
Po pierwsze primo - w Polsce jest praktycznie tylko jeden tor, który się nadaje do jazdy Radicalem i jest to Pozen
Po drugie primo - wszystko jest super do póki coś nie klęknie... u chłopaków klęknął motor... jak się odezwali do Radicala ile by kosztował nowy to usłyszeli kwotę rzędu 90k PLN... Niby silnik Hayi, ale pomodzony bardzo... między innymi zupełnie inny wał i takie tam...
Więc po trzech wyścigach mają duuuuży ból głowy...
Skrzyń biegów też już kilka mają na sumieniu....sajfer - Śro 10 Paź, 2012 To ciekawe, widziałem tego radicala z 7motorsport ale nie wiedziałem że natrafili na takie problemy.
Co jednak potwierdza moją teorię, że możesz kupić taniej, ale serwisować to później to drugi worek pieniędzy, i to uzasadnia te ceny od Marcinkiewicza.
Jednak bym się przejechał kiedyś..
Czy są jakieś wyniki z tego WST w Poznaniu? Chodzi mi o wyniki z WST, z TPTD mam i znam Stf - Śro 10 Paź, 2012 Sajfer miales moze racelogica ? logi z przejazdu ?sajfer - Śro 10 Paź, 2012 miałem racechrono w telefonie ale nie odpalone
Ale z kamery mam wykres z gps, na końcu prostej 191.6km/h jak chcesz jakieś inne dane to musisz mi powiedzieć, ewentualnie plik z gpsem w jakimś dziwnym formacie mogę podrzucić.
Ale czas kiepski jak na możliwości, więc nie ma co się sugerować Stf - Śro 10 Paź, 2012 To podrzuc ten plik na ppieniazek@onet.pl. moze uda sie cos porownac.GeKo - Śro 10 Paź, 2012
PieQt napisał/a:
Ale TD to nie sport,w sensie ze TD to amatorskie spotkanie, a nie zawody. Ubezpieczenie powinno być tańsze
Ubezpieczalnie traktują to jednakowo, ściganie się KJSy, treningi. Nawet dziś rubryczkę taką widziałem no name - Śro 10 Paź, 2012 Jak wykupowałem ostatnie OC to też miałem pytanie czy auto
przypadkiem nie bierze udziału w jakiś upalankachroj - Śro 10 Paź, 2012
no name napisał/a:
Jak wykupowałem ostatnie OC to też miałem pytanie czy auto
przypadkiem nie bierze udziału w jakiś upalankach
- jakieś imprezy sportowe?
- nie, nie, nic z tych rzeczy.
- to po co Panu klatka w cinqucento??!! ha!
- dla bezpieczeństwa oczywiście, jestem z Pragi, mam żółte cc, proszę bardzo:
http://www.tvnwarszawa.pl...skim,62581.html no name - Śro 10 Paź, 2012 Dobrze że o tej godzinie tam nie jeżdżę bo normalnie sami wariaci rasta - Nie 14 Paź, 2012 Real Race: