To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - [HH.org TrackDay] Kielce 2012

pum - Nie 12 Sie, 2012

Cytat:
Jestem ciekawy tego onborda bo może wyjaśni czy wahacz nie
strzelił przed kolizja, ślady hamowania takie trochę dziwne były

onboarda nie ma, ślady dziwne ale nic raczej nie strzeliło... po prostu przepałowane (zapewne stan opon i wariujący abs się do tego przyczynił).
wczęśniej jechałem tak samo i zapasu miałem w cholerę (punkt hamowania mniej więcej ten sam zawsze) - obstawiam że po prostu pederal już się poddał (tak jak kiedyś Raście na Ułężu w lesie).
tak czy siak nie ma co się doszukiwać innych czynników - "niedostosowanie prędkości do warunków". MÓJ BŁĄD i za to płacę.

onboardów w cholerę mam ale raczej z gatunku "bawię się" niż jadę na czas. coś może z tego ulepie.

alphaOne - Nie 12 Sie, 2012

leszq - sam nie wiedzialem ze to sie nagralo:) co do drugiego pytania to tak, caly dzien praktycznie poza kilkoma okrazeniami rano byl na slicku
no name - Nie 12 Sie, 2012

pum napisał/a:
"niedostosowanie prędkości do warunków". MÓJ BŁĄD i za to płacę.

Znaczy prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny :]

Chloru - Nie 12 Sie, 2012

pum, nie wyrzucaj wahacza. Pewnie da się rozpoznać czy strzelił na raz czy np. wymęczyłeś go. Parę razy hamowane było prawym kołem na tarce (druga próba, wjazd w karting), mogło się to istotnie przyczynić do fuckupu.
pum - Nie 12 Sie, 2012

to był nowy wahacz... bez jaj ;)
Rasputin - Nie 12 Sie, 2012

Kurde przeczytałem wszystko i zazdroszczę. Niestety tak jak u wielu u mnie też czynnikiem nie pozwalającym pojawic sie na torze był czynnik żeński :/
Nastepnym razem jestem na 100% :faja:

siema - Nie 12 Sie, 2012

Ja następnym razem wesela ponad klubowe upalanie nie postawię! :wall: Pół wieczora sobie powtarzałem: a mogłem kurwa pojeździć!
Kenet - Nie 12 Sie, 2012

Kiedy następne Kielce? :]
rasta - Nie 12 Sie, 2012

Za rok
Kamill - Pon 13 Sie, 2012

Kilka filmow ode mnie i relacja
http://race4fun.pl/relacj...atch-org-video/

WuRC - Pon 13 Sie, 2012

Byłbym zapomniał - Kamill, dzięki za użyczenie żaby i kompresora :>
was79 - Pon 13 Sie, 2012

Kamill, fajnie wygląda to z błotnika, trochę bardziej na zewnątrz (mniej karosy) i malina ^_^
M - Pon 13 Sie, 2012

Qbica masz już swoje onboardy? :)
Kamill - Pon 13 Sie, 2012

WuRC napisał/a:
Byłbym zapomniał - Kamill, dzięki za użyczenie żaby i kompresora :>

Spoko, idąc za przykładem Puma kupiłem skrzynie w ktorej trzymam wszystko na TD, więc jak coś to się zgłaszać jest szansa że mam :jupi: Nawet Pum jakieś trytytki wygrzebał :lol2:

was79 napisał/a:
Kamill, fajnie wygląda to z błotnika, trochę bardziej na zewnątrz (mniej karosy) i malina ^_^

Chciałem jakoś tak zrobić żeby było koła widać, następnym razem przeniosę bliżej przodu to nie będzie tyle auta w kadrze.
Uchwyty od keneta widać sprawdzają się w kazdych warunkach, ale nie wiem czy na ułeż bym to założył, tam na prostej mam 150+.

Drone - Pon 13 Sie, 2012

was79 napisał/a:
[
Przekonałem się, że jest mega różnica w napędzaniu się klijo/megi. Burbo daje dobre pyerdolnięcie z dołu. A


Kozak auto. Odjeżdżał mi na wyjściu z zakrętu, jakbym jechał Polonezem ;D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group