To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - WST LAP RACE

marcinstachon - Wto 16 Paź, 2012

Kojarze takiego zioma:



co podobnie rozpieprzonym fokusem jeszce potrafil upalac,:



i na youtube jest filmik jak jeszcze jechal dalej;0
Takze glowa do gora, wazne ze kolejne teraz mniej przyjemne doswiadczenia sa i ze jestes caly.
A pomysl zaplaty za bariere moim zdaniem jest z dupy. Po to jade na zamkniety obiekt, place odpowiednia kwote zeby sie wyjezdzic, a organizator jest jak dupa od srania i ma zalatwic karetke i odpowiedni obiekt!

rasta - Czw 18 Paź, 2012

Materiał z 10 kamer z Real Race:


rasta - Czw 18 Paź, 2012

Chyba już spokojnie mogę te fotki opublikować:





















No i lewitujące Clio Stf'a ;D


no name - Czw 18 Paź, 2012

Kenet ma pare, nawet barierka się przegła :]
Kenet - Czw 18 Paź, 2012

Ja tyko pociongnoł :lol2:
Jaco - Nie 28 Paź, 2012

dEF napisał/a:

Po drugie primo - wszystko jest super do póki coś nie klęknie... u chłopaków klęknął motor... jak się odezwali do Radicala ile by kosztował nowy to usłyszeli kwotę rzędu 90k PLN... Niby silnik Hayi, ale pomodzony bardzo... między innymi zupełnie inny wał i takie tam...

Więc po trzech wyścigach mają duuuuży ból głowy...


Silnik jest zbudowany na bazie" Hayi ", ale z oryginalnego silnika zostaje bardzo niewiele, reszta to RPE (Radical Performance Engines). Każdy silnik ma określony czas swojej " sprawności" , a potem trzeba go wysłać do Anglii na przegląd i zapłacic sporo ₤ :D , Czesi kiedyś próbowali sami zrobić rewizję , ale nie poszło, a robiła to firma, która powinna spokojnie ogarnąć, więc kombinowanie typu "może by tak sami, będzie taniej" się nie opłaca...

Co do ceny części to wszystko w ₤, więc wcale tanio nie jest. Dla przykładu, jeśli podczas obrotu odpowiednio szybko nie wciśniesz sprzęgła mieli rozrusznik ( motocyklowa konstrukcja silnika) koszt ok 370 ₤, a co dwa rozruszniki dochodzi jeszcze zębatka pośrednia rozrusznika za ok 150 ₤... Jeśli masz paddle Shifta ( biegi na łopatkach) to często pada siłownik , który kosztuje jakieś 280 ₤, czasem też zawory sterujące 400 ₤ :]

Przy track dayowym użytkowaniu takiego Radicala, to nic więcej nie powinno się dziać, ale jak gdzieś wydzwonisz to już lecą tysiące ₤ i robi się nieciekawie.

Ogólnie to taka zabawka i tak jest relatywnie tania, porównując ją do wyścigówek o podobnych osiągach :]


Edit: Ostatnio do Polski trafił Radical SR8 rx :


Uploaded with ImageShack.us

z tyłu siedzi V8 zdudowana z dwóch silników takich jak w SR3 :D

Anonymous - Pią 22 Lut, 2013

Terminy pojawią się na głównej niebawem, a puki co...
7 Kwiecień Poznań
21 kwiecień Ryki
1 czerwiec Poznań ( prawdopodobnie)
26 lipiec Ryki
6 Wrzesień Ryki
13 Październik Poznań

:faja:

siema - Pią 22 Lut, 2013

AleX_R53 napisał/a:
Terminy pojawią się na głównej niebawem, a puki co...
7 Kwiecień Poznań
21 kwiecień Ryki
1 czerwiec Poznań ( prawdopodobnie)
26 lipiec Ryki
6 Wrzesień Ryki
13 Październik Poznań

:faja:

Zasmakowali Poznania :] :jupi:

Anonymous - Pią 01 Mar, 2013

Rusza rejestracja na I rundę VI-tej edycji zawodów Otwartego Pucharu Polski - Lap Race organizowanych przez nasze Stowarzyszenie Warsaw Speed Team.

Pierwsza runda odbędzie się 7 kwietnia na torze w Poznaniu.

UWAGA!: liczba miejsc jest ograniczona do 35 (+ 5 miejsc rezerwowych).

Opłata za start wynosi 350 zł.

Rejestracja odbywa się na naszej stronie www.wst.net.pl

Aby zarejestrować się na zawody wystarczy zalogować się na swój profil zawodnika i zgłosić auto do udziału w zawodach. Lista zawodników zarejestrowanych na zawody będzie aktualizowana na bieżąco w miarę napływania kolejnych zgłoszeń.

Wszystkie informacje na temat procesu rejestracji znajdziecie opisane w dziale FAQ .

Dajemy Wam możliwość zarezerwowania numeru startowego takiego, jakiego byście chcieli, odpowiadającego danej klasie. W sprawie rezerwacji numeru prosimy o mail na adres biuro@wst.org.pl.

Wysłanie zgłoszenia jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu zawodów Lap Race i Real Race.

Na wszelkie pytania, dotyczące wszystkiego co związane jest z naszymi imprezami, otrzymacie odpowiedź pod telefonem nr 511 525 115, możecie również wysyłać zapytania na adres biuro@wst.org.pl.

Orientacyjny plan zawodów:
Tor Poznań 08:00-17:00
08:00 Odprawa uczestników treningu, Instruktaż: Bezpieczne zachowanie się na Torze
08:45 Ćwiczenia w grupach treningowych w sektorach toru
11:45-15:00 Obiad
12:00 Jazdy po całym torze z czasową weryfikacją postępów
17:00 Zakończenie jazd - Podsumowani

Więcej informacji na temat tej rundy znajdziecie już niebawem w tym temacie na forum oraz na stronie imprezy.

roj - Pią 01 Mar, 2013

AleX_R53 napisał/a:
08:45 Ćwiczenia w grupach treningowych w sektorach toru

;D

Anonymous - Pią 01 Mar, 2013

roj napisał/a:
AleX_R53 napisał/a:
08:45 Ćwiczenia w grupach treningowych w sektorach toru

;D


brzmi znajomo? ;)

trojanst - Nie 17 Mar, 2013

AleX_R53 napisał/a:
brzmi znajomo? ;)

Tia :/
Poznań odpuszczam, mam czkawkę budżetową :wall:

AleX_R53 napisał/a:
11:45-15:00 Obiad

Byłem na krótszych weselach ;D

Kamill - Czw 28 Mar, 2013

Nie jade na pozen, nie wróciły mi amory z utwardzania, jestem w dupie ze składaniem fury przez to, bo auto stoi mi na kołkach, a roboty trochę jest do wykonania na kanale no i bez amorów też nie pojadę, ogólnie mega wkurw.
Stf - Czw 28 Mar, 2013

Dawaj na serii. Nie bonc mientki :-)
kosmita - Czw 28 Mar, 2013

Kamill, masz miejscówkę do odstąpienia ? :>


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group