To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Tu się witamy...

Jacek - Wto 20 Paź, 2009

i magnietyzer
kubas - Wto 20 Paź, 2009

Franek napisał/a:
--orzech--, jak to BMW e30 318is - 290KM i 330Nm? Jaki tam finalnie masz motor?
Generalnie autka ładne.


silnik z m3 e36

ps - Wto 20 Paź, 2009

bart napisał/a:
w iSach taki przyrost mocy można osiągnąć prostymi zabiegami tuningowymi - dobry stożek i dedykowana strumienica, briski poprawią jeszcze efekt, o!


no i kolor, kolor Panie!

Barejka - Wto 20 Paź, 2009

silnik w e36 m3 mial 3.2 i chyba 321 konia
Misiek_lbn - Wto 20 Paź, 2009

były też 3.0 286 KM
Anonymous - Wto 20 Paź, 2009

Marka i Model
BMW 318is E30 M42B18

Modyfikacje Silnika
Było – 1.8 is – po gruntownym remoncie moc hamowana 137KM i 169Nm
(seria 136KM i 170Nm)
Było – 2.8 M52B28 seria ( 193KM i 285Nm )
Jest - S50B30 czyli silnik z M3 e36 I generacji


*nowa chłodnica robiona na zamówienie,
*sprzęgło od M3 ,
*aluminiowa osłona miski olejowej
*akumulator wrzucony do bagaznika

Układ Dolotowy
Było: Seria
Jest - AirBox BMC w karbonowej obudowie,

Układ Wydechowy
Było: seria
Jest – kompletny wydech z M3 e36 z dwoma tłumikami i katalizatorami skrócony do długości e30

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Było: Seria
Jest – komputer silnika od S50B30

Układ Napędowy
Było: seria
Jest:
*szpera 40% o przełożeniu 3.40
*short shifter
*opony do jazdy ulicznej przód Dunlop Max Sport 215/40/17 tył Toyo R888 225/45/17
*felgi aluminiowe Platin P30 17” szerokość 7,5”
*opony do zabaw torowych: przód Toyo R1R 215/40/15 tył Toyo R888 225/50/15


Układ Hamulcowy
Było: seria
Jest:
*tarcze przód Brembo Max,
*tył Brembo,
*klocki ferodo premier przód i tył
*płyn hamulcowy Motul RBF 660
*stalowe przewody hamulcowe Goodridge


Modyfikacje Zawieszenia
Było: seria
Jest:
*sprężyny Weitec -60 mm przód i -40mm tył
*amortyzatory Koni Sport z regulacją twardoci
*rozpórki przednich i tylnich kielichów
*poliuretany na tylnej belce
*tuleje przednie z asymetrycznymi otworami z M3 e30


Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
Było: golas, seria
Jest:
*kierownica momo corse
*elektryczne szyby
*elektryczny szyberdach
*tylne szyby uchylne
*klimatyzacja
*radyjko pioneer deh 77mp – rozmontowane i wmontowane na stałe w auto,
*głośniki: systemy przód, subwoofer, wzmacniacz,
*panele w drzwiach pod głośniki 16
*obita skórą podsufitka
*skórzana gałka zmiany biegów Jacky ;)
*skórzane skórzane fotele Recaro Speed oraz skórzana tylna kanapa
*dystans przybliżający kierownice
*szelki sparco

Body KIT i Oświetlenie
Było: seria
Jest:
*podkładka pod przedni zderzak – spojler is
*progi od is
*malowanie całej karoserii bez zmiany koloru,
*lekka maska z laminatu









































Tak wygląda obecnie




Moc zhamowana 290KM i 330Nm
Waga auta - 1245Kg
Prędkośc max - 273km/h według navi
Do setki poniżej 5s

Bart - Wto 20 Paź, 2009

wow, przekozak!
Barejka - Wto 20 Paź, 2009

Duzo pracy wlozone i czasu, ale szczeze mowiac wolalbym zobaczyc zmodzone saxo w Twoich rekach :]
anjas - Wto 20 Paź, 2009

fajny, dasz się karnąć?







:jupi:

Anonymous - Wto 20 Paź, 2009

Fura kozak :D

Bardziej Time Attack czy bawisz się też w jazdę bokiem?

Anonymous - Wto 20 Paź, 2009

przejechać się nie dam bo raz juz kumplowi dałem ;)
http://www.youtube.com/watch?v=jlcfqIyyjsI

a co upodobać to auto nie wybebeszone a mozna powiedziec ze jest nawet dociążone dodatkowym wyposazeniem.... i stosunkowo duża waga auta niestety psuje zabawę

najczęściej jest street... później 1/4.... time attack w poznaniu miał być dwukrotnie w tym roku ale nie zdążyłem z budżetem na kolejne przeróbki auta... drift zbytnio niiszczy auto co mnie nie interesuje - czasami polece bokiem jakis łuk.... palenie gumy - nie wchodzi w gre...

co do saxo to moja kobieta raczej nie pozwoli mi go ruszać ;)

kubas - Wto 20 Paź, 2009

nie ma co beta jest kozak :) wybierz sie z nami kiedys do lublina/radomia/biłgoraju :) polatasz sobie po torze z mniejszym budżetem niż na poznań :)
Anonymous - Wto 20 Paź, 2009

--orzech-- napisał/a:
przejechać się nie dam bo raz juz kumplowi dałem
http://www.youtube.com/watch?v=jlcfqIyyjsI


Okazuje się, że i na kresce trzeba ogarniać auto :rotfl:

Anonymous - Wto 20 Paź, 2009

to że drogo na poznaniu nie znaczy że tam w końcu się nie zadomowie.... auto składałem ponad 5 lat więc poczekam jeszcze ten rok dwa....

ale wymienione przez Ciebie tory chętnie odwiedze w saxo ;)
kupie żonie tylko jakieś oponki na tor ;)

pytanie czy pompa wspomy i fotel kierowcy wytzrzyma takie zabawy

kubas - Wto 20 Paź, 2009

wspoma wytrzyma a czemu ma nie wytrzymac ? :) a fotel hehe tez tylko noga cie bedzie bolala potem od zapierania sie w zakretach :rotfl:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group