Przem_106 - Nie 09 Wrz, 2012 Gratulacje! W ten weekend z rajdach zwycięzali Kajetanowicz, Hołek, Kubica, Sąsiadek. Doborowe towarzystwo martin.h - Nie 09 Wrz, 2012
Koto napisał/a:
No kutwa, gratulacje!
"Druga pętla Rajdu Katowickiego należała do Adama Wrocławskiego. Kierowca znany z RSMP, najszybciej przejechał OS 4 i 5, a na MPGK ustąpił o 0,2 sekundy Markowi Sąsiadkowi, jadącemu 190-konnym Clio RS z 2Brally."
że co?
Marek miał wspólny serwis z Adamem, a Adam jechał Clio z 2brally, pewnie dziennikarzyny pokręciły 106 - Nie 09 Wrz, 2012 niech pisza sprostowanie GeKo - Nie 09 Wrz, 2012 Auta z 2B rally to 190KM w clio widzialy ale u Marka
Chyba się zatrudnię jako Endżiner u Marka Marek23 - Nie 09 Wrz, 2012 Kurde, jutro opisze co i jak, bo mega mialem pod ogrke na tym rajdzie. Ale duzo sie nauczylem, a propo jazdy ze szpera, nawrotow, bilsteina, cisnienia w oponach i tego,ze przy kibicach nie ma sie co napalac, bo od razu idziesz w zielone. Ogolnie szalu nie bylo,ale gdzies tam byly przeblyski, moze bedzie lepiej na gliwickim odnosnie samej jazdy.... Dzieki Geko za rade z cisnieniem, Was i Martinh za kibicowanie. No i mlody tez byl WuRC - Nie 09 Wrz, 2012 Gratulacje Niemy - Nie 09 Wrz, 2012 Gratuluję Maras!! olek - Pon 10 Wrz, 2012 rewelacja, gratuluje! Jakarti - Pon 10 Wrz, 2012 Brawoooo, gratulacje!Jacek - Pon 10 Wrz, 2012 gratki, tak trzymaj!Marek23 - Pon 10 Wrz, 2012 Ogólnie czuć było,że jestem nie rozjeżdzony. 1 oes mi wogóle nie leżał. Połowicznie przez to,że na zapoznaniu był burdel i nie wiedziałem, gdzie będzie jakiś słupek, gdzie nie i słabo miałem parę miejsc opisanych.
Do tego R888 było w stanie Januszowym i subiektywnie patrząc z perspektywy z przed 4 miesięcy na Mikołowskim trzymało dużo gorzej. Do tego za dużo ciśnienia w oponie(thx Geko) i na 1 oesie nie skręcało, do tego ja nie wiedziałem do końca jak idzie trasa w sensie doboru toru jazdy. I jeszcze pod koniec, przed metą nie pokleiło na takim wolnym wąskim zakręciku i musiałem celować miedzy drzewa, tam gdzieś sobie chwilę w lesie jechaliśmy i z powrotem między drzewkami na drogę. Porażka.
2 oes odwołany, wolny przejazd, pilot, pomimo,że bardzo dobry, twierdził,że tu w paruru miejschach trzeba zwolnić, bo Bilstein tego nie przeniesie i będzie słąbo.
3 oes, taki bardzo kręty, prawie,że ksjowy, nie zmierzyli czasu, jakiś bład organizatora.
1 pętla porażka.
4 oes( czyli ten 1) to niezła jazda, ale straty na nawrotach, gdzie jednak konkurecncja szłą z 1 biegu, a ja z 2 , bo mając nową krótką skrzynką chciałem fure oszczędzac. Do tego trzymanie opon lepsze po spuszczeniu 0,3 bara, ale opony jak się potem okazało było już na ograniczniku i auto mi odpływało.
Oes5 strata na 2 nawrotach, bo nie mając ręcznego musiałem zwalniać do zera i jeździć po krawężnikach. Do tego szybkie partie pojechałem zachowawczo, bo pilot,itd i w sumie długo w furze nie siedziałem.
6. Wygrany na jakeś dziesiętne z konkurencją, w sumie się zdziwiłem,ale spoko.
7. Na mieście słabo, auto źle układało się w zakrętach 3 i 4kowych. Myślę,ze to wypadkowa słabej opony,zawiasu, złego ustawienia korektora hamowania i średniej adaptacji kierowcy do wyżej wymienionych warunków. Do tego nawroty słabo, a wręcz bardzo słabo, no i wylot w pakru miejskim przy kibicach. Na szczęscie idealnie pomiedzy jakieś tam krzewy i na bogato zryty trawnik. Więc bieda.
8. Strat na nawrotach, full atak na szybkiej partii, momentami zł 160-170 na wyrypie obok oczyszczalni. Wygrany oes minimalnie z Wrocławskim w clio na Ohlinsie, kłówce.
Biorąc pod uwagę,że zna ten oes bardzo dobrze i że na nawrotach na pewno mu oddałem z 1 sek, to było ok.
9. 2 czas, klepneła nas bmw. Czas z 3 oesu nadany ze sredniej z 6 i 9.
Ogólnie robiłem mega dużo błedów, momentami jechałem bardzo średnio, błędy w opisie.
Wrocławski i Marcok byli szybsi ogólnie. Jeden dostał karę, drugi miał awarię. Cieszy jedynie to,że na tym bardziej rajdowym oesie zrobiłem najlepszy czas. Ogólnie szału nie ma, ale znów po 4 miesiącach bez żadnego upalania, poza 6 km w astrze na jakimś placu, to wstydu nie było.
W pimpie bede miał troche pytań a propo fury..pum - Pon 10 Wrz, 2012 gratulacje - dobrze się czyta jak ktoś rajduje i nie pisze "huh udało się dojechać".
A jak sam rajd? Dużo rajdu w rajdzie czy raczej większy sprint? Po mapkach i materiałach video wygląda gorzej niż zeszłoroczny transportowca, chyba jakoś w kato nie są w stanie zrobić konkretnej rundy rd-3l no name - Pon 10 Wrz, 2012 Gratulację.
Tak oglądam ten filmik i niektóre odcinki słabo zabezpieczone
Czy to słońce i czyściutka szyba czy kolo z saxo jedzie z otwartą,
ujęcie jak postawiło go bokiem w 1:48 ?