Renault z Seatem zrobili auto we współpracy tak jak PSA z Fiatem dostawczaki ?
Nic mi na ten temat nie wiadomo, chyba nie.
Ja porównałem te dwa wozy jedynie z powodu, ze ten seat według mnie już spojnie może konkurować z 4 drzwiowym clio 'sportem'was79 - Śro 28 Lis, 2012 Kurde, za nową rav4 będę się bał stać na światłach i dłubać w nosie, bo ona tak natrętnie obserwuje
siema - Śro 28 Lis, 2012
W latach 70 i 80 był obiektem westchnień niejednej rodziny. Pierwszy samochód na polskich drogach z hamulcami tarczowymi - były tak skuteczne, że w prasie publikowane ostrzeżenia dla innych kierowców.
Dziś, 28 listopada 2012 roku obchodzi swoje 45 urodziny! W czasie 25 lat produkcji z taśmy montażowej zjechało 1 445 699 dużych fiatów. Eksportowane były między innymi do Jugosławii, Czechosłowacji, Anglii, Francji, Egiptu, Austrii, na Wyspy Kanaryjskie a nawet do Japonii.
Wszystkiego najlepszego
wow znajdz sprzeglo ktore taki skok niuta przeniesie PiTT - Czw 06 Gru, 2012 jeździłem dzisiaj GT86
początkowo sceptycznie podchodziłem do tego auta, z zew. średnio mi się podobało, myślałem że to kolejna plastikowa zabawka jak reszta pseudosportowych aut które wyrosły na rynku jak grzyby po deszczu
pierwsza przymiarka była 2 dni temu, wtedy jeszcze nie jeździłem, tylko wsiadłem i pomacałem drążek
całkiem nieźle pomyślałem, czekałem na dzisiejszą jazdę
najpierw na prawym z kierowcą z salonu, wrażenia bardzo pozytywne, fajnie trzymające fotele i całkiem sporo miejsca dla kierowcy i pasażera
z tyłu można posadzić kurtkę puchową i ew. 4-pak browca
zawias bardzo sprężysty, ale świetnie wybierający nierówności, zapewne "małe" 17" odgrywają tutaj dużą rolę
dobra, koniec jazdy na prawym... zamieniamy się miejscami, szybkie ustawienia i jazda
początkowo delikatnie sprawdzam elastyczność, jest ok, nie ma co się rozwodzić
układ kierowniczy bardzo precyzyjny, pozycja za kierownicą super, widoczność bez zastrzeżeń
dźwięk silnika przeciętny w zakresie do 4 tyś. więc jak to mawia Rasta... ŁYCHA!
pod czerwonym przepięcie na 3, jest mistrz, dzwięk robi robotę, biegi wchodzą idealnie z charakterystycznym dla hond kliknięciem i od razu wyrywa do przodu... można się uzależnić od wiecznego kręcenia pod czerwone i machania drążkiem
na papierze osiągi nie zachwycają, ale na ulicy naprawdę potrafi zaskoczyć
wnętrze bardzo pozytywne jak na japońca, deska jest już miekka i ma całkiem miłą fakturę
pozostałe elementy nie rażą w oczy... no może fabryczne audio z navi mogłoby być nieco lepiej dopasowane... może to kwestia ustawienia, ale jak dla mnie ekran zbytnio daje po gałach a co dopiero w nocy na trasie...
ogólnie jaram się tym autem, wizualnie też już się przekonuję, jakby tak położyć go nieco na glebie i dać lepsze koło + maznąć tylne lampy na czerwono to byłby absolutnym mistrzem i w kasie do 120k byłby całkiem mocnym graczem
czyli jak Venom GT "na bazie" Lotusa przyspiesza w 19sek od 0 do 370km/h Bart - Pią 07 Gru, 2012 Rasta go leje używając tylko nieparzystych biegów!GeKo - Pią 07 Gru, 2012
PiTT napisał/a:
ale jak dla mnie ekran zbytnio daje po gałach a co dopiero w nocy na trasie...
Jechałem 2h w trasie nocą. Nie zaobserwowałem tego. Skrzynia mistrz, poduszki silnika twarde dlatego tak fajnie szarpie do przodu po zmianie biegu, niestety mocowo to jakieś nieporozumienie, to auto nie przyśpiesza tak jak wygląda. Także może zaskoczyć lepiej na światłach nie dać się sprowokować, bo można na następnych być zmuszonym ustawiać radio PiTT - Pią 07 Gru, 2012 kurde... czy ktoś jeszcze nie jeździł GT86?
myślę że póki co taka moc jest do zaakceptowania, ale wiadomo że fajnie jakby było nieco więcej
ogólnie jak na 200KM i 1250kg wagi to osiągi nie robią wrażenia... 7.6 to wynik raczej mizerny jak na auto "sportowe"M - Pią 07 Gru, 2012 Ja nie jechałem. Swoją drogą to bym się przejechał GT-Rem niż tą tojotką anjas - Pią 07 Gru, 2012 ja też nie jechałem