Anonymous - Pią 11 Paź, 2013 2 małe aluminiowe Teowniki podklejone od spodu na b.mocny klej wystarczą .rasta - Pią 11 Paź, 2013 Śaden klej nie utrzyma, nit lub śruba to jedyne rozwiązanie.
Tylko co za kretyn to projektował i co w sytuacji jak się tak zamontuje:
faldzip - Pią 11 Paź, 2013 no ale to chyba nie musi byc jakas super kosmiczna technologia skoro takie najprostsze wersje tez się jakoś chyba sprawdzają:
dlatego ekspercko oceniam, ze przewiewu na wylot nie musi byc i jedyny problem to sztywnosc tego wlotu - na oko wyglada na grubosc papieru - wiec moze lepiej nie robic mu dziury z tylu?rasta - Pią 11 Paź, 2013 No włąsnie sam nie wiem qarwa was79 - Pią 11 Paź, 2013 Ja bym do twojego dał wzmocnienie od środka, i bez przewiewu. Wtedy nic ni będzie drgało. Drobny pręt odpowiednio dogiąć i przykleić od środka. Kształt takiego wzmocnienia mogę Ci pokazać na przykładzie i tyle.Kamill - Pią 11 Paź, 2013 Jak dasz bez przelotu, to zawsze możesz wrócić i przykręcić po staremu, spróbuj, przykręć szczelnie i się przejedź. Mam jakieś alu profile w garażu, jak będziesz coś potrzebował, mam taki jeden cienki 4x4x4mm U i jakieś płaskowniki i kątowniki.GeKo - Pią 11 Paź, 2013 Raściak podeślij to do mnie dolaminuje Ci 2-3 warstwy ręcznie i nabierze sztywności.rasta - Pią 11 Paź, 2013 GeKo, no właśnie zareklamowałem górny element i otrzymałem nowy znacznie grubsze przez co jest o wiele sztywniejszy niż poprzednio. Co nie zmiena faktu że i tak w rękach się gnie.
Na razie daszek zamontowałem bez robienia szczeliny z tyłu ponadto oprócz nitów dodałem silikon uszczelniający. Testy na obwodnicy wypadły pozytywnie jest znacznie ciszej i na razie nic nie wpada w rezonans. Po weekendzie się okaże czy zda to swoje zadanie.Koto - Pią 11 Paź, 2013 Może wycięcie większego wylotu by pomogło? Coś w ten deseń
Jaco - Pią 11 Paź, 2013
Koto napisał/a:
Może wycięcie większego wylotu by pomogło? Coś w ten deseń
Obrazek
Też o tym myślałem, ale to jednak dwie zupełnie inne konstrukcje, jak by sobie Rasta walnął takie wycięcie to by mu padało prosto do wlotów no i nie ma niczego co by "łapało" to powietrze( ten z fiesty jest "troszkę" bardziej rozbudowany )
Najlepsze chyba będzie rozwiązanie zaproponowane przez Was`a. Czyli usztywnić górny daszek, i poskładać bez szczeliny, uszczelnienie sylikonem dookoła tej części przynitowanej powinno pomóc przy szumie i jakiś przeciekach.
Ja bym jeszcze przysłonił te wloty jakaś gąbką ( taką mniej zbitą), żeby jakiś syf i owady wyłapywała zanim trafią do wewnątrz.GeKo - Pią 11 Paź, 2013 kurde przecież wystarczy dolaminować kawałek pianki z airexu, która waży tyle co pierd nietoperza i zrobi się sztywne jak tafla szkła.
A jaka grubość była na początku?korek171 - Pią 11 Paź, 2013 Panowie a orientuje się ktoś jak taki bajer ma się do homologacji w saxo ??? Tylko kit car, czy dopuszczalne w A-grrasta - Wto 15 Paź, 2013 Dobra, testy na autostradzie oraz Torze Poznań zaliczone.
Daszek zamontowałem ostatecznie tak:
Jak widać na foto nie zostawiłem szpary z tyłu daszka. Oprócz nitów uszczelniłem go za pomocą silikonu uszczelniającego do szyb. Jest nieporównywalnie ciszej niż za pierwszym razem. Przy prędkości przelotowej tak 120-150 km/h jest naprawę ok.
Vmax tez był testowany (>250 km/h), nic nie odpadło, nic nie zaczęło furczeć ani wpadać w rezonans. Wreszcie mogę stwierdzić, że jest ok. Za pierwszym razem zdecydowanie daszek był za cienki.