Marek23 - Czw 23 Sty, 2014 A gdzie moge schamowac auto w Krk? Czy trzeba jechac do Kato?
Co do mocy nawet nie spytalem. Ale z tego co kojarze takiego auto ma wypluc pewno ze 150 koni spokojnie zestrojone. Bez strojenia pewno bedzie pare kucy mniej.106 - Czw 23 Sty, 2014 najblizej siebie i mechanika masz http://www.detech.pl/
wyniki powtarzalne, jako przed i po sie nada. robilem tam kilka pomiarow.
jak za glowice 16v, walki + robocizne i czesci typu uszczelka, plyny, filtr, olej to cena smiesznie niska...Marek23 - Czw 23 Sty, 2014 Ok, a na zimówce 165 się schamuje czy mogą być jakieś problemy z przyczepnością?106 - Czw 23 Sty, 2014 na 175/55/15 hamowalem. na 165 nie mam pojecia.Mrozu - Czw 23 Sty, 2014 a te wałki to przerabiane seryjne czy coś innego? Głowica zostaje na seryjnych zaworach czy na większych?, bo zastanawiam się nad zaworami takimi jak były w Xsara 1.6 110km i nie wiem czy warto czy nieGeKo - Pią 24 Sty, 2014
Marek23 napisał/a:
A gdzie moge schamowac auto w Krk?
Niepołomice Termanowscy.pl Chyba najlepsza hamownia w okolicy Krk.
Ja Detechu nie polecam, wręcz odradzam.Marek23 - Pią 24 Sty, 2014 A już nie dopytałem o tych wałkach. Zawory zostają. Pewno można zmienić,ale mam jeszcze tyle innych rzeczy do zapłacenia a propos saxo i ogólnie startów,że tne koszty.jarek-malopolska - Pią 24 Sty, 2014 Marku ja tez ci odradzan deTech hamowalem tam sie w zimie 165/65/14 i auto najnormalniej w swiecie sie panu slizgalo a on twierdzil uparcie ze jest zaburzona praca wtryskow czy cos takiego. Reszta hamownii raczej po drugiej stronie Krk tak ze ci termanowscy co sa w stefie przemyslowej w niepolomicach najlepsza opcja z tej strony Krakowa. Mrozu oto co Maras napisal jest na seryjnych zaworach bo tak jest w homo ze nie moga byc wieksze walki maja zmienione krzywki ale dawca sa seryjne to jest replika walkow z saxo challenge Bad-i - Pią 24 Sty, 2014 Marek dobrze ze zostajesz przy seryjnym zaworze, z wiekszym mial bys problem z homologacjaMarek23 - Sob 25 Sty, 2014 Ja aż tak grzebać nie chcę. Na razie tyle, za rok jak nie będzie zmiany auta lub budżetu a wypożyczanie to będę dalej dłubał. Ale jakbym miał mieć 150 koni w saxo, to ku,rwa sorry, mi to styka. Jeszcze z moją gorącą głową Mrozu - Sob 25 Sty, 2014
jarek-malopolska napisał/a:
Mrozu oto co Maras napisal jest na seryjnych zaworach bo tak jest w homo ze nie moga byc wieksze walki maja zmienione krzywki ale dawca sa seryjne to jest replika walkow z saxo challenge
Dzięki za info Mrozu - Nie 26 Sty, 2014 jeszcze jedno pytanie ile u nich kosztują same wałki?acik666 - Nie 26 Sty, 2014 wałki ok 700 oddajesz seryjne w zamian, wałki są z rewaru k/Krakowa, mam takie wałki u siebieMrozu - Nie 26 Sty, 2014 dzięki bardzo za infoMarek23 - Pią 14 Mar, 2014 Polecam Rasart, nie jest drogo, wiedza większa niż w fabryce, robia dobrze i na czas.