Anonymous - Nie 09 Gru, 2007 Jesli sie robi to z głową to napewno cos da zrobienie wydechu:
u mnie jest takie cos w tej chwili:
- kolektor 6:2:1 wyjscie 2,5 cala
- rura 2,5 cala przelot
- tatelnia 2,35 cala
- rura 2,35 cala przelot
seryjnie są 3 tłumiki i kat, hamownia powie prawde ile to dałoStacho - Nie 09 Gru, 2007 Powiem na pewnym przykładzie.
Mamy obok Lublina takie Clio 1.8 16V i gościu robiąc tam przelot stracił 7km czy to możliwe ?
Czy poprostu coś źle zrobił ?CHRZANEK - Nie 09 Gru, 2007
Stacho_16V napisał/a:
gościu robiąc tam przelot stracił 7km czy to możliwe ?
Tak !
Optymalny wydech to wynik obliczeń.
Czasem zbyt swobodny przepływ spalin tylko pogorsza sprawę.
W N/A oczywiście.106 - Nie 09 Gru, 2007 w kadecie po odetkaniu wydechu moc spadla ze 170 do 14x KM Stacho - Nie 09 Gru, 2007 Dlatego CHRZANEK chce zrobić wydech na 2 lub 2,25 z kwasówki na 2 tłumikach przelotowych przybliżające seryjne wymiary kata i tłumika przelotowego żeby nie utracic jako takiej mocy..Anonymous - Wto 22 Lip, 2008 Cześć
szykuje sie do załozenia końcowego przelotu
do wyboru mam tłumiki o średnicy rury wlotowej 54mm i 60mm
pytanie: czy autu jest wszystko jedno jaki założe?:) (w przełożeniu na osiągi)saxorulez - Wto 22 Lip, 2008 sam końcowy tłumik to poza dźwiękiem bardzo niewiele zmieniaAnonymous - Śro 23 Lip, 2008 mialem nadzieje że jak już zrobi sie przelot na dwoch tłumikach bez kata
to juz jakas poprawa będzie
w takim razie bez rożnicy który tłumik wybiore?Loko - Śro 23 Lip, 2008 Z tych dwóch dajesz weź węższy, 60 to będzie zdecydowanie za dużo, 54 to juz też raczej dużo.saxorulez - Śro 23 Lip, 2008
zed napisał/a:
mialem nadzieje że jak już zrobi sie przelot na dwoch tłumikach bez kata
to juz jakas poprawa będzie
w takim razie bez rożnicy który tłumik wybiore?
różnica jest jak robisz to porządnie, z jednego elementu , rury gięte nie spawane i odpowiedniej wielkości tłumiki
jak zrobisz za szeroko to będziesz miał dużo mocy gdzieś tam przez moment w wyższy m zakresie obrotów, a ty do KJS potrzebujesz dużo mocy szczególnie w średnim zakresie obrotów bo to jest często potrzebne do wyjścia z nawrotu...
wiec nie przesadzał bym ze średnicamiLoko - Śro 23 Lip, 2008
saxorulez napisał/a:
zed napisał/a:
mialem nadzieje że jak już zrobi sie przelot na dwoch tłumikach bez kata
to juz jakas poprawa będzie
w takim razie bez rożnicy który tłumik wybiore?
różnica jest jak robisz to porządnie, z jednego elementu , rury gięte nie spawane i odpowiedniej wielkości tłumiki
A ja spotkałem się z inną teorią, ze rury powinny być spawane i potem spawy powinny być polerowane, bo jak się gnie rure, to przestaje trzymać średnice, robi sie z niej jajo na zagięciach i to podobno źle wpływa na przepływ spalin.CHRZANEK - Śro 23 Lip, 2008
Loko napisał/a:
rury powinny być spawane i potem spawy powinny być polerowane,
No kwasówki to na giętarce nie zegniesz saxorulez - Śro 23 Lip, 2008
CHRZANEK napisał/a:
No kwasówki to na giętarce nie zegniesz
Loko napisał/a:
A ja spotkałem się z inną teorią, ze rury powinny być spawane i potem spawy powinny być polerowane, bo jak się gnie rure, to przestaje trzymać średnice, robi sie z niej jajo na zagięciach i to podobno źle wpływa na przepływ spalin.
Tak mówią Ci co nie mają sprzętu...
Przez moje łapy przewaliło sie trochę wydechów i lepszych i gorszych i uwierzcie mi że są techniki takiego gięcia że zachowuje się średnicę (bez zmiany kształtu)mi - Czw 24 Lip, 2008 mój magnex przeleżał u mnie pod biurkiem prawie rok, więc zdążyłem mu się kilka razy przyjrzeć - da się wygiąć bez zmiany średnicy, zdecydowanie się da!Anonymous - Czw 24 Lip, 2008 narazie chce zostać przy seryjnej średnicy, tylko mieć przelot
myslalem zeby zalożyć okragłą puszke m-tech'a
coby darło ryja kiedy trzeba i kiedy trzeba nie przeszkadzało:)
ale jak już wcześniej wspomniałem łudziłem się ze taki zabieg coś da