pit - Pią 07 Maj, 2010 Ja u siebie montowałem tak i tak. Wniosek jest taki że auto przestało skręcać po zamontowaniu rozpórki. Przód wyjeżdza bokiem.
Mowa o jeździe w mieście oraz o prędkościach do 100km/h.jarek-malopolska - Pią 07 Maj, 2010
arssss napisał/a:
jak rozwiążesz problem z tym czerwonym czymś
Chyba jedyne sensowne rozwiązanie, przeglądaąc zdjęcia z forów -> 95% aut ma to przesunięte w to miejsce..
to napisz jak rozwiązałeś problem z przewodami od klimy;d
speed555 napisał/a:
ja tez mam problem z przewodami od klimy z ta rozporka racelanda, wiec tez poprosze o pomoc:)
Ten problem tez rozwiązałem..wywaliłem klime Jest szybko, lekko i ekonomicznie, a na powaznie pisząc nie dogrzebałem się zadnej foty na której byłaby zamocowana rozpórka RACELAND-a wraz z przewodami od klimy więc może po prostu się tego nie da pogodzic... nie moge wam pomoc.. pit - Pią 07 Maj, 2010 O co chodzi z tą klimą, że przewody się przecierają? czy nie wchodzi?
Kuzyn zapakował bez problemu.
http://img216.imageshack.us/i/rozpurka1.jpg/
chyba że przewody inaczej idaarssss - Pią 07 Maj, 2010 jak przymierzałem to wygladało to tak jakby przewody całkowicie przeszkadzaly w montazu moze na sile sie da to tam wcisnac trzeba sprawdzic;dkubas - Sob 08 Maj, 2010
pit napisał/a:
Wniosek jest taki że auto przestało skręcać po zamontowaniu rozpórki. Przód wyjeżdza bokiem.
was79 - Nie 20 Cze, 2010 Pytanie: czy jest sens dopłacać x2 za możliwość regulacji rozpórki górnej z przodu(śrubą). Obie sparco dedykowane do TS'a - sztywna ~200 zeta, regulowana ~400 zeta?bizon - Nie 20 Cze, 2010 jak masz krzywa bude to warto was79 - Nie 20 Cze, 2010 buda prosta, auto bez dzwona, przebieg 72kkm.bizon - Nie 20 Cze, 2010 pytanie jest eksperckie, wiec myslalem, ze ktos sie pokwapi, ale skoro nie...
ja u siebie mam oba rodzaje. jedyna roznica miedzy nimi to taka, ze czasem jak rozbieram auto i mam zly dzien, to mi przychodzi do glowy, ze moze ta regulowana jest zle ustawiona i jakby ustawic ja inaczej z ta druga nie ma takich problemow
dla mnie, jesli auto nie jest jakas spawana wydumka lub jakims projektem, w ktorym ktos udowadnia, ze 1mm w ta lub w druga ma znaczenie, to moze byc zwykla. i tansza, i mniejsza szansa, ze cos sie spier.doli, i do tego czlowiek nie ma second thougths
wzywam ekspertow do poparcia lub nie M - Nie 20 Cze, 2010 ja mam seryjną od vtiJanusz - Nie 20 Cze, 2010
eM napisał/a:
ja mam seryjną od vti
ja chciałem założyć seryjna od Matiza ale nie pasuje Bonczek - Nie 20 Cze, 2010 Bo od Matiza vti trzeba było was79 - Pon 21 Cze, 2010 Bizon dzięki! dla tego Pana powinno byc pomook koma600 - Śro 09 Lis, 2011 Harmonia między ramą pojazdu a prowadzeniem:
Nadwozie jest podpierane przez 4 koła i 4 amortyzatory. Podczas jazdy po wyboistej drodze, wstrząsy absorbowane są przez amortyzatory. Jednak jeśli nadwozie nie jest wystarczająco mocne by wspierać amortyzatory, wstrząsy nie będą skutecznie absorbowane przez amortyzatory, lecz przejdą na nadwozie, powodując jego wyginanie się. To samo będzie się działo w zakręcie. Nadwozie będzie się skręcać poprzez działanie siły przenoszenia ciężaru. Efektem będzie trudne prowadzenie pojazdu oraz jego nieprzewidywalne zachowanie się podczas jazdy.
Przed:
Część wstrząsu przenosi się na nadwozie powodując deformację mocowania koła i dolnej części zawieszenia.
Po:
Zaopatrzony w rozpórkę górną i dolną UR oba kierunki wstrząsów
są zneutralizowane.
Podczas wejścia w zakręt
Przed:
przeniesienie ciężaru i inne siły działają na jedną stronę pojazdu powodując niestabilne prowadzenie i zwiększając wychylenie pojazdu.
Po:
siły będą rozproszone przez rozpórkę górną i dolną UR, stabilizując pojazd i zapewniając doskonałe prowadzenie.
Fender Bar (wzmocnienia montowane pod błotnik)
Przed:
Łączenie A-pillar i przedniej części nadwozia jest wypychane i skręcane poprzez zwiększoną siłę wstrząsów, powodując uszkodzenia nadwozia.
Po:
Fender UR rozproszy siły działające w tym miejscu i wzmocni tą część pojazdu zapobiegając dalszym zniszczeniom, oferując przy tym stabilne prowadzenie. Zalecane użytkownikom sportowych amortyzatorów.
Boczna rozpórka dolna:
Przed:
Na nierównej, wyboistej drodze, centralna część nadwozia będzie wyginać się na różnych poziomach powodując przeniesienie ciężaru pomiędzy przodem i tyłem pojazdu.
Po:
Boczna rozpórka UR stabilizuje przenoszenie ciężaru między przodem i tyłem, a także zminimalizuje potencjalne uszkodzenia przy bocznym uderzeniu (!)
Anti-Roll Bar (stabilizator):
Przed:
Podczas manewru skrętu, przeniesienie ciężaru powoduje niebezpieczne wychylenie się całego pojazdu powodując jego uciekanie w skręcie, co z kolei utrudnia prawidłowe wejście w zakręt oraz osłabia reakcję pojazdu na kierowanie nim.
Po:
Zmodyfikowana, nowa wersja anti-roll bar’a UR o wiele skuteczniej zapobiega uciekaniu pojazdu w skręcie, doskonale redukuje wychylenie i dodatkowo stabilizuje pojazd.
Zaczerpnięte z VagRadom.plwas79 - Śro 09 Lis, 2011 Zdobywasz: puchar za suchar!!!