lenny - Czw 01 Mar, 2007 eee.... OT jakies??
Marek23 - Czw 01 Mar, 2007 RS4 kozak, ale na dupowóz znalazłbym coś bardziej lansiarskiego... A do Sportu to się nie nadaje gt340 na krętym kładzie go na kolana.
PS. Strare RS4 miało lepszy silnik, w nowym potrzebujesz litr oleju na 1000km.Anonymous - Czw 01 Mar, 2007 silnik zgodnie z moda jest wolnossacy, zeby byla konkurencja z zawsze wolnossacym M3...a w malych autkach zaczynaja dawac 1,6T, zeby byla konkurencja z normami spalin i dystrybutorem :566:
Marek, skad wniosek, ze RS4 dostanie baty od lancera na kretym??Wcale to nie jest pewne M3 tez bierze olej Marek23 - Czw 01 Mar, 2007
kaloh1 napisał/a:
Marek, skad wniosek, ze RS4 dostanie baty od lancera na kretym?
Evo 340 na torze było sekundę wolniejsze od nowego porsche turbo. Evo jest lżejsze i napęd jest nastawiony tylko na sport, na torze powinno zlać RS4. A w warunkach polskich, jakimś oesie to RS4 dostanie jak małe dziecko, bo nie można w nim hamować lewą nogą i generalnie nie jest to samochód na warunki oesowe.
M3 bierze olej, ale nie tyle i na równym torze klpenie RS4, choćby ze względu namniejszą wagę i tył napęd(na suchym i równym rwd to najlpesze rozwiązanie).
Audi nie robi stricte sportowych samochodów i to już od wielu lat... Jeździłem starym s4,itd... fajnie, ale tym nie polecisz grubo na serpentynie, niemiaszki to zrobili na autostradę i tle.
kaloh1 napisał/a:
silnik zgodnie z moda jest wolnossacy,
I stawiam stówę, że stare RS4 w serii nie jest wolniejsze na krętym, a po chipie za 100 euro znika nowemu. Ale wyglądowo mi się ta nowa RS4 w sedanie podoba, nie powiem... Na lans tak, na upaanie stanowczo nie.CHRZANEK - Czw 01 Mar, 2007 DLaczego w/w samochody mają brać olej ??? (sorx za pytanie z innej beki)
Czy chodzi o "luźne" pasowanie tłok/cylinder ??Anonymous - Czw 01 Mar, 2007 moze tez o wysilenie i wysoki stopien sprezania??Nie wiem, podlacze sie pod pytanie.Anonymous - Czw 01 Mar, 2007 aha czyli juz chyba wszystko zostalo napisane o nowym typerku
macie gadane jak baby Marek23 - Czw 01 Mar, 2007 A co ja Ci drogi ziomie mam napisać o Type R? Że waży 1336kg, więcej już mi nikt nie musi mówić... Myślałem, że za parę lat bym taką używkę przytulił, ale nie po to trzymam wagę i ustawiam się ze szczupłymi kobitami, żeby mieć auto z 200kg nadwagi.
kaloh1 napisał/a:
moze tez o wysilenie i wysoki stopien sprezania??Nie wiem, podlacze sie pod pytanie.
Audi po prostu tak się "udał" ten silnik, już w EVO i Top Gear o tym pisali, że takiego brania oleju jeszcze nie widzieli. Ale poza tym silnik jest bardzo udany, choć wiadomo,że 2,7 biturbo go klepie...Anonymous - Czw 01 Mar, 2007 ale wez pod uwage, ze M3 tez bierze olej i subiektywnym uchem jak sie go odpali na zimno to chodzi jak stary diesel a czy na torze klepie to nie wiem, z tego co slyszalem, to nowe RS4 jest duzo bardziej nadsterowne niz poprzednik, ktory byl nadto podsterowny w lukach, jak wszystkie quattro.. GOKART - Czw 01 Mar, 2007
Marek23 napisał/a:
I stawiam stówę, że stare RS4 w serii nie jest wolniejsze na krętym, a po chipie za 100 euro znika nowemu. Ale wyglądowo mi się ta nowa RS4 w sedanie podoba, nie powiem... Na lans tak, na upaanie stanowczo nie.
nie żartuj sobie... stare RS4 ryło dziobem przy każdym konkretniejszym zakręcie. Gigantyczna podsterowność brała się z tego że ta V6 biturbo wcale lekka nie była a umiescili ja przed przednią osią... nie mówiąc o heblach które przegrzewały się błyskawicznie ... po 3 okrazeniach przygotowany seicento sporting bedzie lepiej hamował.
Nowa V8 4.2 zamontowana w nowym RS4 waży podobnie jak stara V6 2.7 no i w koncu poradzono sobie jako tako z podsterownością. Auto jest na pewno bardzo szybkie ale nie zmienia to faktu że jazda nim nie jest tak ekscytujaca jak chociażby M 3-ójką. Jezeli kupować sporotwe autko to nie po to żeby się eksytować jego osiągami, przyspieszenim i osiąganą prędkością maksymalną tylko do dawania mnnnnóstwa przyjemności z jazdy Marek23 - Czw 01 Mar, 2007
kaloh1 napisał/a:
ale wez pod uwage, ze M3 tez bierze olej
Każde auto bierze, ale RS4 przoduje i to grubo...
GOKART napisał/a:
nie żartuj sobie... stare RS4 ryło dziobem przy każdym konkretniejszym zakręcie. Gigantyczna podsterowność brała się z tego że ta V6 biturbo wcale lekka nie była a umiescili ja przed przednią osią... nie mówiąc o heblach które przegrzewały się błyskawicznie ... po 3 okrazeniach przygotowany seicento sporting bedzie lepiej hamował.
Nowa V8 4.2 zamontowana w nowym RS4 waży podobnie jak stara V6 2.7 no i w koncu poradzono sobie jako tako z podsterownością. Auto jest na pewno bardzo szybkie ale nie zmienia to faktu że jazda nim nie jest tak ekscytujaca jak chociażby M 3-ójką. Jezeli kupować sporotwe autko to nie po to żeby się eksytować jego osiągami, przyspieszenim i osiąganą prędkością maksymalną tylko do dawania mnnnnóstwa przyjemności z jazdy
Stary rył przodem, ale nowy chyba cięższy jest. Heble w starym wyglądają kozak i ciężko mi uwierzyć, że się przegrzewają. Poza tym slow in,fast out. I tu biturbo klepie nowego, bo jest bardziej elastyczny, a niestety nie zawsze w nowym RS4 będziesz miał optymalne obroty, by wyjść pełnym piecem. W starym przedział obrotów takowych jest szerszy z racji tego, że to turbo. A skoro oba są AWD, to z problemów z trakcją nie ma, więc nawet na jakimś nawrocie dobre mieć pełen odpał pod nogą.
kaloh1 napisał/a:
a czy na torze klepie to nie wiem, z tego co slyszalem, to nowe RS4 jest duzo bardziej nadsterowne niz poprzednik, ktory byl nadto podsterowny w lukach, jak wszystkie quattro..
Na krętym torze M3 wygra, waga, napęd ze szparę, cudów nie ma. Audi ma zajebisty marketing i piękne bajki ludziom opowiada, jakie to oni sportowe auta robią, a to wcale tak nie jest.
Gokart, zgadzam się, fun z jazdy najważniejszyGOKART - Czw 01 Mar, 2007
Marek23 napisał/a:
I tu biturbo klepie nowego, bo jest bardziej elastyczny, a niestety nie zawsze w nowym RS4 będziesz miał optymalne obroty, by wyjść pełnym piecem...
ja to wszystko wiem że turbo, że potencjał, ze wiecej niutków w szerszym zakresie obrotów ale ja bardzo chętnie bym pokrecił 8 cylindrów do 8 tysięcy obrotów , yeah a wydawany przy tym dzwiek - Audi powinno go sprzedawać na płytach - i w tym upatruję wiecej miodu dla duszy i przewagę nowego nad starym
P.S. Siedziałem sobie w nowej RS4 -ce na tragach motryzacyjnych w Lipsku (w kwietniu beda kolejne) i warto powiedzieć że siedzenia ma zacne ale zeby się wygramolić z tego kubełka to trzeba się nieźle wygimnastyowaćnox - Czw 01 Mar, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=3lxK56kShkQAnonymous - Czw 01 Mar, 2007 Marek, mialem na mysli stare RS4 a nie M3 i jak widzisz nie tak od razu klepie nowe, napisales, ze stare klepie nowe. A co do M3 to choc odrobinke mokra nawierzchnia i M3 juz taki kozak nie jest, obejrzyj porownanie 5th gear, tu masz link:
a tu hockenheim i M3 vs RS4, albo RS4 mial wyje**** amory, albo cos bylo nie halo, bo auto sie bujalo jak malpa na galezi..
http://www.youtube.com/watch?v=ntLWFnFnVqIMarek23 - Czw 01 Mar, 2007 Ja znów widziałem test gdzie na mokrym M3 zlało RS4... Suma summarum, RS4 bardzo fajne, ale przeżyć sportowych nie uświadczysz tyle co w M3. A tak ogólnie chłopaki to i tak EVo rządzi. Jeździłem i nic sie nie podpina. Inna liga jak dla mnie