To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - CAR SA reveals best cars of 2007

Bart - Czw 21 Lut, 2008

jeszcze w materii nomenklatury hatchowej - spotkałem się ze sformułowaniem hyperhatch na określenie bardzo mocnych, szybkich, ale ciężkich i luksusowo wyposażonych fur typu R32, S3. Fakt faktem zatraciły pierwotny charakter hothatchy typu saxo czy clio.
Anonymous - Czw 21 Lut, 2008

Wracając do wspomnianego artykułu, to jest to magazyn "Track and Race Cars"
"The only Magazine Written By The Racers For The Racers". Brytyjski oczywiście.

W teście "Hot Hatch of the Year 2007" testowali aż 11 Hot-Hatchy. A S3 nie :P Oto czasy:

Kod:

model                            bhp    0-100    TRC track
Renault Megane F1 R26            227    6,2      1:24,93
Renault Clio F1 R27              194    6,6      1:25,51
Honda Civic Type-R               198    6,6      1:26,97
Mazda 3 MPS SAK                  256    6,1      1:27,03
Peugeot 207 GTi                  173    7,1      1:27,03
VW Golf GTi Edition 30           226    6,8      1:27,50
Vauxhall Corsa VXR               189    6,8      1:27,75
Seat Leon Cupra                  237    6,4      1:27,78
Vauxhall Astra VXR               237    6,2      1:27,89
Volvo C30 T5 R                   217    6,2      1:29,44
Mitsu Colt CZT Black Hawk        147    7,2      1:31,52


W teście oceniali tylko i wyłącznie jazdę na torze. Gazeta jest tylko o tym, więc nic dziwnego.

Kolejność końcowa była podobna do tabeli czasów, z dwoma wyjątkami:
R26 został uznany za szybki ale nudny, nie przynoszący tyle radości z jazdy co R27 i nowy Type-R.

Clio wygrało test. No ale to z ulepszonym zawieszeniem, R27. Gdyby miało blokadę dyfra, zabijałoby :ok:
"Naturally aspirated power works so well, it's hard to imagine it with a turbocharger bolted onto it. Altrough we're certain the chassis could happily handle the extra hike in power"

Na drugim miejscu nudny w porównaniu do poprzedniego Type-R
"The engine and the gearbox dominate the experience. What a cracking engine and what a superb car!"

R26 trzecie.
"By far the quickest of the bunch. Amazingly it's not as fun to drive though..."

Tyle streszczenia. I jeszcze moje refleksje:
Nowy Peżo zaskakuje. Mimo dość upośledzonej w tym towarzystwie mocy, jest równie szybki co 260-konna Mazda :O
No i co by było, gdyby Honda poszła po rozum do głowy i wsadziła do Type-Ra 240 KM ? :o

Anonymous - Czw 21 Lut, 2008

bart napisał/a:
jeszcze w materii nomenklatury hatchowej - spotkałem się ze sformułowaniem hyperhatch na określenie bardzo mocnych, szybkich, ale ciężkich i luksusowo wyposażonych fur typu R32, S3. Fakt faktem zatraciły pierwotny charakter hothatchy typu saxo czy clio.


Do tej kategorii zaliczać się teraz chce Subaru, nie tylko z powodu tylnej klapy,
ale i wyposażenia. W standardzie jest m.in. cruise control i GPS.
Magnetofonu kasetowego już nie ma :rotfl:

kubas - Czw 21 Lut, 2008

Co by było gdyby Type-R mial zawias z sedana. Ładny wynik peżoła który ma drugą najniższa moc. Jakby nie patrzec im wiekszy samochod tym mniejszy fun z jazdy. Dlatego wedlug mnie uznali megane za nudne a clio za super fajne :D FDM znowu gora :D
Loko - Czw 21 Lut, 2008

Wiecej ze strony renaulta:

http://www.renaultsport.c...c_id=RSEN020802

CHRZANEK - Czw 21 Lut, 2008

Michał napisał/a:
Prawdziwy hothatch powinien dawać przyjemnośc z jazdy. Powinien być agresywny, niewygodny, głośny , spartański.
Michał napisał/a:
Marek podjedza swoja 106, 4-5 winkli i dziwki sie do niego przesiadają bo mnie poprstu upokorzył .
Michał napisał/a:
Jechałem tajparem. Fajnie, jest szybszy od saxo. Ale szczerze ? wole saxo
Michał napisał/a:
Ostatnim prawdziwym hotem dla mnie jest clio sport.
Michał napisał/a:
HOT to nie tylko duży silnik i szybko na prostej. To też feeling, podksakiwanie na dołkach, walenie łbem o dach, niewygodna pozycja, mało miejsca, ryk


Nie da sie tego inaczej podsumować...
VIVA LA FRANCE
:D :D :D

Anonymous - Czw 21 Lut, 2008

Michał napisał/a:
S3, r32 i pochodne to nie hh. To FASTHATCH'e .
Baran, zrozum ze przydomek HOT to nie tylko duży silnik i szybko na prostej. To też feeling, podksakiwanie na dołkach, walenie łbem o dach, niewygodna pozycja, mało miejsca, ryk. Ty chyba tego nie rozumiesz poprstu ...
FAST HATCHE kolejna nowa teoria, po raz kolejny to napisze skoro MK5 GTI jest hothatchem to Mk5 R32 juz nim nie jest !! kompletna bzdura, wydaje mi sie ze poprostu sie pogubiliscie co jest czym. R32,S3 Alfa GTA ,Focus ST od dzis nie są szybkimi autami miejskimi zwanymi hatchbackami
kubas - Czw 21 Lut, 2008

hatchbackami sa ale nie hot o to chodzi. nikt nie neguje tego ze sa hatchback :)
CHRZANEK - Czw 21 Lut, 2008

BARANMC napisał/a:
FAST HATCHE kolejna nowa teoria


Baran to Ty nie wiedziałeś ? :)

Są:
Hot Hatche
Heavy Hot Hatche
Light Hatche
Fast Hatche
Super Fast Hatche
Burn Hatche
and many more :D :D :D

Ja już też się pogubiłem...
Gdzie jest granica od której fur już nie jest hot tylko fast ?

kubas - Czw 21 Lut, 2008

jak nie ma klimy to jest hot hatch a jak ma to juz nie jest proste nie ? ;D ;D
Anonymous - Czw 21 Lut, 2008

kubas napisał/a:
jak nie ma klimy to jest hot hatch a jak ma to juz nie jest proste nie ? ;D ;D


Bez klimy to raczej bida-hatch :]

kubas - Czw 21 Lut, 2008

a z klima burżuj-hatch

Zeby nie bylo ot. To wedlug mnie granice hot przekroczyla astra opc troche za duzo mocy jak na oske i przez to marne wyniki na torze. To jest fast-prosta-droga-hatch :)

Anonymous - Czw 21 Lut, 2008

CHRZANEK, HEHEHEH to jest dobre, ciekawe kiedy powstaną vanhatche :lol2:
k-mart - Czw 21 Lut, 2008

Wyobrazcie sobie:
Mamy Audi S3, obojetne czy nowe czy stare.
Wyjmujemy z niego nastepujace elementy:

- fotele: wkladamy jak najbardziej ubogie i musza miec koniecznie ponad 10lat
- wszytkie boczki zdejmujemy, zakladmy jakies plastiki z pleksy
- deske rozdzielcza wybebeszamy
- zdejmujemy kierownice, zakladamy byla jaka bez elektroniki
itd. jedziemy ze wszystkim co wplywa na jakosc materialow kosztem wagi, ogolnie wywalamy wszystko co tworzy niezle wyposazenie. Zostawiamy nawiew i ogrzewanie, niestety 2-strefowej klimy nie zastapimy okraglym pokretlem.

Zdejmujy tylny dyfer, wkladamy belke czy wielowachacz czy co tam jest w wersj podstawoweGdj 1.6. Jednym slowem: robimy FWD.

Robota dobiega konca, wszystko co za dobre, musialo zostac wyrzucone bo samochod poprostu nie chcial jechac no i wogole byl nudny.
Samochod ktory mamy teraz, nadal nie moze konkurowac z saxo, clio 206 czy podobnymi, bo nadal jest lepszy. :D


Dla tych ktorzy nadal nie kumaja roznicy......



....nigdy jej nie zrozumiecie. :D

Michał - Czw 21 Lut, 2008

nie będe pisał baran bo to tak dziwnie :D
bede pisał MC :)
FASTHATCH - wymyśliłem sobie to na szybko poprstu ale bart mnie poprawił. HYPERHATCH lepiej brzmi i lepiej oddaje to co kryją w sobie te samochody ( hyper wygląd jak na tą klase aut, hyper luksus jak na tą klase aut )
Dla mnie golf V gti juz nie jest takim hothatchem jak golf I gti. Poporstu ma za duzo udogodnień.

Oczywiscie, wszystkie clio , megany to dla mnie są hothatche ale zawadzają już o HYPERHATCHE.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group