Stf - Śro 14 Maj, 2008 mAbZ - przy ściganiu korzystasz z 3-4 tyś obr czy siedzisz na 6,5-8,2 ? Bo nie rozumiem po co wspominasz o turbodziurze i włączaniu vteca od dołuM - Śro 14 Maj, 2008 Nie włączanie VTEC od dołu tylko przeniesienie punktu zalaczenia nizej.Stf - Śro 14 Maj, 2008 no tak - sorry. chodziło mi o to, czy punkt ten jest ustawiony na 4300 czy na 5500 to podczas sprintu nie odgrywa chyba większej roli. to samo w przypadku turbodziury.M - Śro 14 Maj, 2008 When the flag drops, the bullshit stops
Proponuje umowic zainteresowane osoby na poważnym torze i po prostu sprawdzic kto jest szybszy.saxorulez - Śro 14 Maj, 2008 ustawcie STFa z Lennym
dzisiaj...
fight..
ja o 18:00 mam jazdę nowym 911 Turbo.. mogę was poleczyć jak chcecie M - Śro 14 Maj, 2008 Jednak czerwoni to jednomyslni sa nawet jak nie chcą Stf - Śro 14 Maj, 2008 ostatnia intensywność upalania wprowadziła niezrównoważoną atmosferę w relacjach z przyszłą, więc do końca tygodnia odpuszczam.Anonymous - Śro 14 Maj, 2008
Stf napisał/a:
mAbZ - przy ściganiu korzystasz z 3-4 tyś obr czy siedzisz na 6,5-8,2 ? Bo nie rozumiem po co wspominasz o turbodziurze i włączaniu vteca od dołu
Z 3000-4000 obr w Hondzie się dopiero startuje - serio!
Spaść poniżej seryjnego VTEC 5900 obr jest bardzo łatwo przy każdej zmianie biegu.
Porównywalnie jakby Tobie turbo przestało ciągnąć po zmianie biegu.
O ile dobrze widzę na jego wykresie, to Lenny ma VTEC na 5200. To trochę za wysoko.
Ja mam ustawiony VTEC między 4300 a 8500 i takie ustawienie zupełnie likwiduje ryzyko zmiany profilu wałków podczas zmiany biegów.M - Śro 14 Maj, 2008 Ja troche inaczej widze ustawianie fałdy, Mabz.
Nie wazne gdzie jest vtec, wysoko czy nisko, wazne zeby byl ustawiony w najbardziej optymalnym miejscu dla powerband'u.Stf - Śro 14 Maj, 2008 jasne,
nie znam przełożeń hondy - wydawało mi się jednak że zmieniając bieg np. przy 8300 można spokojnie latać na seryjnych ustawieniach bez obawy o zejście poniżej punktu G U mnie odczuwalne przyśpieszenie jest pomiędzy 4500 do 6000 i tak też jeżdżę.lenny - Śro 14 Maj, 2008
Stf napisał/a:
proszę, tor Lublin:
CTR na hondacie czas: 2:18.10
Golf bez hondaty czas: 2:15.25
stf, nie to że nadepnąłeś mi na ambicje ale ja naprawdę nie atakowałem czasu:) bardziej jednak slajdziochy mnie tamtego dnia jarały...
wiec nie porównuj proszę moich czasów do niczego:)lenny - Śro 14 Maj, 2008
mAbZ napisał/a:
Lenny ma VTEC na 5200
nie ma możliwości, abym przy szuflowaniu spadł poza vtec jeśli tego nie chce...Anonymous - Śro 14 Maj, 2008 Niby tak, ale jednak obniżenie VTEC-a z 4900 na 4300 jak zrobiłem ostatnio
daje te 15 Nm więcej w niższym zakresie.
Przy tym spalanie wzrasta tylok trochę, bo przy niższym obciążeniu silnika
(nie gaz do dechy) VTEC załącza się znacznie później: 5500.Stf - Śro 14 Maj, 2008 lenny
numer do mnie masz, jak tylko wygospodarujesz trochę czasu to z chęcią przygarnę Twoje kopiejki.
ps. co do slajdziochów - chyba nie byłem dużo gorszy Anonymous - Śro 14 Maj, 2008
lenny napisał/a:
mAbZ napisał/a:
Lenny ma VTEC na 5200
nie ma możliwości, abym przy szuflowaniu spadł poza vtec jeśli tego nie chce...
No, w końcu się pojawiłeś
Nie żeby to miało jakieś znaczenie w tej dyskusji, ale przyznaj, że
na seryjnym 5900 obr spadnięcie pod VTEC zdarza się dość często.