To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - Golf vs S3 vs 350Z vs S2000

Stf - Śro 14 Maj, 2008

mAbZ - przy ściganiu korzystasz z 3-4 tyś obr czy siedzisz na 6,5-8,2 ? Bo nie rozumiem po co wspominasz o turbodziurze i włączaniu vteca od dołu
M - Śro 14 Maj, 2008

Nie włączanie VTEC od dołu tylko przeniesienie punktu zalaczenia nizej.
Stf - Śro 14 Maj, 2008

no tak - sorry. chodziło mi o to, czy punkt ten jest ustawiony na 4300 czy na 5500 to podczas sprintu nie odgrywa chyba większej roli. to samo w przypadku turbodziury.
M - Śro 14 Maj, 2008

When the flag drops, the bullshit stops

Proponuje umowic zainteresowane osoby na poważnym torze i po prostu sprawdzic kto jest szybszy.

saxorulez - Śro 14 Maj, 2008

ustawcie STFa z Lennym

dzisiaj...

fight..

ja o 18:00 mam jazdę nowym 911 Turbo.. mogę was poleczyć jak chcecie :D

M - Śro 14 Maj, 2008

Jednak czerwoni to jednomyslni sa nawet jak nie chcą :D
Stf - Śro 14 Maj, 2008

ostatnia intensywność upalania wprowadziła niezrównoważoną atmosferę w relacjach z przyszłą, więc do końca tygodnia odpuszczam.
Anonymous - Śro 14 Maj, 2008

Stf napisał/a:
mAbZ - przy ściganiu korzystasz z 3-4 tyś obr czy siedzisz na 6,5-8,2 ? Bo nie rozumiem po co wspominasz o turbodziurze i włączaniu vteca od dołu


Z 3000-4000 obr w Hondzie się dopiero startuje - serio! ;D
Spaść poniżej seryjnego VTEC 5900 obr jest bardzo łatwo przy każdej zmianie biegu.
Porównywalnie jakby Tobie turbo przestało ciągnąć po zmianie biegu.

O ile dobrze widzę na jego wykresie, to Lenny ma VTEC na 5200. To trochę za wysoko.

Ja mam ustawiony VTEC między 4300 a 8500 i takie ustawienie zupełnie likwiduje ryzyko zmiany profilu wałków podczas zmiany biegów.

M - Śro 14 Maj, 2008

Ja troche inaczej widze ustawianie fałdy, Mabz.
Nie wazne gdzie jest vtec, wysoko czy nisko, wazne zeby byl ustawiony w najbardziej optymalnym miejscu dla powerband'u.

Stf - Śro 14 Maj, 2008

jasne,

nie znam przełożeń hondy - wydawało mi się jednak że zmieniając bieg np. przy 8300 można spokojnie latać na seryjnych ustawieniach bez obawy o zejście poniżej punktu G :P U mnie odczuwalne przyśpieszenie jest pomiędzy 4500 do 6000 i tak też jeżdżę.

lenny - Śro 14 Maj, 2008

Stf napisał/a:
proszę, tor Lublin:

CTR na hondacie czas: 2:18.10
Golf bez hondaty czas: 2:15.25


stf, nie to że nadepnąłeś mi na ambicje ale ja naprawdę nie atakowałem czasu:) bardziej jednak slajdziochy mnie tamtego dnia jarały...
wiec nie porównuj proszę moich czasów do niczego:)

lenny - Śro 14 Maj, 2008

mAbZ napisał/a:
Lenny ma VTEC na 5200

nie ma możliwości, abym przy szuflowaniu spadł poza vtec jeśli tego nie chce...

Anonymous - Śro 14 Maj, 2008

Niby tak, ale jednak obniżenie VTEC-a z 4900 na 4300 jak zrobiłem ostatnio
daje te 15 Nm więcej w niższym zakresie.

Przy tym spalanie wzrasta tylok trochę, bo przy niższym obciążeniu silnika
(nie gaz do dechy) VTEC załącza się znacznie później: 5500.

Stf - Śro 14 Maj, 2008

lenny
numer do mnie masz, jak tylko wygospodarujesz trochę czasu to z chęcią przygarnę Twoje kopiejki.

ps. co do slajdziochów - chyba nie byłem dużo gorszy ;D

Anonymous - Śro 14 Maj, 2008

lenny napisał/a:
mAbZ napisał/a:
Lenny ma VTEC na 5200

nie ma możliwości, abym przy szuflowaniu spadł poza vtec jeśli tego nie chce...


No, w końcu się pojawiłeś ;D

Nie żeby to miało jakieś znaczenie w tej dyskusji, ale przyznaj, że
na seryjnym 5900 obr spadnięcie pod VTEC zdarza się dość często.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group