To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - podsterowność

k-mart - Wto 20 Maj, 2008

Marek23 napisał/a:
Haldex, jak piszę z 3 do 1, to mam na myśli, gang nummer drei, runter auf zwei und erst dann eins. Ok


Jawohl, verstanden! Wiem ze Ty generalnie nie maltretujesz samochodu przy sportowej jezdzie :)
Heil Narcyz!

Anonymous - Wto 20 Maj, 2008

Marek23 napisał/a:
No niby tak. Ale dla przykładu ja stosuję heel&toe od paru lat, a dotąd nie wiem czy czaswo robię to idealnie. trzeba być mega kotem, żeby to mieć tak opanowane. I jeszcze takiej osoby nie spotkałem.


Główny powód to żywotność skrzyni, oczywiście.
Ale jednak wydaje mi się, że ludzie stosujący h&t szybciej pokonują ostre zakręty.
Może to jest psychologiczne- bo nie stosując h&t boisz się o skrzynię i zapinasz biegi wolniej.
W każdym razie to widać na ostrych zakrętach z szybkimi dojazdami.

Stf - Czw 17 Lip, 2008

wiem że forma błaga o słownik ale w gruncie rzeczy może się przydać. tekst wycięty z :

http://pl.lfsmanual.net/w...Cno.C5.9B.C4.87


Loko - Czw 17 Lip, 2008

Taak i znów najdoskonalszy symulator na świecie się pojawia u nas na forum :D
Ostatnio częściej daje sobie chwile na pośmiganie, może zorganizujemy znów jakiś hothatchowy wyścig?

anjas - Czw 17 Lip, 2008

Loko napisał/a:
Ostatnio częściej daje sobie chwile na pośmiganie, może zorganizujemy znów jakiś hothatchowy wyścig?


jestem za!

Michał - Sob 19 Lip, 2008

mi to
ja dodatkowo proponuje czasy w rysku porównać :)
dawno nie grałem
loko, daasz mi swoj setup , andrzejek tak samo :)

anjas - Sob 19 Lip, 2008

Ja w LFS już dawno nie grałem. W międzyczasie był upgrade i niestety nie mam żadnego sensownego setupu na tor po zmianach.

Ale pojeździłbym chętnie.

Loko - Sob 19 Lip, 2008

Przenieśmy się tutaj do starego tematu, żeby nie bałaganić :)

http://forum.hothatch.org...speed&start=270

Anonymous - Pon 21 Lip, 2008

Nie chce mi się czytać całego tematu, więc może już to ktoś pisał, ale
prosty sposób zmniejszenia podsterowności to ewentualna korekta geometrii zawieszenia.

Sprawność wchodzenia w zakręty można łatwo zwiększyć poprzez zwiększenie toe-out z przodu, przynajmniej w moim aucie.
Max toe-out zalecane przez Hondę to +1,2 mm. Znam ludzi mających nawet 1,5 i sobie chwalą.

Najgorsze co można mieć, to toe-in z przodu czyli wartość negatywną. To proszenie się o podsterowność.

Anonymous - Pon 21 Lip, 2008

mAbZ napisał/a:
Max toe-out zalecane przez Hondę to +1,2 mm. Znam ludzi mających nawet 1,5 i sobie chwalą.
Najgorsze co można mieć, to toe-in z przodu czyli wartość negatywną. To proszenie się o podsterowność.

Chodzi Ci o takie coś http://driftjapan.com/blo...-vs-toe-out.jpg obraskowo łatwiej zrozumieć :>

Stf - Wto 22 Lip, 2008

to są wartości podawane w mm czy w stopniach ? ustawiałem ostatnio na 0,25st - ile to w mm przy 18"?, w którym miejscu mierzy się tą odległość ? czy to jest różnica w odległości czy odchylenie na 1 kole ?
Anonymous - Wto 22 Lip, 2008

Podziel obwód koła przez 360 stopni, wtedy wyjdzie ci ile mm ma jeden stopień.

Podane przeze mnie wartości są w mm i na każdym kole.

Stf - Wto 22 Lip, 2008

to jak przeliczyć to wiem :lol2: chodziło mi o to w którym miejscu czy na każde z osobna odnosić to do 1,2mm - teraz ok.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group