Haldex, jak piszę z 3 do 1, to mam na myśli, gang nummer drei, runter auf zwei und erst dann eins. Ok
Jawohl, verstanden! Wiem ze Ty generalnie nie maltretujesz samochodu przy sportowej jezdzie
Heil Narcyz!Anonymous - Wto 20 Maj, 2008
Marek23 napisał/a:
No niby tak. Ale dla przykładu ja stosuję heel&toe od paru lat, a dotąd nie wiem czy czaswo robię to idealnie. trzeba być mega kotem, żeby to mieć tak opanowane. I jeszcze takiej osoby nie spotkałem.
Główny powód to żywotność skrzyni, oczywiście.
Ale jednak wydaje mi się, że ludzie stosujący h&t szybciej pokonują ostre zakręty.
Może to jest psychologiczne- bo nie stosując h&t boisz się o skrzynię i zapinasz biegi wolniej.
W każdym razie to widać na ostrych zakrętach z szybkimi dojazdami.Stf - Czw 17 Lip, 2008 wiem że forma błaga o słownik ale w gruncie rzeczy może się przydać. tekst wycięty z :
Loko - Czw 17 Lip, 2008 Taak i znów najdoskonalszy symulator na świecie się pojawia u nas na forum
Ostatnio częściej daje sobie chwile na pośmiganie, może zorganizujemy znów jakiś hothatchowy wyścig?anjas - Czw 17 Lip, 2008
Loko napisał/a:
Ostatnio częściej daje sobie chwile na pośmiganie, może zorganizujemy znów jakiś hothatchowy wyścig?
jestem za!Michał - Sob 19 Lip, 2008 mi to
ja dodatkowo proponuje czasy w rysku porównać
dawno nie grałem
loko, daasz mi swoj setup , andrzejek tak samo anjas - Sob 19 Lip, 2008 Ja w LFS już dawno nie grałem. W międzyczasie był upgrade i niestety nie mam żadnego sensownego setupu na tor po zmianach.
Ale pojeździłbym chętnie.Loko - Sob 19 Lip, 2008 Przenieśmy się tutaj do starego tematu, żeby nie bałaganić
http://forum.hothatch.org...speed&start=270Anonymous - Pon 21 Lip, 2008 Nie chce mi się czytać całego tematu, więc może już to ktoś pisał, ale
prosty sposób zmniejszenia podsterowności to ewentualna korekta geometrii zawieszenia.
Sprawność wchodzenia w zakręty można łatwo zwiększyć poprzez zwiększenie toe-out z przodu, przynajmniej w moim aucie.
Max toe-out zalecane przez Hondę to +1,2 mm. Znam ludzi mających nawet 1,5 i sobie chwalą.
Najgorsze co można mieć, to toe-in z przodu czyli wartość negatywną. To proszenie się o podsterowność.Anonymous - Pon 21 Lip, 2008
mAbZ napisał/a:
Max toe-out zalecane przez Hondę to +1,2 mm. Znam ludzi mających nawet 1,5 i sobie chwalą.
Najgorsze co można mieć, to toe-in z przodu czyli wartość negatywną. To proszenie się o podsterowność.
Chodzi Ci o takie coś http://driftjapan.com/blo...-vs-toe-out.jpg obraskowo łatwiej zrozumieć Stf - Wto 22 Lip, 2008 to są wartości podawane w mm czy w stopniach ? ustawiałem ostatnio na 0,25st - ile to w mm przy 18"?, w którym miejscu mierzy się tą odległość ? czy to jest różnica w odległości czy odchylenie na 1 kole ?Anonymous - Wto 22 Lip, 2008 Podziel obwód koła przez 360 stopni, wtedy wyjdzie ci ile mm ma jeden stopień.
Podane przeze mnie wartości są w mm i na każdym kole.Stf - Wto 22 Lip, 2008 to jak przeliczyć to wiem chodziło mi o to w którym miejscu czy na każde z osobna odnosić to do 1,2mm - teraz ok.