To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - HONDA upgrade

M - Wto 07 Paź, 2008

I straszno!
Vlodarsky - Wto 07 Paź, 2008

jak będzie taki dźwięk jak w civicu którym kiedyś eM byłeś u mnie z klientem swoim na strojenie to będzie masakra...
M - Wto 07 Paź, 2008

To jest dzwięk miauczącego konta. A wtedy jak bylismy to prawie w ogole nie bylo doladowania, tzn bylo dopiero od 7.5k do 9k.


A tutaj JRSC w d-serii (moze 160-170 koni ma).

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/IFOJ2jUcCro&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/IFOJ2jUcCro&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Anonymous - Wto 07 Paź, 2008

eM napisał/a:
hebel - osraj vti 5d, bierz wilwooda


wg mnie

zacisk PRELUDA
zwrotnica EE8/EE9 - winno do ciebie podejsc
tarcza 282mm od preludy lub MG ZR

co do czesci zoabcz jeszcze uzytkownik CCU czy jakos tak na allegro (chlopaki z 3miasta)

M - Wto 07 Paź, 2008

Marceli ale po co isc w zardzewiałe części? Za 2x tyle co kosztowac bedzie ten zestaw masz WSZYSTKO włącznie z przewodami w stalowym oplocie, to jest nowy zestaw, bezpieczenstwo niepomiernie wieksze.
Karaś - Wto 07 Paź, 2008

Marcel 08 napisał/a:
eM napisał/a:
hebel - osraj vti 5d, bierz wilwooda


wg mnie

zacisk PRELUDA
zwrotnica EE8/EE9 - winno do ciebie podejsc
tarcza 282mm od preludy lub MG ZR

co do czesci zoabcz jeszcze uzytkownik CCU czy jakos tak na allegro (chlopaki z 3miasta)


Panowie, co na tył?

Anonymous - Wto 07 Paź, 2008

jak masz tarcze to winno styknac to co masz narazie wg mnie jak bedzie 250HP+ to mozna zaczac myslec ;)
saxorulez - Wto 07 Paź, 2008

Marcel 08 napisał/a:
jak bedzie 250HP


to nie do końca ma znaczenie czy masz 250HP czy 130HP.. chodzi o wydajność układu.
Jeżeli w serii jest problem (głównie fading) to ja inwestując w mocny przód zapodał bym klocek lepszy na tył i starczy.

Anonymous - Wto 07 Paź, 2008

ok lepsza tarcza i klocek OK,ale nie ma co inwestowac obecnie w cos wiekszego wg mnie .... swobodnie to co masz zamiar zrobic da rade ;)
saxorulez - Wto 07 Paź, 2008

ja myśle ze wogóle nie ma się co pchać w wiekszy tył, raczej to utrudni sprawę hamowania - napewno będzie wtedy potrzebny regulator siły żeby to miało ręce i nogi
M - Wto 07 Paź, 2008

chcialbym dodac ze przy konwersji na tarcz i tak wpada regulator sily hamowania.
fydi - Wto 07 Paź, 2008

eM napisał/a:
chcialbym dodac ze przy konwersji na tarcz i tak wpada regulator sily hamowania.

:* oj tak :D a abs out?

M - Wto 07 Paź, 2008

tzn u "nasz" regulator jest w komorze silnika na sciance,
wyjmuje sie taki dla bebnow i zamienia na taki do tarcz z oznaczeniem b16 :)

dzik - Wto 07 Paź, 2008

eM napisał/a:
tzn u "nasz" regulator jest w komorze silnika na sciance,
wyjmuje sie taki dla bebnow i zamienia na taki do tarcz z oznaczeniem b16 :)


hmm, ciekawe, jak dostaje informacje o zmianie obciazenia?

fydi - Wto 07 Paź, 2008

eM napisał/a:
tzn u "nasz" regulator jest w komorze silnika na sciance,
wyjmuje sie taki dla bebnow i zamienia na taki do tarcz z oznaczeniem b16 :)


to przynajmniej jakies logiczne miejsce, nie to co u "nas" ;\ (chodzi mi, że nie jest nastawiony na rózne warunki pogodowe) już myślałem, że idziesz już na maxa i regulator do kabinki i przed każdym zakrętem możesz sobie regulować siłę :)

pewnie kilka kg by ubyło po wyrzuceniu agregatu jakim jest abs.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group