To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Hamownia

jarek-malopolska - Pon 28 Gru, 2009

hehehe, własnie wróciłem z Krk, zdecydowałem się na DeTech bo...jadąc z Brzeska nie wjeżdżam wogole w Krk ;D
Wrażenia fajne, bardzo miły ludek, seria zmierzona, juz umowiłem się na powtórną wizyte jak tylko zorganizuje sobie transport dolotu z UK oraz wyspawam wydeszek ^_^

106 - Pon 28 Gru, 2009

dajesz wykres
jarek-malopolska - Pon 28 Gru, 2009

no tylko musze go na jakiś skaner wrzucić, nie wiem czy dziś jeszcze zdaże, jak nie to jutro w firmie ;D Poki co seria wyszło 125,9 KM i 147nm
M - Pon 28 Gru, 2009

wystarczy fotke cyknac, też honorujemy do koniowania tutaj
Ryba - Pon 28 Gru, 2009

jarek-malopolsk napisał/a:
no tylko musze go na jakiś skaner wrzucić, nie wiem czy dziś jeszcze zdaże, jak nie to jutro w firmie ;D Poki co seria wyszło 125,9 KM i 147nm


pic or didnt happen

jarek-malopolska - Pon 28 Gru, 2009



;D ;D ;D

Ryba - Pon 28 Gru, 2009

jarek-malopolsk napisał/a:
[url=http://images44.foto...dfm.jpg]Obrazek[/URL]

;D ;D ;D


Jarek najs,

i ile zapłaciłeś za to hamowanko ?

Odcinka przy 6400 ? wtf ?

michool_vt - Pon 28 Gru, 2009

dlaczego wykres sie urywa przy 6400?
GeKo - Pon 28 Gru, 2009

A co jest powyżej 6400? moc spada, rośnie trzyma do końca tą samą :D
jarek-malopolska - Pon 28 Gru, 2009

michool_vt napisał/a:
dlaczego wykres sie urywa przy 6400?


100zł

michool_vt napisał/a:
dlaczego wykres sie urywa przy 6400?


I to jest pytanie... Być może odcina juz przy tej wartości
Auto odebrałem w wigilię, przez święta nim wogole nie jeździłem, właściwie dzisiejsza wycieczka do Krk była pierwszą dłuższą jazdą
Nie zapominajcie, że to silnik z C2 VTS a komputer i osprzęt zostały z saxo..
Silniki serii JP4 odcinają przy 5750 saxo bodajże przy 6600, nie wiem w końcu co z wałkami, zanczy nie pamiętam czy poszły z saxo czy są z C2 ale chyba z Saxo....
Wywaliło mi dwa błędy dziś przy okazji, check engine (brak kata?) i bład w układzie paliwowym (nieodpowiednia ilosc paliwa?) ale to najprawdopodobniej dlatego, że wtryski są z C2 VTS i to chyba bruździ...

GeKo napisał/a:
A co jest powyżej 6400? moc spada, rośnie trzyma do końca tą samą


Ciągnie mocno równo i... odcina :lol2:

michool_vt - Pon 28 Gru, 2009

gako wiem, ale tak pytam czy to w jakims celu jest zrobione :] (oszczednosc tuszu czy cos)

fajna seria :D


edit:
aaaaaaha, zapomlem

jarek-malopolska - Pon 28 Gru, 2009

nie wiem, na następne hamowanie jak pojade z dolotem i wydechem to na pewno będą już wtryski z saxo i wałki też (jeśli dziś ich nie było)...
martin.h - Pon 28 Gru, 2009

Jeśli komp jest z Saxo to powinno odcinać przy ponad 7 tyś. Ale możliwe, że te graty powodują, że powyżej 6400 silnik "puchnie" i dalej Pan z hamowni nie kręcił.
michool_vt - Pon 28 Gru, 2009

saxo odcina 7200 chyba

jak nie bylo łytytyty, to sie nie liczy!

jarek-malopolska - Pon 28 Gru, 2009

hehehe raczej było, chyba odcięło, choć stałem w słuchawkach więc ręki sobie odciąć nie dam... :lol2:
hmm, może to wina wałka jeśli jest z C2, bo może komp by pozwolił ale wałek nie dał rady.. może wałek jest z saxo ale sprężynki i talerzyki z C2... no nie wiem, tak jak mówie auto było składane na szybko w wigilię, żeby tylko święta przejeździć i nie zostać bez auta, więc może coś na szybko źle złożyliśmy.. przeglądna częsci to się dowiem.... zakładając oczywiście, że wałek nie jest z saxo, bo jak jest ze sprężynkami i talerzykami to ja nie wiem.... o_O



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group