jarek-malopolska - Pon 28 Gru, 2009 hehehe, własnie wróciłem z Krk, zdecydowałem się na DeTech bo...jadąc z Brzeska nie wjeżdżam wogole w Krk
Wrażenia fajne, bardzo miły ludek, seria zmierzona, juz umowiłem się na powtórną wizyte jak tylko zorganizuje sobie transport dolotu z UK oraz wyspawam wydeszek 106 - Pon 28 Gru, 2009 dajesz wykresjarek-malopolska - Pon 28 Gru, 2009 no tylko musze go na jakiś skaner wrzucić, nie wiem czy dziś jeszcze zdaże, jak nie to jutro w firmie Poki co seria wyszło 125,9 KM i 147nmM - Pon 28 Gru, 2009 wystarczy fotke cyknac, też honorujemy do koniowania tutajRyba - Pon 28 Gru, 2009
jarek-malopolsk napisał/a:
no tylko musze go na jakiś skaner wrzucić, nie wiem czy dziś jeszcze zdaże, jak nie to jutro w firmie Poki co seria wyszło 125,9 KM i 147nm
pic or didnt happenjarek-malopolska - Pon 28 Gru, 2009
Odcinka przy 6400 ? wtf ?michool_vt - Pon 28 Gru, 2009 dlaczego wykres sie urywa przy 6400?GeKo - Pon 28 Gru, 2009 A co jest powyżej 6400? moc spada, rośnie trzyma do końca tą samą jarek-malopolska - Pon 28 Gru, 2009
michool_vt napisał/a:
dlaczego wykres sie urywa przy 6400?
100zł
michool_vt napisał/a:
dlaczego wykres sie urywa przy 6400?
I to jest pytanie... Być może odcina juz przy tej wartości
Auto odebrałem w wigilię, przez święta nim wogole nie jeździłem, właściwie dzisiejsza wycieczka do Krk była pierwszą dłuższą jazdą
Nie zapominajcie, że to silnik z C2 VTS a komputer i osprzęt zostały z saxo..
Silniki serii JP4 odcinają przy 5750 saxo bodajże przy 6600, nie wiem w końcu co z wałkami, zanczy nie pamiętam czy poszły z saxo czy są z C2 ale chyba z Saxo....
Wywaliło mi dwa błędy dziś przy okazji, check engine (brak kata?) i bład w układzie paliwowym (nieodpowiednia ilosc paliwa?) ale to najprawdopodobniej dlatego, że wtryski są z C2 VTS i to chyba bruździ...
GeKo napisał/a:
A co jest powyżej 6400? moc spada, rośnie trzyma do końca tą samą
Ciągnie mocno równo i... odcina michool_vt - Pon 28 Gru, 2009 gako wiem, ale tak pytam czy to w jakims celu jest zrobione (oszczednosc tuszu czy cos)
fajna seria
edit:
aaaaaaha, zapomlemjarek-malopolska - Pon 28 Gru, 2009 nie wiem, na następne hamowanie jak pojade z dolotem i wydechem to na pewno będą już wtryski z saxo i wałki też (jeśli dziś ich nie było)...martin.h - Pon 28 Gru, 2009 Jeśli komp jest z Saxo to powinno odcinać przy ponad 7 tyś. Ale możliwe, że te graty powodują, że powyżej 6400 silnik "puchnie" i dalej Pan z hamowni nie kręcił.michool_vt - Pon 28 Gru, 2009 saxo odcina 7200 chyba
jak nie bylo łytytyty, to sie nie liczy!jarek-malopolska - Pon 28 Gru, 2009 hehehe raczej było, chyba odcięło, choć stałem w słuchawkach więc ręki sobie odciąć nie dam...
hmm, może to wina wałka jeśli jest z C2, bo może komp by pozwolił ale wałek nie dał rady.. może wałek jest z saxo ale sprężynki i talerzyki z C2... no nie wiem, tak jak mówie auto było składane na szybko w wigilię, żeby tylko święta przejeździć i nie zostać bez auta, więc może coś na szybko źle złożyliśmy.. przeglądna częsci to się dowiem.... zakładając oczywiście, że wałek nie jest z saxo, bo jak jest ze sprężynkami i talerzykami to ja nie wiem....